Mine sisusse
Otsi siit
  • Rohkem valikuid...
Otsi tulemusi mis sisaldab...
Otsi tulemusi...

Vabateema. 'Garaaž' versioon.

Soovitatud postitused

lambist on hakanud aku ära surema, varem sai mitu tundi seista ja makk sees muusikat kuulata kui süüde väljas oli. Nüüd peab auto pidevalt käima. Nii kui välja lülitad ja natuke kuulad siis pead tööle lükkama. Genekas laeb aga ma ei tea mis tal häda krt.

mingi lühis pole kuskil või üle ei tarbi mingi asi?


Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
VIP

Taoliste esemetega on kellegil siin kogemusi? Toimivad?

Pean silmas siis neid kuni 2$.

 

http://www.ebay.com/bhp/cassette-player-adapter

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
Taoliste esemetega on kellegil siin kogemusi? Toimivad?

Pean silmas siis neid kuni 2$.

 

http://www.ebay.com/bhp/cassette-player-adapter

 

Makil peab helipea puhas olema, et sealt normaalset heli tuleks. Ise ostsin ka suvel oomipoest kuid minuarust on lihtsam aux sisendiga makk osta. Helikvaliteet on sellega palju parem.

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
VIP
Taoliste esemetega on kellegil siin kogemusi? Toimivad?

Pean silmas siis neid kuni 2$.

 

http://www.ebay.com/bhp/cassette-player-adapter

Toimib küll, aga üsna kiirelt hakkab jamama, kas juhe ei anna normaalselt läbi või siis see kassett ise hakkab täiega näkku panema.

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
SUPERVIP

Keegi oskab öelda milles viga kui auto täiskaasiga ei jaksa edasi minna aga poole kaasiga läheb kõvasti paremini edasi. Ja keset sõitu kui kiirendab siis "nõksib" ja järsku saab kuskilt jõudu juurde, täpselt nagu osa silindritest ei toimiks vahepeal. Kyynlad, bensiini saamised ja juhtmed yle vaatatud.

Any ideas?


no pain, no gain

no work, no results

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
SUPERVIP

Sama jama oli Derbiga, täisgaasiga edasi ei läinud, poole gaasiga läks. Ise parandasin nii, et teipisin pool õhufiltrit kinni, ehk siis saab liiga palju õhku peale või siis lisaõhku kusagilt.


5LmT5nZ.png

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
SUPERVIP
Sama jama oli Derbiga, täisgaasiga edasi ei läinud, poole gaasiga läks. Ise parandasin nii, et teipisin pool õhufiltrit kinni, ehk siis saab liiga palju õhku peale või siis lisaõhku kusagilt.

Kui õhu saamises oleks viga siis ta ei jaksaks ju minna edasi. Aga kyll ta jaksab, lihtsalt läheb aega kuni ta hakkab minema.

Teise käiguga kiirendad siis täiskaasiga ei taha minna yltse edasi nagu enne ja siis kui lased gaasi lahti siis tunned et korra nõksis ja peale seda kui paned gaasi põhja siis läheb nii nagu peab.


no pain, no gain

no work, no results

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
VIP

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
VIP

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
VIP
Miks müüd?

Nagunii liiklen ise enda A4-ga ringi ja puudub võimalus hoida Audi 100-t kuskil ruumis sees, seega ei tahaks lasta roostel tegutseda.. Aga no kiiret pole asjaga nagunii :D

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
SUPERVIP

Pordi sililndrit.


5LmT5nZ.png

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
SUPERVIP

Traction controll peaks olema.


5LmT5nZ.png

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
internetis on infot küllaga

 

Ja mis mõttes kiiret kohalt minekut? Ma ei saa nüüd aru mida sa silmas pead.

 

Mis paneb auto kiiremini kohalt liikuma. Ise kavatsen tulevikus võtta mingi projektika, millele tahaks tagada hea kohalt mineku ning mõnusa maheda mootori hääle (seetõttu küsisin ka kuidas mootorit võimendada).


