Mine sisusse
Otsi siit
  • Rohkem valikuid...
Otsi tulemusi mis sisaldab...
Otsi tulemusi...

Kahesajane Volvo aastast 83

Soovitatud postitused

VIP

Auto kohe palju ilusam:D

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
VIP
Author of the topic Postitas

Taguotsa fitmendiga olen väga rahul. Tagant minu silmis ideaalne, eest vaja veel madalamaks ja flantsi et eest velg koopaservale lähemale tuua.


"Kabjad löövad meile musta pori näkku, aga tee ei lõpe otsa sõit ei saa."

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
VIP

Selle võre eemaldamine katuselt juba aitas väga palju.

 

Pane ette ka laiemad veljed.

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
VIP
Author of the topic Postitas

Ees on laiemad. originaal 6.5 tolli praegu 8. oleks pidanud laskma 9 teha ette, aga see tagantjärgi tarkus. Tuleb ilmselt flants


"Kabjad löövad meile musta pori näkku, aga tee ei lõpe otsa sõit ei saa."

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
VIP

Tagant on jah ülimõnus. Ette jah flantsid ja veidi madalamaks, siis on üliperfekto, peaasi, et neid katuseraame tagasi ei pane. :)


Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
VIP
Author of the topic Postitas

No suveveljed jäävad valgeks nii nagu on. Talveveljed tulevad punased ja kilbiga ja 15x9.

 

Ei ole.


"Kabjad löövad meile musta pori näkku, aga tee ei lõpe otsa sõit ei saa."

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
VIP

Ootan kevadel katuseraami tagasi :D


Uus_rasterpilt__4_.bmp

49169619_2350179511881888_6597539902366154752_n.png

Marginaal_2019-05-05_145320.png

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
VIP

Heh... korralikult pill:D

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
VIP

HEh see lammmas on norm seal lõpus :D

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
VIP

Kas ma eksin või sellel masinal seal videos on ikka päris korralik turbocharged mootor?


Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
VIP

Ma arvan, et sa eksid.

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
VIP
Ma arvan, et sa eksid.

Ei eksi. Tõepoolest järsem turbomootor vahel.


Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
Ei eksi. Tõepoolest järsem turbomootor vahel.

 

Toyota Supra v6 turbo nüüdseks arvatavasti 800+ hobust :)

2010 aastal oli ka see sama auto esindatud Helsinkis toimuval ''fake'' autode näitusel.

 

Nagu ka viimases osas videos näete, see toru, mis autol taga on ja peaks olema väljalase, on niisama seal kinni.

Õige performance väljalase lõppeb tagaratta juures ja ei ole nähtav ilma põhja alla piilumata.


Oldschooler

"I never saw a wild thing feel sorry for itself..." D.H Lawrence

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
VIP
Toyota Supra v6 turbo nüüdseks arvatavasti 800+ hobust :)

2010 aastal oli ka see sama auto esindatud Helsinkis toimuval ''fake'' autode näitusel.

 

Nagu ka viimases osas videos näete, see toru, mis autol taga on ja peaks olema väljalase, on niisama seal kinni.

Õige performance väljalase lõppeb tagaratta juures ja ei ole nähtav ilma põhja alla piilumata.

 

Norm.

 

Olari, kas sul auto aukudes ei hüppa? Mul sõbral Golf, samamoodi vedrudelt tiirud maha võetud, aga aukudes vetrub nagu ma ei tea mis asi.


Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
VIP
Author of the topic Postitas

Tagant veidi vetrub. Ees mitte, eest lihtsalt jäik. Taga see ka, et vana amort juba ja ei pea seda vedru jäikuse tõttu kinni enam. Ehk siis taha vaja mingit asisemat amorti.


"Kabjad löövad meile musta pori näkku, aga tee ei lõpe otsa sõit ei saa."

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
VIP
Author of the topic Postitas (muudetud)

Sai veidi timmitud täna. Võtsin stangelisa küljest ja aretasin udukad sinna korralikult kinni ja sai veidike sügavamle ka viidud. Nüüd ei värise ja töllerda enam nagu tallejalad. Ja lisa ise sai ka korralikult kinni pandud. Enne oli tiba lahti.

