Mine sisusse
Otsi siit
  • Rohkem valikuid...
Otsi tulemusi mis sisaldab...
Otsi tulemusi...

Vabateema. 'Garaaž' versioon.

Soovitatud postitused

VIP

No mul oli kiba ARK-s 2 kuud järjekord:D

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
VIP

Minu lubade tegemine oli ikkagi legendaarne, hommikul võtsin autokoolist paberid, läksin ARKi, tegin tunni jooksul teooria ja paar tundi hiljem juba sõidu.


Uus_rasterpilt__4_.bmp

49169619_2350179511881888_6597539902366154752_n.png

Marginaal_2019-05-05_145320.png

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
VIP
Minu lubade tegemine oli ikkagi legendaarne, hommikul võtsin autokoolist paberid, läksin ARKi, tegin tunni jooksul teooria ja paar tundi hiljem juba sõidu.

 

Eriti haige joppamine. Mul mingi sõber ka... Just sooritas värskelt eksami ära ja siis sõidueksamineerija tuli "Mul õpilane hüppas alt ära, kes tahab sõidueksamile"..


Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
VIP
Kui ma tahaks BMW 525 2.5 tds 105kW 96a

 

tühikäigu pöördeid madalamaks lasta, siis kuidas ma toimima peaks?

Kõrgel need pöörded siis on, et madalamaks vaja lasta? Järgmine kord võiks probleemi ka kirjeldada. Oletan, et pöörded liiga kõrgel(1000) tühikäigul ja selle rohuks on soojaanduri juhtme tagasipanek. Ja ennustan, et kui see küljest võetud, siis on kõrgsurvepump ka õhtal. Soojalt ei taha käima minna, soojaanduri juhe küljes on siis sureb välja jne.. Kui mingi muu mure, siis võta ühendust, 2.5tds mootori vigadega läbilõhki tegelenud ja hätta ei jää.

 

  1. Ei soovita 2.5 TDS 105KW mootorit, enamus kes selle mootoriga sõidukit omab, omanud on laitnud seda, pidi suur peavalu olema. Samuti on ka autoparandajad laitnud seda mootorit. Kui juba ostad, siis 3.0 TDS


 

Sorry, pidin seda quotema. Need kes seda räägivad, pole seda autot ilmselt ise omanud. Tegu on väga mõnusa bemmi diisliga. Jah, tal on kõrgsurvepump tüüpviga ja A varuosa on kallis, kuid diislinäpud oskavad neid remontida ka. Üsna äkiline ja ökonoomne diisel. 1,5a. jooksul täheldasin mina ainult kõrgsurvepumba viga(Tekib 99,9% kui ise autot hullult peenestad). Mina ostaks kindlasti endale neid veel, kuna üsna hea mulje.

Muudetud liikme Loom'i poolt

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
VIP
Igatahes mina olen kuulnud palju laitusi selle mootori kohta, aga eks see oleneb ka sellest, kuidas autot hooldatakse või on hooldatud. Endal 3.0TDS 135KW 99' ja väga rahul.

No just, kõik oleneb hooldusest ja hoidmisest. Kui pumbapead krutitakse lolli peaga(Ilma stendimata) siis pole ime, et pump läbi läheb. Kõik keeratakse üldjuhul tuksi oma võimsamaks tegemisega. Kõrgsurvepump üldjuhul annabki otsad siis kui pidevalt peenestada.


Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
VIP

Sõitsin eile linna(30min) ja selle aja jooksul ei läinud auto saaojaks, nagu milleks võib probleem olla?

Tavalislt ikka palju kiiremini auto juba saun.

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
VIP
Sõitsin eile linna(30min) ja selle aja jooksul ei läinud auto saaojaks, nagu milleks võib probleem olla?

Tavalislt ikka palju kiiremini auto juba saun.

 

Kas mootor ka soojaks ei lähe? Sellisel juhul termostaat. Kui mootor läheb soojaks siis salongiradikas.


Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
VIP

Homme peab vaatama

 

Radikas oli suhteliselt tühi ja lasin kõik välja mis seal oli.Panin vee sisse ja koik oli jälle norm,auto läks kphe soojaks, aga vett ei saanud külmade ilmade tõttu kahjuks veel sisse jätta:D

Panin hommikul vee sisse ja lõunaks oli ikka veel kuiv alt ning vett polnud vähemaks jäänud.

Nii, et panin uue dosooli sisse ja vaatab mis saama hakkab.

Muudetud liikme CeuZ^'i poolt

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
VIP
Homme peab vaatama

 

Radikas oli suhteliselt tühi ja lasin kõik välja mis seal oli.Panin vee sisse ja koik oli jälle norm,auto läks kphe soojaks, aga vett ei saanud külmade ilmade tõttu kahjuks veel sisse jätta:D

Panin hommikul vee sisse ja lõunaks oli ikka veel kuiv alt ning vett polnud vähemaks jäänud.

Nii, et panin uue dosooli sisse ja vaatab mis saama hakkab.

 

Ehk oli siis kuskil ummistunud vms.

 

 

http://www.auto24.ee/used/1245824

Müügis siis nüüd. Kahju, et enam nii ilus ei ole kui varem. :(

See stange taga on ikka tõsiselt kohutav..

Muudetud liikme Loom'i poolt

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
VIP

200 euri kindlasti seda autot väärt.

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
VIP

Sa saad juba kuusakoskis selle raha tagasi.

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
VIP

138TFK

Mark: VOLVO

Mudel: 460

Esmane registreerimine: 20.03.1993

 

Kehtivad ülevaatused: Korraline (kehtib kuni 10.2011). Sõidukil puudub kehtiv korraline ülevaatus.

 

Piiranguid ei ole.


"Kabjad löövad meile musta pori näkku, aga tee ei lõpe otsa sõit ei saa."

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites

Kommentaari lisamiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks peate olema liige

Loo konto

Liituge meie kommuuni uue kontoga. See on lihtne!

Loo uus konto

Logi sisse

On juba konto? Logi sisse siit.

Logi sisse nüüd

×
×
  • Loo uus...

Oluline informatsioon

Selle veebisaidi paremaks muutmiseks oleme teie seadmesse paigutanud küpsised . Võite kohandada oma küpsiste seadeid , vastasel juhul eeldame, et te olete küpsiste kasutamisega nõus kui jätkate veebisaidil sirvimist.. Palun lugege läbi Kasutustingimused ja Privaatsuspoliitika.