Mine sisusse
Otsi siit
  • Rohkem valikuid...
Otsi tulemusi mis sisaldab...
Otsi tulemusi...

Minu autode kogumik.

Soovitatud postitused

VIP

Misasja, kaubikus pannakse veljele rehvi peale ? Väga huvitav. Sama küsimus ka minu poolt, mis asjatad seal Hispaanias. Oled muidu Tartust pärit siis ?

Seda ka ,et kas Mazda oli värvitud või oli kasutatud carbon fibre m3´e ?

Muudetud liikme ftkz'i poolt
uuendus

youtube4543.png

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
VIP
Misasja, kaubikus pannakse veljele rehvi peale ? Väga huvitav. Sama küsimus ka minu poolt, mis asjatad seal Hispaanias. Oled muidu Tartust pärit siis ?

Seda ka ,et kas Mazda oli värvitud või oli kasutatud carbon fibre m3´e ?

 

Ei ole midagi imelikku, et rehvipink kaubikus on. :)

Elab Hispaanias.


Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
Author of the topic Postitas
Pilte koos velgedega, sul ikka maitset on! A+

 

Mis sa seal Hispaanias teed? Vaatasin teemat aga ei leidnud midagi.

Elu nagu lill? :D Kuidas hinnad on jne jne

 

 

Ei ole jaksanud teha veel pilte :) Eks tulevad.

 

Ma elan Hispaanias. Kolisin siia aastake tagasi. Hinnad on paremad kui Eestis(toit, alkohol). Näiteks 1l smirnoffi 12e, pudel veini algab 0.60c, õllepurk 0.22c. Väljas söömine sama või kallim, kui Eestis, aga kuna elan kuurordis, siis ei pane ka imestama. Elu nagu lill ei saa öelda, tööd on vaja ikka teha hehe. Aga kuna minu töö on arvuti taga, siis saan seda korda saata igaltpoolt, kus interneti ühendus eksisteerib. Ei näinud enam mõtet elada Eestis/Soomes. Külm kliima vastukarva.

 

Olen Tartust pärit, aga elasin viimased 4 aastat Helsinkis :)

 

Mazda oli kaetud tavalise läikiva mustaga. Vist oli 3m seeriast. Täpselt mudelit ei mäleta, aga Mazda kohta teema eksisteerib veel MAzda klubis (http://www.mazdaklubi.com/foorum/topic12296.html).


Oldschooler

"I never saw a wild thing feel sorry for itself..." D.H Lawrence

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites

Kuidas tööturg on muidu? Olen mõelnud ise ka sooja maa peale, lükkaksin täna pillid kotti ja lendaksin laivi siis on mingit võimalust üldse tööle ka saada kusagile? :D

 

/ Tuli kohe meelde sõber kes siin talvel otsustas Itaaliasse minna ja häälega, aga Poolas mõtles ringi ja tuli sama targalt tagasi. :D :D

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
Author of the topic Postitas (muudetud)
Kuidas tööturg on muidu? Olen mõelnud ise ka sooja maa peale, lükkaksin täna pillid kotti ja lendaksin laivi siis on mingit võimalust üldse tööle ka saada kusagile? :D

 

/ Tuli kohe meelde sõber kes siin talvel otsustas Itaaliasse minna ja häälega, aga Poolas mõtles ringi ja tuli sama targalt tagasi. :D :D

 

Kui omad piisavalt finantsi, et vähemalt aastake ilma tööta hakkama saada, siis pole probleemi. Hea juhul leiad töö nädalaga, halval juhul aastaga. Töötuid meie piirkonnas(Andaluusia) 29% praegusel hetkel. Aga mul preili suutis leida 5 erinevat töökohta nädala ajaga(viis CV igale poole). Tema puhul on muidugi pluss see, et räägib 4 erinevat keelt. Kinnivara turg(va ehitus sektor) siin hetkel õitseb, kuna hinnad all ja skandinaavia ning vene inimesed ostavad massiliselt kortereid kokku.

