Mine sisusse
Otsi siit
  • Rohkem valikuid...
Otsi tulemusi mis sisaldab...
Otsi tulemusi...

Minu autode kogumik.

Soovitatud postitused

Author of the topic Postitas (muudetud)

Sain ALFA täna kätte.

 

Peale pandi diislile mõeldud kastike, mis tõstis auto võimsuse 110kw - 142kw. Küttekulu sama või mingil määral vähem.

Hinnaks 360 eurot(ei lasknud teha odavas kohas). Peale mõnda testisõitu, tuli ikka naeratus näole. Müstika kuidas nii lihtsalt suudetakse teha 1.9 diisel 2.8 bensukaks.

 

chip-tuning-power-box-alfa-romeo-147-19-jtdm-170-hp.jpg

 

 

Küsisin ka pakkumist Opeli 1.8 turbotamiseks. Lubasid uurida :) Kui hind jääb 1000-1500 vahele, lasen raudselt ära teha. 1.2 tonni kaaluvale autole 160 kw oleks päris hea ...!

Opelile sai paar nädalat tagasi tellitud igast iluvidinaid. Hetkeks kohal siis kõik kleepsud ja veljed. Ootan madaldust veel ...Peaksin ka rehvid ära tellima kuskilt.

Muudetud liikme Desteny'i poolt

Oldschooler

"I never saw a wild thing feel sorry for itself..." D.H Lawrence

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
VIP
Opel tegelikult rohkem pruudi auto. Mulle ka VÄGA ei meeldi, aga Cabrioga sõita on nauding, seega kui sõidumõnu puudub, siis katus all staatus kompromiseerib viimase.

 

 

Sai täna raha kulutatud:

Tellisin Opelile uued 17 tollised veljed(läikiv must+ omalt poolt tuleb vähe carbon valget sinna), BBS-d otse saksast.

Lisaks - 150cm x 6m rullis musta kleepsu. Pool siis mattmust punaka pärliga ning pool tavaline läikiv must.

Madalduse ise seadistava ...

Esitulede toon kilet.

 

Olen saanud disaini valmis tehtud, nüüd ainult ootan asju, et saaks tegema hakata.

 

Isereguleeritavad, ehk siis coiloverid. Milleks teha mingit kleepsutuuningut?


Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
Author of the topic Postitas
Isereguleeritavad, ehk siis coiloverid. Milleks teha mingit kleepsutuuningut?

 

Jah, coiloverid, mul ei tulnud nimi meelde ja ei tahtnud kirjavigu teha.

 

Kleepimine on mulle alati meeldinud. Just seepärast, et erineda teistest disaini poolest. Ma ei ole kunagi näiteks lisanud custom stangesid(Va orginaal sport versioon vms). Ma ei saa aru, miks inimesed seda teevad. Aga eks igaüks teeb autot endale, seega ei ole ka vastu.


Oldschooler

"I never saw a wild thing feel sorry for itself..." D.H Lawrence

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites

 

 

Oeh, kuna ei ole kunagi mootori ''powerupi'' peale pädev olnud, ega ei tea tehnika poole pealt paljut, siis mis tähendab ventel? Kas see on see, kui on ilma turbota mootor, aga tunned, et kuskil 2000 pöörde peal hakkab jõhkralt vedama? Kui jah, siis oli. Aga oleks võinud olla 1.6 rootot nagu Mazda RX-8 1.3.

 

oih jah see oli mu viga, muidu Ventel mootor on rootor mootor, aga see masin oli sul 1.6 R4 mootor arvatavasti, Rootor mootoril ei mõõdeta tegelikult kubatuuri kuna on tegemist täielikult teise ehitusega mootoriga.

Sellepärast pakusin, et see Ventel mootor kuna Mazda3me ühel variandil on see täitsa olemas.


dno.png

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
Author of the topic Postitas

On olemas? Tõsiselt? MPS-l see dizi vms turbo, mis pidavat olema ka uus generatsioon turbosid. Aga võta näpust, ei ole kuidagi nii levinud veel. Kuigi Mazda 3 MPS oli miski 191kw/380nm, mis esiveolisele tegelikult ulmeliselt palju 2.3 mootori juures :D.

 

Jah, rootor on teine teema. Nõustun, kahju, et rootoriga kaasneb nii palju probleeme ning lühike eluiga. Mulle alati rx.8 ja ka RX-7 meeldinud.


Oldschooler

"I never saw a wild thing feel sorry for itself..." D.H Lawrence

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
Author of the topic Postitas

Tundub, et Alfa läheb kuu kahe pärast müüki/vahetusse. Tahaks A5 3.0 diisel quattrot :) Muidugi ei ole veel midagi kindlat ja vaatab veel. Aga süda ning silm seisab siiski audi poole.


Oldschooler

"I never saw a wild thing feel sorry for itself..." D.H Lawrence

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
On olemas? Tõsiselt? MPS-l see dizi vms turbo, mis pidavat olema ka uus generatsioon turbosid. Aga võta näpust, ei ole kuidagi nii levinud veel. Kuigi Mazda 3 MPS oli miski 191kw/380nm, mis esiveolisele tegelikult ulmeliselt palju 2.3 mootori juures :D.

 

Jah, rootor on teine teema. Nõustun, kahju, et rootoriga kaasneb nii palju probleeme ning lühike eluiga. Mulle alati rx.8 ja ka RX-7 meeldinud.

 

jah täitsa olemas, aga point on selles, et rootor mootoriga ongi see jama, et eluiga on marulühike


dno.png

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
VIP
Tundub, et Alfa läheb kuu kahe pärast müüki/vahetusse. Tahaks A5 3.0 diisel quattrot :) Muidugi ei ole veel midagi kindlat ja vaatab veel. Aga süda ning silm seisab siiski audi poole.