 

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
Mis paneb auto kiiremini kohalt liikuma. Ise kavatsen tulevikus võtta mingi projektika, millele tahaks tagada hea kohalt mineku ning mõnusa maheda mootori hääle (seetõttu küsisin ka kuidas mootorit võimendada).

 

Hea kohaltmineku tagavad slick rehvid või madal rõhk rehvides. Mootori hääl muutub mahedamaks kui teha väljalaset vabamaks. Ehk siis 1-1,5 tolli võrra suuremaks. Ja parem, kui võtta vahelt katalüsaator ja pütid ja panna otsetoru. Mootor muutub juba vabama väljalaske abil erksamaks. Aga kuidas muuta mootorit võimsaks, seda pead kahjuks ise uurima, sest seal on sada võimalust.

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
VIP

Turbomootor ja launch control.

 

Turbo hakkab spoolima tavaliselt 3-4k pöörde juures. Et paigalt võtt oleks kiire, siis launch control hoiab juba stardis pöördeid 3-4k peal kui gaasi põhjas hoiad. Olenevalt kuida seadistatud. See tagab selle, et juba enne starti on mootoripöörded turborõhu alas ja startides on rõhk taga juba. Ilma launchcontrolita hakkab turbo alles rõhku koguma.


"Kabjad löövad meile musta pori näkku, aga tee ei lõpe otsa sõit ei saa."

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
Turbomootor ja launch control.

 

Turbo hakkab spoolima tavaliselt 3-4k pöörde juures. Et paigalt võtt oleks kiire, siis launch control hoiab juba stardis pöördeid 3-4k peal kui gaasi põhjas hoiad. Olenevalt kuida seadistatud. See tagab selle, et juba enne starti on mootoripöörded turborõhu alas ja startides on rõhk taga juba. Ilma launchcontrolita hakkab turbo alles rõhku koguma.

 

Kuidas selle launch controliga erinevatel autodel lood on? Nii vanematel ja uutel ei saa see ju sama süsteemiga olla?


 

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
VIP

No launchcontrolit saab seadistada progeajuga. Ehk siis sisuliselt samasüsteem. Megasquirt või Vems aju peale ja läheb. Tuleb süütepoolid igale silindrile panna ja aju "segab" süütepoolide läbi silindrite süüdet selliselt, et pöörded püsiksid nt 4k juures mitte ei läheks piirajasse, samal ajal jookseb kütus läbi ning turborõhk on juba startides üleval.

 

Saab ka originaal ajule mingi koodi kirjtuada või midagi taolist kui asja jagad, aga seda ei oska ma väga kommenteerida. Mingid eraldi karbid on vist ka, mis saab originaal ajule lisaks panna.

 

 

Teine tore asi kiireks sõiduks on flatshit või teise nimega noliftshift. Ehk siis põhjagaasiga saad käiku vahetada. Siduri pedaali andur vms annab ajusse signaali, kui siduri alla vahetad ja toimub sama asi mis launchcontrolil. Süütepoolid hoiavad pööret turborõhu alas. See tagab selle, et käiguvahetusega ei lange turborõhk maha ja ei pea uuesti koguma hakkama, vaid turborõhk on pärast käiguvahetust juba üleval.


"Kabjad löövad meile musta pori näkku, aga tee ei lõpe otsa sõit ei saa."

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites

Kommentaari lisamiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks peate olema liige

Loo konto

Liituge meie kommuuni uue kontoga. See on lihtne!

Loo uus konto

Logi sisse

On juba konto? Logi sisse siit.

Logi sisse nüüd

×
×
  • Loo uus...

Oluline informatsioon

Selle veebisaidi paremaks muutmiseks oleme teie seadmesse paigutanud küpsised . Võite kohandada oma küpsiste seadeid , vastasel juhul eeldame, et te olete küpsiste kasutamisega nõus kui jätkate veebisaidil sirvimist.. Palun lugege läbi Kasutustingimused ja Privaatsuspoliitika.