 

Tegin ühe kiire pildi poes käies.

15c78737-db98-4ccd-8494-2c55843f409c.jpg

 

 

Laupäeval käis auto ka sildade regullis. Nüüd peaks 99% sillad olema sirged. Proovisin ka kiirteel tsipa kiiremini sõita. Siin lubatud max kiirus maksulisel kiirteel 140km/h. Eile sai proovitud 190km/h(katus lahti hehe) ja väga mõnusalt ning stabiilselt kulges. Ei tekkinud mingeid erilisi värinaid, ega suuremat ujumist teel.

 

 

Järgmine upgrade peaks seostuma muusikaga. Hetkel sees orginaalmakk + 4x kõlarid(kaks madalat, kaks kõrget). Viimased küll ei ole kõige paremad. Ideekohaselt vahetaksin välja mõlemad ja lisaks kaks supakat istemete alla. Makki ei vaheta välja, kuna enamus ajast veedame katus all, siis ei tahaks, et pätipoisid nt ekraani või kallima maki minema veaks.

Muudetud liikme Desteny'i poolt

Oldschooler

"I never saw a wild thing feel sorry for itself..." D.H Lawrence

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
Author of the topic Postitas (muudetud)

Alfa Hooldus.

Läksin hooldusse ikka jutuga, et parandage/vahetage kõik, mis vähegi vajab vahetust. Tund hiljem tuli kõne, Teie auto on valmis. Imestades läksin järgi ja küsisin, et mis tegite. Ainuke asi, mis nad vahetasid oli õli/filter. Pani imestama, kuna hoolduses alati leitakse midagi, mis vajab korrigeerimist. Hispaanias ei taha autod laguneda samal kiirusel nagu põhjamaades :D

353ee9b7-ac15-4150-a427-ccf504dea0bd.jpg

Hecho(nõrk) - Service loenduri nullimine, mis ka tehti ära. Bien - hea, Buen Estado - Nagu uus.

 

Mulle meeldivad sellised hooldused :)

Muudetud liikme Desteny'i poolt

Oldschooler

"I never saw a wild thing feel sorry for itself..." D.H Lawrence

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
Author of the topic Postitas

Nonii Poisid ja Tüdrukud. Leidsin ka tsipake aega, et täita oma teemat.

 

Tundub, et eelmisest A6-st jäi Quattro ja Audi pisik sisse. Seega sai taaskordselt valitud Quattro ja manuaal. Küll aga diisel.

Auto on ostetud uuena Hispaaniast ja 100% ajalugu Audi esinduses. Otsitud sai sobivad autot kuskil 6 kuud. Käisin vaatamas kokku umbes 25 erinevat autot, millest 6 olid A5-d.

 

Autoks: Audi A5 3.0 diisel Quattro Coupe

Aasta: 2008/09

Käigukast: Manuaal, kuus käiku.

Läbisõit: 79000

Keskmine küttekulu: 7.2l/100km

Kiirendus: 5.9s 0-100km/h

Võimsus: 176kw

 

Lisad:

See nimekiri tuleb pikk, väga pikk. Ei ole küll täpset nimekirja VIN koodi alusel otsinud, aga hetkel on silma jäänud.

 

-Kohalik TV koos digiboksiga.

-Navigatsioon/GPS koos Euroopa kaartidega(2012 mudel).

-Bang ja Oluffsen Helisüsteem 10+1 kõlarit.

-Ipod/Iphone ühendamise võimalus.

-6 cd vahetaja.

-Handsfree bluetoothiga.

-Elektrooniline käsipidur.

-Mäepidur.

-Led-sisevalgustus pakett.

-Led esituled.

-Bixenon lähi- ja kaugtuled.

-Automaatne tulede käivitamine vastavalt pimedusele.

-Follow me home funktsioon.

