Mine sisusse
Otsi siit
  • Rohkem valikuid...
Otsi tulemusi mis sisaldab...
Otsi tulemusi...

Vabateema. 'Garaaž' versioon.

Soovitatud postitused

SUPERVIP

CauZ, kas võimsus on ka vastav neljale liitrile?


5LmT5nZ.png

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
VIP

Audi A4 otsustas täna et mul pole vaja enam lähitulesid, ei teagi hetkel mis probleem on, kas kaitse läks läbi või mingi muu probleem. Eks homme selgub :D

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
Audi A4 otsustas täna et mul pole vaja enam lähitulesid, ei teagi hetkel mis probleem on, kas kaitse läks läbi või mingi muu probleem. Eks homme selgub :D

 

Meil otsustas Opel Tigra sama teha paar kuud tagasi esimeste suunatuledega. Kaitse oli korras, aga tuled läbi põlenud. Peale diagnostikat tuli välja, et genekas laadis üle ja põletas läbi.


Oldschooler

"I never saw a wild thing feel sorry for itself..." D.H Lawrence

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
VIP
Meil otsustas Opel Tigra sama teha paar kuud tagasi esimeste suunatuledega. Kaitse oli korras, aga tuled läbi põlenud. Peale diagnostikat tuli välja, et genekas laadis üle ja põletas läbi.

 

Lasin auto üleeile puhtaks pesta, vb niiskusega mingi teema jälle, see A4 on varemgi jamanud tuledega niiskete ilmadega, on jamanud 1 lähituli varem :D Ja 1 numbrimärgi tuli samamoodi jamanud. Samuti vahepeal salongis laes 1 tuli ei põlenud, aga mingi imeläbi on kõik asjad üle öö ise korda läinud :D ei tea mis teema nende asjadega on, üks õhtu katki, järgmine päev iseenesest kõik korras, eks need ühendused ole kehvad ja korrosiooni teema ole see :D

 

Airbag tuli läks ka siin külmade ilmadega põlema, polegi uurinud veel täpselt mis kala sellega on, aga audi klubifoorumit sirvides pole ma ainus A4 omanik selle probleemiga, osasid kimbutab see Airbag tulukese teema iga aasta nii kui külmad ilmad saabuvad.

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
Lasin auto üleeile puhtaks pesta, vb niiskusega mingi teema jälle, see A4 on varemgi jamanud tuledega niiskete ilmadega, on jamanud 1 lähituli varem :D Ja 1 numbrimärgi tuli samamoodi jamanud. Samuti vahepeal salongis laes 1 tuli ei põlenud, aga mingi imeläbi on kõik asjad üle öö ise korda läinud :D ei tea mis teema nende asjadega on, üks õhtu katki, järgmine päev iseenesest kõik korras, eks need ühendused ole kehvad ja korrosiooni teema ole see :D

Airbag tuli läks ka siin külmade ilmadega põlema, polegi uurinud veel täpselt mis kala sellega on, aga audi klubifoorumit sirvides pole ma ainus A4 omanik selle probleemiga, osasid kimbutab see Airbag tulukese teema iga aasta nii kui külmad ilmad saabuvad.

 

 

Mind kiusas sama probleem A6-ga ja just talvel, kuna Airbag andur asus kuskil esiistme all, siis talvel just külmem/niiskem õhk on ju allpool(soe õhk kerkib üles) ja paneb tule põlema. Aga soojade imade saabudes alati kadus ära :)


Oldschooler

"I never saw a wild thing feel sorry for itself..." D.H Lawrence

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
VIP

Autol juba väike viga. Nimelt külma mootoriga läheb poolest põõrdest tööle, aga sooja mootoriga tahab natukene käiamist.

Milles võiks viga olla? Saan t'na või esm diagnosti, aga mis teie arvate

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
Autol juba väike viga. Nimelt külma mootoriga läheb poolest põõrdest tööle, aga sooja mootoriga tahab natukene käiamist.

Milles võiks viga olla? Saan t'na või esm diagnosti, aga mis teie arvate

 

Ma ennustaksin kas starter või kõrgsurvepump.


Oldschooler

"I never saw a wild thing feel sorry for itself..." D.H Lawrence

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
VIP

Pole kõrgsurvepumpa.....aga eks näis.

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
VIP

temperatuuriandur läbi:D Vedas, kõigest 8,8 euri:D Junn oli juba kergelt jahe, et pumppihustid on peened ja need pole enam nii odavad.