0100017139c767a.jpg

0100017153bcb1a.jpg

0100017163177d1.jpg

0100017179b9506.jpg

 

E:

Talveveljed sain ka kätte:)

01000221070534d.jpg

 

 

Ollu

Muudetud liikme Herr Olari'i poolt

"Kabjad löövad meile musta pori näkku, aga tee ei lõpe otsa sõit ei saa."

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
VIP
Author of the topic Postitas

Nonii Vollist ka vähe uudiseid. Pühap läks keema. Eile viisin Cranki, et üle vaataksid. Mingi lõdvik oli kehvasti vms. Pmst suviotsa veega sõitnud ja seda vett nagu tasapisi kadunud ka, aga leket ei leidnud kuna ta nii tilk tilga haaval kadus, et kohapeal tühikäigul kohta ei avastanud. Nüüd arvan, et kaane tihend läks ära, lõi rõhu sisse ja siis ajas sealt lõdviku vahelt kõik mahlad välja. Ehk siis sain auto täna kätte, lõdvik pandi ilusti otsa, tühikäigul tiksub ilusti aga sõiduajal lööb rõhu sisse. Läheb neljap uuesti Cranki tihendi vahetusse.

 

Ollu


"Kabjad löövad meile musta pori näkku, aga tee ei lõpe otsa sõit ei saa."

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
VIP

Kaant kõveraks pole löönud ja üle ei kuumene? Praegu sõidad ka veega? :D


Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
VIP
Author of the topic Postitas

Ei, jahutusvedelik sees. Enne külma vahetasin ära, kartsin, et külmetab ploki lõhki. Praegu ei kuumene üle, vedelik sees, samas väga suurt tiiru ei julgend selle rõhuga teha. Võimalus alati et kaas kõver, aga üldjuhul need volvo plokid ja kaaned suht pommikindlad. Jäävad üldjuhul sirgeks. Cranki onud ainult ühte kõverat kaant näinud selle seeria mootoritel ja see oli ka turboka pealt pärit.


"Kabjad löövad meile musta pori näkku, aga tee ei lõpe otsa sõit ei saa."

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
VIP
Ei, jahutusvedelik sees. Enne külma vahetasin ära, kartsin, et külmetab ploki lõhki. Praegu ei kuumene üle, vedelik sees, samas väga suurt tiiru ei julgend selle rõhuga teha. Võimalus alati et kaas kõver, aga üldjuhul need volvo plokid ja kaaned suht pommikindlad. Jäävad üldjuhul sirgeks. Cranki onud ainult ühte kõverat kaant näinud selle seeria mootoritel ja see oli ka turboka pealt pärit.

Siis läks vast hästi, kui kaan kõver pole. Sõita saad muidu ilusti nii, et kork ei ole täiesti kinni vaid on 75% kinni ainult. Buumeril eelmisel mootoril oli kaan kõver ja sai sõidetud nii probleemideta. Vahest harva pidi juurde panema jahutusvedeliku.


Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
VIP
Author of the topic Postitas

Praegu ajab vedelikku välja kui korgi veidi lahti jätta ma pakun. Sest kui seisma jätad siis kah lõdvikud kõvad ja kui korgi maha keerad tuleb õhku ja hakkab vedelik välja tulema. Ega ma kindel pole et kaas sirge, aga loodan:D


"Kabjad löövad meile musta pori näkku, aga tee ei lõpe otsa sõit ei saa."

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
VIP
Praegu ajab vedelikku välja kui korgi veidi lahti jätta ma pakun. Sest kui seisma jätad siis kah lõdvikud kõvad ja kui korgi maha keerad tuleb õhku ja hakkab vedelik välja tulema. Ega ma kindel pole et kaas sirge, aga loodan:D

Üldiselt kui surve sees, siis on kaan kõver ka.. Aga eks hoiame pöialt siis. Kunagi Pärnu kandis ka autot näha saab v? :D


Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites

Kommentaari lisamiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks peate olema liige

Loo konto

Liituge meie kommuuni uue kontoga. See on lihtne!

Loo uus konto

Logi sisse

On juba konto? Logi sisse siit.

Logi sisse nüüd

×
×
  • Loo uus...

Oluline informatsioon

Selle veebisaidi paremaks muutmiseks oleme teie seadmesse paigutanud küpsised . Võite kohandada oma küpsiste seadeid , vastasel juhul eeldame, et te olete küpsiste kasutamisega nõus kui jätkate veebisaidil sirvimist.. Palun lugege läbi Kasutustingimused ja Privaatsuspoliitika.