-Elektriliselt kokku klapitavad peeglid auto lukustamisel.

-Uste soft-close funktsioon.

-Vihmasensor.

-Elektrilised istmed mäludega.

-Parkimisandurid.

-Parkimiskaamera tagumine.

-S-line vedrustus pakett.

-Püsikiiruse hoidja.

-Isetumenevad peeglid 3x.

 

Need on funktsioonid/lisad, mis olen tähele pannud. Kindlasti leidub veel igasuguseid kontrolle ja andureid iga nurga peal. Ühel ilusal päeval ehk leian/viitsin otsida ka ametliku listi.

 

Tegemist on luksusliku sportautoga. Tänapäeval luksus ja sport käivad kokku. Kruiisides kuuenda käiguga kiirteel 140km/h, tekkis tunne nagu sõidaks A8-ga. Auto ei ujunud, heliisolatsioon viimase peal. Helisüsteemist parem ei taha rääkidagi. Aga see-eest läbides järsku kurvi 80km/h ja samal ajal gaasi juurde andes ... Seda peab kogema. S-i vedrustus, quattro ja manuaal tagavad väga väga hea teepeal püsivuse.

 

Auto ei ole veel puhastatud korralikult, ega ka vahatatud/poleeritud minu standardile vastavalt.

 

[spoiler=]IMG_1246.JPG

IMG_1247.JPG

IMG_1248.JPG

IMG_1251.JPG

IMG_1228.JPG

IMG_1229.JPG

IMG_1231.JPG

IMG_1232.JPG

IMG_1235.JPG

IMG_1244.JPG

 

 

 

Nüüd ka natuke negatiivset, ehk ToDo List.

-Antud autol on suureks probleemiks nahksisu. Kipub kuumaga kuluma.

[spoiler=]IMG_1240.JPG

 

Lahendus: Nahapahtel ja nahavärv peaks probleemi lahendama.

 

-Kulunud rool, sellest pilti ei teinud, kuna ei tahtnud peale jääda. Kulumine minimaalne, aga siiski märgatav.

 

-Rikutud dekoratiiv liist:

[spoiler=]IMG_1239.JPG

 

Käisin nädalavahetusel Ferrari näitusel ning seal oli esindatud kleepsudega tegelev firma. Leidsin endale tumeda ebaühtlaste triipudega variandi, mille kindlasti istutan sinna tulevikus.

 

-Auk tagaistmes:

[spoiler=]IMG_1241.JPG

 

Kui leian inimese, kes tegeleb naha parandusega, saab selle kindlasti likvideeritud.

 

-Mitte funktsioneeriv supakas.

[spoiler=]IMG_1250.JPG

 

Jutude kohaselt tasub vahetada parema vastu, isegi kui funktsioneeriks teine :)

 

-Ja kõige suurem probleem veljed.

[spoiler=]IMG_1243.JPG

 

3/4 on sellised. Peas mõlguvad mõtted, et laseks taastada ja samal ajal värvida läikivaks mustaks. Elame näeme.

 

-Pisikesi vigu on veel, nt juhiklaas krigiseb, kui avada/sulgeda, ühel istmel on jube plekk Alcantare sees. Aga need on easy fix-id, mis saan lahendatud järgmise pesu jooksul.

 

 

Praeguseks kõik. Tänan lugemast.


Oldschooler

"I never saw a wild thing feel sorry for itself..." D.H Lawrence

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
Author of the topic Postitas
Mis hinnaga said, kui küsida tohib? Audi A5 on kindlasti üks lemmikutest, kui mitte lemmik auto mis tehtud on. Räigelt kena sujuva kujuga masin. Kadedus tapab. :(

 

Kokku läks kõikide maksude ja aastase kindlustusega 23400 euri.

 

Aga ega Eesti turul ei leia väikse läbisõiduga, 3.0 ja rohkete lisadega mudelit odavamalt. Seega enda peas ikka korrutan, et sain hea tehingu.


