Mine sisusse
Otsi siit
  • Rohkem valikuid...
Otsi tulemusi mis sisaldab...
Otsi tulemusi...

Kahesajane Volvo aastast 83

Soovitatud postitused

VIP
Author of the topic Postitas

No ei tea, tihend võib lihtsalt ka vana väsinud ja ära olla, siis lööb ka rõhu sisse kuna vedelikud ei saa normaalselt liikuda, aga eks näis. No praegu nagu plaanis pole, aga never say never:D Suvel ehk mingi road trip vms:D


"Kabjad löövad meile musta pori näkku, aga tee ei lõpe otsa sõit ei saa."

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
VIP

Noja, võib küll olla, ei oska vastu vaielda sel teemal. Ma võibolla võin ise ka Tartu/elva kanti sattuda kunagi, äkki seal hakkab silma su püsswagon. :D


Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
VIP
Author of the topic Postitas

No eks Reedel ole kuulda, panen reedeks aja, siis kuuleb mis seis on. No anna teada kui siia kanti satud


"Kabjad löövad meile musta pori näkku, aga tee ei lõpe otsa sõit ei saa."

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
VIP
No eks Reedel ole kuulda, panen reedeks aja, siis kuuleb mis seis on. No anna teada kui siia kanti satud

No teeme nii.


Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
VIP

Sõitsin linnakaga tartu malevast mööda ja nägin ka seda seal parkimas ja pean mainima, et ei olnud ainuke,kes seda pikemalt piidlema jäi. See madalamaks tegemine oli ikka üliõige otsus. Ilus pill...

Muudetud liikme Edi Murfi'i poolt

Elvakas66@hotmail.com

It is foolish and wrong to mourn the men who died.

Rather we should thank God that such men lived.

Kus viga näed laita, seal mine ja aita!

Dlja hitrõi zhopõi

jest hui s vintom :D

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
VIP
Author of the topic Postitas

Tänan!:)

 

Nädala sees seisab kooli juures jep. Praegu Tartus Crankis. Kaane tihendi vahetuses, loodan et Esmasp saab kätte ja sellega anomaaliad lõppevad. Et kaas sirge ja rõhku enam pole. Samas rain ütles ka, et ega nad väga kergelt kõveraks ei lähe üldjuhul. Niiet loodame parimat:)

 

Uus värv ka välja valitud. Miami Blue tuleb ilmselt kevadel/suvel selga.


"Kabjad löövad meile musta pori näkku, aga tee ei lõpe otsa sõit ei saa."

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites

Google andis Miami Blue kohta nii hele, kui tume sinine. Aga ma eeldan, et Miami Blue Hele right?

 

Anna teada, palju küsitakse vahetusest?

Mäletan, kunagi kui omasin BMW E39, siis küsiti United Motorsis 15k krooni!! Muidugi ei soostunud teostama tööd.


Oldschooler

"I never saw a wild thing feel sorry for itself..." D.H Lawrence

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
VIP

Sellistes kohtades ongi mõttetu. Otse töökojast saab odavamalt ja veel odavamalt, kui sul on tutvus sees.

 

600EUR koos keretöödega. Sain tutvuse kaudu:

1.jpg

2.jpg

5.jpg

6.jpg

Muudetud liikme Loom'i poolt

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
VIP
Author of the topic Postitas

easterblossom.jpg?t=1264004711

photo_204.jpg

Õige miami blue selline.


"Kabjad löövad meile musta pori näkku, aga tee ei lõpe otsa sõit ei saa."

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites

Jap, Miami Blue. Tagasihoidlik, Oldschool ja Pilkupüüdev.

 

Tundub huvitav.

 

Aga kas plaanis lasta ka värvida stanged või midagi, mida ei kata hetkel värv?

Või mida orginaalsem, seda parem sinu silmis?

Muudetud liikme Desteny'i poolt

Oldschooler

"I never saw a wild thing feel sorry for itself..." D.H Lawrence

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
VIP
Author of the topic Postitas

Arvan et sinised stanged jääks liiga üksluised. Must loob kontrasti ja näeb parem välja.


"Kabjad löövad meile musta pori näkku, aga tee ei lõpe otsa sõit ei saa."

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
VIP
Author of the topic Postitas

Niipalju siis, et kaas ka siiski kõver. Korraks tiksus idee peas läbi, et kui ta juba laiali on, võiks turbo vahele visata, aga samas pole hetkel raha ja aega, et vajaminevaid pudinaid otsida. Jääb ilmselt suve peale, kui uus värv peal on. Pmst iseenesest väga palju poleks vaja. Ideaalne oleks kui praeguse 530 kaane asemel 531 kaane saaks, sellel parem voolavus ja 85-st kw saaks 96 kw. Bypass, downpipe, turbo, turboka kolle, intercooler ja vedada turbo õlituse jaoks peale ja tagasivool. Põhimõtteliselt mingi 0.5 bari juures tiksudes poleks isegi intercoolerit vaja, aga kindlam kui ta vahel on. Ilma midagi välja vahetamata(plokk ja mõlemad ajud samad) kannatab mingi 1 bari juures ilusti ringi paugutada, väljamaal lasevad sellise setiga isegi üle ühe ringi.

 

Aga hetkel jääb vist ikkagi peale, et läheb see kaas lihvimisse, teeb sõidukorda ja kevadel/suvel hakkab turbo manti koguma. Keegi oskab Tartus lihvimiseks kohta soovitada?