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites

Krt käisin tõin just auto parandusest ära, roolivarda otsad , kõik kettad ja klotsid sammuti kaks esimest silindrit mootoriõli jafiltri vahetus ja käigukasti õli vahetus ja filter sammut, nüüd öeldi et sarniirid ka läbi ja ilmselt puksid ka vahetusse uhh.. krt see auto ülalpidamine ikka tore :) e36 320 kupee 110 kw. muidu edaspidi teen teema ka kui pilte viitsin teha :)

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
VIP

Ega odav ei ole jh,

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
VIP
Audi A4 otsustas täna et mul pole vaja enam lähitulesid, ei teagi hetkel mis probleem on, kas kaitse läks läbi või mingi muu probleem. Eks homme selgub :D

Selgus et kaitsmed korras, aga igakjuhuks vahetasin siiski uute vastu. Huvitaval kombel olid mõlemad H7 pirnid korraga läbi läinud, vahetasin ära ja töötab ilusti siiani :D

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites

Kui kellegil E34 varuosasid vaja on siis võite küsida. Märkimisväärsed jupid:

4x el. aknad

el katuseluuk

armatuur

istmed käetugedega(juhiiste katki ja juhi käetoe ots on kulunud)

sillajupid

põhimõtteliselt tutikad 15" naelrehvid bridgestone noranza 2

sillajupidy

stanged

uus b osa kapott, krunt peal hetkel

tagumistel ustel toonklaas

võimalik osta kere koos dokumentidega üv kestab kuni 08.14 (525 141kw, 1992)

M-tech 2 rool

 

Mootorit, kasti, kardaani ja aju ei ole.

 

kontakt:

56276084

56052022

Muudetud liikme Karvik'i poolt

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
VIP

Mootorit küll pole, aga küsida võib ikka. Ega sul juhtumisi õhulugeja lõdvikut pole? Endal täpselt sama mootor, käisin 4 Pärnu lammutust läbi ja kuskil ei ole.. :'(


pic.php?id=9Skype triple.-

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
Mootorit küll pole, aga küsida võib ikka. Ega sul juhtumisi õhulugeja lõdvikut pole? Endal täpselt sama mootor, käisin 4 Pärnu lammutust läbi ja kuskil ei ole.. :'(

Kapotialt ei ole kahjuks eriti miskit võtta. Mõned paisupaagid ja miskit oli veel.

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
VIP
Krt käisin tõin just auto parandusest ära, roolivarda otsad , kõik kettad ja klotsid sammuti kaks esimest silindrit mootoriõli jafiltri vahetus ja käigukasti õli vahetus ja filter sammut, nüüd öeldi et sarniirid ka läbi ja ilmselt puksid ka vahetusse uhh.. krt see auto ülalpidamine ikka tore :) e36 320 kupee 110 kw. muidu edaspidi teen teema ka kui pilte viitsin teha :)

Ülal pidamine pole sittagi. Eriti veel e36 või mõni muu selle aastakäigu auto, millel varuosad nagunii mega odavad.

 

Oota kuni mingi tuuningu kätte satud vms. Vot see on karm:D


"Kabjad löövad meile musta pori näkku, aga tee ei lõpe otsa sõit ei saa."

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
VIP

Andur sai vahetatud ja nüüd korras. Paar päeva tagasi tuli mingi imelik klõbin ja kolin, kuid ei saanud aru kus see tuleb:D

Täna sai auto ülesse tõstetud ning piduriketta ja suporti vahel oli väike kivi, mis tegi kuradi tugevat häält:D

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites

lambist on hakanud aku ära surema, varem sai mitu tundi seista ja makk sees muusikat kuulata kui süüde väljas oli. Nüüd peab auto pidevalt käima. Nii kui välja lülitad ja natuke kuulad siis pead tööle lükkama. Genekas laeb aga ma ei tea mis tal häda krt.

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
VIP

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites

Kommentaari lisamiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks peate olema liige

Loo konto

Liituge meie kommuuni uue kontoga. See on lihtne!

Loo uus konto

Logi sisse

On juba konto? Logi sisse siit.

Logi sisse nüüd

×
×
  • Loo uus...

Oluline informatsioon

Selle veebisaidi paremaks muutmiseks oleme teie seadmesse paigutanud küpsised . Võite kohandada oma küpsiste seadeid , vastasel juhul eeldame, et te olete küpsiste kasutamisega nõus kui jätkate veebisaidil sirvimist.. Palun lugege läbi Kasutustingimused ja Privaatsuspoliitika.