Oldschooler

"I never saw a wild thing feel sorry for itself..." D.H Lawrence

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
SUPERVIP

Isal on 70k läbi sõitnud 2009 aasta Toyota, otse poest, kuidagi paremini seisnud, veljed on ilusad, salong on väga heas korras, kriime mitte kusagil, lagi on täiesti valge.

 

Või siis praegu loeb see, et Hispaanias on autode arv suurem ja rohkem mõlkimisi või kuidas?


5LmT5nZ.png

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
Author of the topic Postitas
Isal on 70k läbi sõitnud 2009 aasta Toyota, otse poest, kuidagi paremini seisnud, veljed on ilusad, salong on väga heas korras, kriime mitte kusagil, lagi on täiesti valge.

Või siis praegu loeb see, et Hispaanias on autode arv suurem ja rohkem mõlkimisi või kuidas?

 

Hispaanlane väga ei hoia autosid, nende jaoks tarbe-ese rohkem. Teada tuntud tõde.

 

Ega velgedel ei ole midagi viga, kõik ääred lihtsalt ära sõidetud. Halb rehvivalik on. 235/40ZR, rehvid jooksevad sissepoole. Mis tähendab, et kui isegi natuke puutud äärekivi, kahjustab kohe velge, kuna enne puutub äärekivi velge, kui rehvi.

 

Nahk on ära kulunud kuumusest. Päikese käes autod hoides läheb sees temperatuur nii 50 kraadi. Nahk muutub hapramaks ja ''sulab''. Nüüd kui inimene otsustab sisse istuda, riivab ikka istme äärt ja tekib kiire kulumisprotsess.

 

 

Aga :)

 

vaadates sinu isa Toyota alumist poolt ja mootorit, siis näeb Audi välja kordades parem. Lund ei ole, soola ei ole, vihma ka ei tule nii tihedalt - roostet vähe. Auto oli altpoolt nagu uus. Mootor puhas ka katte altpoolt.

 

Erinevas kliimas, erinevad mured.


Oldschooler

"I never saw a wild thing feel sorry for itself..." D.H Lawrence

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
VIP

Esiots on instaboner. Kuidas võrdled S-i istmeid nt vanade S-i istmetega v siis tavaliste audi nahkistmetega?


Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
SUPERVIP
Hispaanlane väga ei hoia autosid, nende jaoks tarbe-ese rohkem. Teada tuntud tõde.

 

Ega velgedel ei ole midagi viga, kõik ääred lihtsalt ära sõidetud. Halb rehvivalik on. 235/40ZR, rehvid jooksevad sissepoole. Mis tähendab, et kui isegi natuke puutud äärekivi, kahjustab kohe velge, kuna enne puutub äärekivi velge, kui rehvi.

 

Nahk on ära kulunud kuumusest. Päikese käes autod hoides läheb sees temperatuur nii 50 kraadi. Nahk muutub hapramaks ja ''sulab''. Nüüd kui inimene otsustab sisse istuda, riivab ikka istme äärt ja tekib kiire kulumisprotsess.

 

 

Aga :)

 

vaadates sinu isa Toyota alumist poolt ja mootorit, siis näeb Audi välja kordades parem. Lund ei ole, soola ei ole, vihma ka ei tule nii tihedalt - roostet vähe. Auto oli altpoolt nagu uus. Mootor puhas ka katte altpoolt.

 

Erinevas kliimas, erinevad mured.

 

 

Mul isa ei käi sellega kiirendamas ja hoiab autot väga hästi, iga talv ta näiteks ei pane mootorit tööle ja kohe sõitma, mis rikub teda päris palju. Ei lase pöördeid ülesse jms.

 

Aga jah, eks seal Hispaanias jah tehnilise poole pealt parem.

Muudetud liikme Aly'i poolt

5LmT5nZ.png

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
SUPERVIP

See audi on ikka päris korralik auto jah, aga mulle need kupeed ei meeldi üldse. Universaalid on palju paremad.