Ohya. Eks auto algab ikka A tähega. A5 mu lemmik. :D


Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
Author of the topic Postitas

Sain Opeli turbotamisele hinnapakkumise. Küsivad 2200e koos chipi ja turboga. Lubaduste kohaselt minimaalselt 160kw. Suht krõbe hind? Kellegil on selliste töödega kogemusi?


Oldschooler

"I never saw a wild thing feel sorry for itself..." D.H Lawrence

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
VIP
Sain Opeli turbotamisele hinnapakkumise. Küsivad 2200e koos chipi ja turboga. Lubaduste kohaselt minimaalselt 160kw. Suht krõbe hind? Kellegil on selliste töödega kogemusi?

 

Ütleks, et üsna hea pakkumine, kuna töörahad jms on kõik sees seal juba. 160kw on siis, kui rõhud on maas. Rõhku näppides saab oma 40kw-ga veel mängida.


Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
VIP

Päris põnev värk, Alfa meeldib eriti. Hakkan tegemisi jälgima, Opel iseenesest välimuse poolest eriti ei meeldi aga sõidulusti pakib kindlasti.


viis-signa.png

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
Author of the topic Postitas

Ja lõpuks jõudsid kohale kaua oodatud veljed. Tegemist DXS 17 tollised 4x100 ET38(maksimaalne ET, mis Tigrale sobib) velgedega. Nagu ikka, disainvelg. Rehvid saab tellitud lähiajal tuttavalt ja see nädal peaksid juba ehk all olema.

 

Peale sai just vormistatud kaks kihti vaja. Riwax Black Shine ja Quartz Scratless Touch. Nüüd peaks mustus üle 60km/h sõites ise ära lendama :)

 

Natuke pilte velgedest:

fc7aaea0-7f0a-445f-8edd-5176a252259a.jpg

6788aa3a-f7be-4c4e-9abd-93b5a5b8b4c7.jpg

84f81d72-a203-427c-8aea-92e138330a21.jpg

 

Rehvi laiust ei ole veel otsustanud.

Valikud:

205/40 R17

205/45 R17

215/35 R17

 

Hetkel peal/orginaalis 205/50/16.

 

Arvan, et 205/40 näeks hea välja + oleks rohkem ruumi madaldamiseks(preili küll ei taha madalamaks, aga eks vaatame, kui uued veljed all, kas hinnang muutub).

 

 

Muud:

Tigra käis hoolduses.

Küttefilter, õlifilter, õli(täissünt seekord) ja tagumised klotsid(tegid häält pidurades) - arve 145eurot.

 

 

-Desty.


Oldschooler

"I never saw a wild thing feel sorry for itself..." D.H Lawrence

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
VIP

Väga püssid veljed, 205/40 oleks minu meelest ka parim lahendus.


Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
Author of the topic Postitas
Kuni esimese nurga taga auto järelvalveta ja kenad veljed kadunud.

 

Tõepoolest kenad

 

 

 

Ilu nõuab ohvreid.

Unustasin ka mainida, et koos velgedega sai ka soetatud tsentreerimis rõngad(velje keskava 67.x, Opelil 56,x) ja varga vastased poldid. Mitte, et viimastest palju kasu oleks, aga midagi ikka.

 

 

Tänan kõiki positiivse tagasiside eest.

 

-Desty.


Oldschooler

"I never saw a wild thing feel sorry for itself..." D.H Lawrence

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
VIP
Ilu nõuab ohvreid.

Unustasin ka mainida, et koos velgedega sai ka soetatud tsentreerimis rõngad(velje keskava 67.x, Opelil 56,x) ja varga vastased poldid. Mitte, et viimastest palju kasu oleks, aga midagi ikka.

 

 

Tänan kõiki positiivse tagasiside eest.

 

-Desty.

 

Eks 100% vargavastast asja polegi, rohkem teema selles, et vargal see rohkem aega võtaks. Velgede suhtes naljakas rääkida seda, kuidas Pärnus tuttava S500-l varastati jõeparklas ära veljed. Kogemata juhtus olema auto 1 öö seal ja läinud need olidki. Jagasin ka vahepeal pilti sellest..


Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
SUPERVIP

Jõhkralt püssid veljed ikka. Palju sellised umbes maksavad?


 

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
Author of the topic Postitas (muudetud)

Jee...

Veljed all, tulid ikka 205/45 :(, aga pole hullu, madaldamiseks jäi ruumi üllatavalt palju.

 

Pilte sain tehtud täna vaid mõned, kuna telefonil suri aku. Rohkem pildimaterjaali homme. Sain ka kinni pandud poleerimise, mille sooritan ise järgmine nädal.

 

Rehvidega:

IMG_0671.JPG

 

Vahetati siis siin:

IMG_0672.JPG

 

Väike teaser, mis täna sai võetud:

IMG_0674.JPG

 

-Desty.

Muudetud liikme Desteny'i poolt

Oldschooler

"I never saw a wild thing feel sorry for itself..." D.H Lawrence

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites

Kommentaari lisamiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks peate olema liige

Loo konto

Liituge meie kommuuni uue kontoga. See on lihtne!

Loo uus konto

Logi sisse

On juba konto? Logi sisse siit.

Logi sisse nüüd

×
×
  • Loo uus...

Oluline informatsioon

Selle veebisaidi paremaks muutmiseks oleme teie seadmesse paigutanud küpsised . Võite kohandada oma küpsiste seadeid , vastasel juhul eeldame, et te olete küpsiste kasutamisega nõus kui jätkate veebisaidil sirvimist.. Palun lugege läbi Kasutustingimused ja Privaatsuspoliitika.