no pain, no gain

no work, no results

Jaga seda postitust

Postituse link
VIP

Mul facebook täiesti töötab.

Jaga seda postitust

Postituse link

Anonymous has no leader or controlling party and relies on the collective power of its individual participants acting in such a way that the net effect benefits the group. "Anyone who wants to can be Anonymous and work toward a set of goals..." tehke selgeks endale mis asi on anonymous, ei ole olemas liidreid ega "õigeid" anonymous gruppe.

Jaga seda postitust

Postituse link
http://www.theconservativefoundation.co.uk/

Just hackiti see maha... GG

Võib vabalt olla ka maintence.Arvan, et kui sinna oleks sisse hackitud oleks avalehel hetkel kellegi defacepage.

http://zone-h.com on hea lehekülg kus saab aega viita ja imestada. :P

Inimestele kes räägivad, et facebook on #OpEstonia pärast maas peavad ennast natukene arvutite alal harima kuna elementaarseid asju võiks ikka peale arvutimängude teada.

Kuna paljud inimesed ei tea hacking group Anonymous'st midagi siis otsustasin siia lisada väikese inglise keelse teksti enda foorumist mis on kirjutatud 100 aastat tagasi mis tähendab, et seal on palju grammatilisi vigu ja muud sarnast.

[align=center]The most famous Anonymous army.[/align]

Hello Crackhackforum Members.Today i will write littlebit about the most famous hackers who are

called "Anonymous".I'm quite sure most of you have heard about them and i'm sure some of you

dreamed to become a member of anonymous group.

[align=center]How to become member of Anonymous?[/align]

I have to say that nobody of us can't join with group "Anonymous".It's because it doesn't exist.

When you hear something about "Anonymous army/group hacked the goverment" then it doesn't mean

that again the same persons hacked the site.The persons are allways diffrent.I can give you an

example with movies.I think pretty much of you know the movie called "Italian robberi".They were

came together to do the one specific thing ,after it's done then they will split and won't meet

again.It's the same thing with the hacking group.They will just think "Let's hack a site" and will

gather some people.Then they will hack the site and will split again.

If you still ask "But why are they called "Group anonymous" ?" then the answer is simple.Nobody

know who they are ,what they do.They are anonymous people and that's why they are called "Anonymous".

[align=center]I've never seen any "Anonymous hacker" ,how do they communicate?[/align]

Just like we do.In forums ,chatrooms ,messenger ,facebook.They just won't scream about it "WE

ARE THE ANONYMOUS HACKERS AND WILL HACK THE GOVERMENT".

[align=center]How many "Anonymous hackers" there are and how do i recognize them?[/align]

There are more anonymous hackers than we can even think ,but we can't recognize them because

they are just like the normal people.And no ,this "If he wears glasses then he is geek" stereotype

is tottaly false.I can say from my own experiences that hackers are the most social people and they

aren't some "geeks" who are at home and hacking.They are the most social people and doing sport like

every other person.Even maybe more.

This means you can't say is the guy "hacker" or not.

Tutorial is tottaly writtened by Rynaldo from Crackhackforum.com

Ehk siis Hacking group "Anonymous" ei koosne alati samadest inimestest.Kui on Anonymousel operatsioon #OpEstonia siis on kohal inimesed nimedega Tundmatu A - Tundmatu B - Tundmatu C.Kui nüüd toimub #OpThePirateBay siis on kohal inimesed nimedega Tundmatu F - Tundmatu G - Tundmatu Q .See tähendab, et nad on tulnud kokku ainult selleks operatsiooniks ja nad ei ole kindel grupp ja sellest ka nimi Anonymous(Tundmatud).Anonymouse liikmed on nagu bussil sõitvad inimesed.Nad tulevad kokku, istuvad bussi ja sõidavad ja kui reis saab läbi nad astuvad bussist välja ja ei kohtu enam võibolla kunagi.

Muudetud liikme Crackhackforum'i poolt

Jaga seda postitust

Postituse link
SUPERVIP

Jaga seda postitust

Postituse link
VIP
Täna on siis 12.oktoober ehk siis päev mil nad pidid Eestit ründama suure hooga. Jään ootama. :P

Täna on siis see kauaoodatud päev mil ei tohiks juhtuda mitte midagi. :D

Elame näeme!

Untitled-2.png

Jaga seda postitust

Postituse link
Täna on siis 12.oktoober ehk siis päev mil nad pidid Eestit ründama suure hooga. Jään ootama. :P

kus sa seda lugesid, et nad täna pidid eestit ründama ?

Algselt lükati jah 12.oktoobri peale.

Kuid nad ründasid ikkagi ära juba 10'ndal .

Või oli juttu kahest rünnakust ?

Minu teada pidigi alguses 1 rünnak olema aka see mis 12 lükati ning mis juba üleeile ära tehti ? ja alles hiljem näeb kas ründavad uuesti v mitte

Jaga seda postitust

Postituse link
SUPERVIP

www.gameritele.eu - midagi cs:go ning minecrafti mängijatele

Jaga seda postitust

Postituse link
SUPERVIP

Jaga seda postitust

Postituse link
VIP

mis ma ütlesin

Jaga seda postitust

Postituse link
SUPERVIP

Jaga seda postitust

Postituse link
VIP

Mingid põngerjad üritasid kildu panna, aga vot ei tulnud välja.

Jaga seda postitust

Postituse link
VIP

ffuufuufufuufuufufuufufuufuufufuufufuufufufuufufuufufufuufu, Keegi võiks nüüd kerge trahvi saada :)

Jaga seda postitust

Postituse link
VIP
You dumb or smth? Need poisid saadi kätte juba..

Dibiilik ?

Neid pole Kätte Saadud Grow Up eks.

:)

98766-bigthumbnail.jpg

Jaga seda postitust

Postituse link
Dibiilik ?

Neid pole Kätte Saadud Grow Up eks.

:)

Saadi kätte või ei saadud kätte, mis vahet sel on?

Siit niikuinii ei tule enam midagi suuremat, sest Eesti ründamiseks puudub motiiv. See, et riigil sitasti läheb ja valitsus keerab inimestele rohkem sitta maksude jms näol, see pole mingi põhjus, miks peaks mingi suurem grupp Eesti veebilehti ründama.

Face it - tuli midagi ja kui tuleb veel, olgem rahul sellega mis oli ja pole mõtet utoopiat endale pähe määrida, et a la selle streigiga saame nüüd Eesti selliseks, kuis see varem oli...

azddaz

Jaga seda postitust

Postituse link
Külaline