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
Author of the topic Postitas
Kui küsida tohib, siis mis ameti mees oled, et endale nii palju korralikke autosid lubada tohid?

 

Polegi konkreetset ametit. Natuke siit ja natuke sealt.

Suuremalt jaolt interneti turundusega, oman ka paari elektroonikaga tegelevat firmat põdramaal, hobikorras aksiate, forexi, SEO ja kõiksuguste potensiaalsete investeerimistega.

 

 

Esiots on instaboner. Kuidas võrdled S-i istmeid nt vanade S-i istmetega v siis tavaliste audi nahkistmetega?

 

Mul olid A6-s riidest sport istmed.

Umbes sellised riidest:

B4F7D5AD-22C8-40C8-A8E6-0CF1B0F2B3F6-4655-0000033E280C2593.jpg

 

Maailma kõige mugavamad istmed :)

 

Peale 950km A5-s istumist kann küll surnud ei olnud, aga siiski ei anna võrrelda. Aga muidu on enam vähem. Kindlasti parem, kui vana S.


Oldschooler

"I never saw a wild thing feel sorry for itself..." D.H Lawrence

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites

Natuke hilja teemasse olen, aga sooviks teada, milline selle Audi läbisõit on? Neid velgi ja sisuvigu vaadates ei tundu küll nagu sa midagi hea hinnaga oleks saanud ning mulle jäi küll Auto24 tšekkates, et sarnaste mugavustega auto oli saadaval vähema eest kui 23.400€.

 

Ilmselgelt TV digiboxiga on lisainstallatsioon, aga tavaliselt on, vähemalt minu teada, suur osa su lisade nimekirjast standardina olemas Audi A4/A5'l, vb isegi kogu A- või S-seerial. Eks valge sisu ja B&O lisa hinnale ka, aga ma arvan, et overpaid.

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
Author of the topic Postitas

79500 on läbisõit.

 

Auto ise oli 22000e + sinna otsa transfer kulud, toomine ja aastane kindlustus.

 

Hispaanias on autod kallimad võrreldes Eestiga, sest siin on neil samasugune nn ''makse'' nagu Soomeski. Näide. Kui tuua 20.000e maksev auto Saksamaalt Hispaaniasse, pead sa maksma ülevaatuse ja uue numbri eest 180e. Sinna otsa registreerimine Hispaaniasse 22% auto turuväärtusest. Ehk siis 20.000 eurot maksva auto registreerimine Hispaaniasse läheb maksma 24580eurot(turuväärtus arvutatakse Hispaania turu hinnast, seega võibolla rohkem) + kindlustus 1.5k aasta. Ehk on veel mingeid peidetud kulusid, millest ma pole teadlik. Seepärast ka kohalik turu väärtus 10-20% suurem võrreldes Eestiga. Aga ma kaalusin Saksast või Itaaliast algselt tuua, kuid otsustasin, et läheb liiga kulukaks ja ega sealsel turul ei leidnud ka midagi paremat ning ma ei saa kontrollida auto ajalugu korralikult.

 

 

Eesti turul ainuke variant hetkel (või noh auto Leedus)

http://www.auto24.ee/used/1250310

 

Nagu näha auto läbisõit on 65000 ja esiiste täpselt samamoodi kulunud nagu minul. See ääre kulumine on neil suhteliselt tüüpviga, eriti siin päikesrannikul, kus aasta keskmine temperatuur 20 kraadi. See on ka ainuke variant, mille läbisõit alla 100000km ja hind alla minu hinna.

 

Minu tingimused olid suht konkreetsed. Ma ei oleks mitte kunagi ostnud hõbedat autot, ega ka musta nahka. Automaat kast ei olnud ka lemmikute seas. Mootorite valikus oli ainult ja ainult 3.0 quattro. Väike läbisõit oli prioriteet. Olid veel teatud lisad, mis meeldisid, aga mitte kõige tähtsamad.

 

Olen arvestanud, et saada auto perfektsesse olukorda, läheb mul juurde:

-istmete ja rooli värvimine - 98e.

-tagaistmes oleva augu parandamine 2.50e.

-supaka upgrade 70e.

-velgede taastamine ja mustaks värvimine 400e.

 

Nüüd vaatame Hispaanias müügil olevaid 3.0 diisleid alla 100000 läbisõiduga:

http://www.coches.net/coches-de-ocasion.aspx?pg=1&fi=Price&or=1&MakeId=4&ModelId=611&MinPrice=20000&MaxPrice=30000&MaxKms=95000&PowerHpFrom=0000200&ext=1

 

Kõige odavam on 23000e, tegemist on standard varustusega sportback. Auto müüjaks on eraisik, mis tähendab, et transfer kulud on 5% auto hinnast(firmalt ostes, tasub selle firma) = 1150e. Juba on auto hind 24150. Kindlasti on seal ka vigu palju, nagu kombeks turu odavaimale.

 

Kui vaadata Saksa turgu mobile.de-st samade andmetega - läbisõit alla 100k, 3.0 diisel. Kõige odavam on 19.500e. Autol seest pilte ei ole, aga saab aru, et on riidest sisu ja arvestades velgi, siis ka madal varustustase.

 

Seega overpaid ei saa kohe kindlasti öelda.

 

Ma ei saanud su TV boxi lausest aru, aga ma saan vaadata telekat(Hispaania kanaleid) sõites autoga.

Muidu peaks autol olema parim varustustase, mis saab panna. Puudu on ainult panoraam katus, väline S-Line.

 

Ma just uudistasin standardvarustust uuel A5-l audi koduleheküljelt. Enamus lisad, mis mina loetlesin, ei kuulu kohe üldse sinna.

Ma arvan, et kui ma parandan vead ja panen auto 26k müüki, leian ostja üpriski kiiresti. Muidugi seda mõtet ei ole, sest tegemist on väga mugava sportautoga.


Oldschooler

"I never saw a wild thing feel sorry for itself..." D.H Lawrence

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites

Yeah, selles ongi asi kinni, et mis lisasid sa ihaldad. Eks iga asi, mis juures on, tõstab müüdavust. Arvestades seda 22% on auto hind normaalne, aga ilma selleta oleks ta pigem kõrge siiski.

 

Ainuke asi, mida ma ise ei suutnud välja mõelda, on see, et mis sisu su autol on (istmete kate)?

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
Author of the topic Postitas
Yeah, selles ongi asi kinni, et mis lisasid sa ihaldad. Eks iga asi, mis juures on, tõstab müüdavust. Arvestades seda 22% on auto hind normaalne, aga ilma selleta oleks ta pigem kõrge siiski.

Ainuke asi, mida ma ise ei suutnud välja mõelda, on see, et mis sisu su autol on (istmete kate)?

 

Läbisõit bumpib hinda kohutavalt üles. 200k+ läbisõiduga leidub tõesti selliseid hea hinnaga.


Oldschooler

"I never saw a wild thing feel sorry for itself..." D.H Lawrence

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites

Kommentaari lisamiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks peate olema liige

Loo konto

Liituge meie kommuuni uue kontoga. See on lihtne!

Loo uus konto

Logi sisse

On juba konto? Logi sisse siit.

Logi sisse nüüd

×
×
  • Loo uus...

Oluline informatsioon

Selle veebisaidi paremaks muutmiseks oleme teie seadmesse paigutanud küpsised . Võite kohandada oma küpsiste seadeid , vastasel juhul eeldame, et te olete küpsiste kasutamisega nõus kui jätkate veebisaidil sirvimist.. Palun lugege läbi Kasutustingimused ja Privaatsuspoliitika.