 

Ollu


"Kabjad löövad meile musta pori näkku, aga tee ei lõpe otsa sõit ei saa."

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
VIP
Niipalju siis, et kaas ka siiski kõver. Korraks tiksus idee peas läbi, et kui ta juba laiali on, võiks turbo vahele visata, aga samas pole hetkel raha ja aega, et vajaminevaid pudinaid otsida. Jääb ilmselt suve peale, kui uus värv peal on. Pmst iseenesest väga palju poleks vaja. Ideaalne oleks kui praeguse 530 kaane asemel 531 kaane saaks, sellel parem voolavus ja 85-st kw saaks 96 kw. Bypass, downpipe, turbo, turboka kolle, intercooler ja vedada turbo õlituse jaoks peale ja tagasivool. Põhimõtteliselt mingi 0.5 bari juures tiksudes poleks isegi intercoolerit vaja, aga kindlam kui ta vahel on. Ilma midagi välja vahetamata(plokk ja mõlemad ajud samad) kannatab mingi 1 bari juures ilusti ringi paugutada, väljamaal lasevad sellise setiga isegi üle ühe ringi.

 

Aga hetkel jääb vist ikkagi peale, et läheb see kaas lihvimisse, teeb sõidukorda ja kevadel/suvel hakkab turbo manti koguma. Keegi oskab Tartus lihvimiseks kohta soovitada?

 

Ollu

 

Kindel, et ajud samad on? Buumeril sai ka tehtud tavalisest td mootorist, tds, ehk siis 20kw võimsamaks, nimelt siis intercooler sai tdsi oma. Arvasime ja teati rääkida ka, et aju on sama, kuid lõpuks tuli ikka välja, et td aju ei sobi tdsile ja auto tegi trikke, jõud kadus ära koguaeg jne. Lihvimine peaks vist samapalju maksma, kui kasutatud sirge kaas maksab?


Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
VIP
Author of the topic Postitas

Eip, ajud pole samad, aga tavaliste pritsungi ajudega saab 1 bari juures ilma probleemideta sõita, ilma et detoma hakkaks või muud nalja tegema. Turbobricksis üsna läbi nämmutatud teema ja päris paljud seal sellise ehituse ära teinud.

 

Võimalik, et samapalju maksab, aga kasutatud kaas osta, ei tea kunagi mis seisus see on.


"Kabjad löövad meile musta pori näkku, aga tee ei lõpe otsa sõit ei saa."

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites

Mu e39-l lihviti kunagi kaas Tartus, bussipargi lähedal. Hinnaks võeti tollel ajal 500 eek. Kui soov võin otsida koha täpsemalt üles ...


Oldschooler

"I never saw a wild thing feel sorry for itself..." D.H Lawrence

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
VIP
Author of the topic Postitas

Võid otsida, kaalun praegu erinevaid kohti kus lihvida ja kas üldse lihvida või 531 kaas sebida. Saaks 16 kw juurde praegu sellega:D


"Kabjad löövad meile musta pori näkku, aga tee ei lõpe otsa sõit ei saa."

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
VIP

Uus kaas oleks mõistlikum, kui juba siis juba.


Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
VIP
Author of the topic Postitas (muudetud)

Vaikselt otsin kas kuskilt saada 531 kaant mõistliku hinnaga, kui ei saa lihvin vana ära.

 

Kurat narva lammaris 740 turbo sees. B230FT mootor. 115 kw, turbo ajude ja kõigega.

Muudetud liikme Herr Olari'i poolt

"Kabjad löövad meile musta pori näkku, aga tee ei lõpe otsa sõit ei saa."

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
VIP
Vaikselt otsin kas kuskilt saada 531 kaant mõistliku hinnaga, kui ei saa lihvin vana ära.

 

Kurat narva lammaris 740 turbo sees. B230FT mootor. 115 kw, turbo ajude ja kõigega.

 

Siis tuleb kähku laivi lennata. :D


Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
VIP
Author of the topic Postitas

No iseasi palju nad komplektse mootori eest tahavad saada seal. Kardan ,et koos ajude ja mölludega mingit väga ulmselist summat mis ei tasu ära.


"Kabjad löövad meile musta pori näkku, aga tee ei lõpe otsa sõit ei saa."

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
VIP
No iseasi palju nad komplektse mootori eest tahavad saada seal. Kardan ,et koos ajude ja mölludega mingit väga ulmselist summat mis ei tasu ära.

 

Kujutan ette, et nad küsivad ca 400-500euri. Võtad jupid, saad odavamalt äkki. Helista ja küsi?


Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
VIP
Author of the topic Postitas (muudetud)

Arvan ise sama. See oleks ebareaalne lihtsalt, selle raha eest saaks kuskilt ussimunniaugust otsides sõitva auto. Ma ei usu üldse et lammaritest mõtet seda manti uurida. tuleb suht sama välja. Kui blokikaant tahaks siis praegu vastanud 2 asutust, ühes 60 teises 80 euri, turbo ka mingi sotiringi ma pakun, väljalaske kollekas, intercooler jms asjad ka ilmselt suht krõbedad ja praegu pole sellist raha võtta kuskilt, vaatan kas praegu niisamagi sõitma saan:D Üritan veel 531 kaant leida kuskilt.

 

Kurat 130 euri tahavad narvas tolle mootori eest:D oleks nüüd kuskilt lisa 50 euri võtta sõidaks järgi:D

 

Aga mingi jama on:D Tollel 16 klapilise plokikaas peal. Pildilt näha, ja taga ka 16v. Tehasest minu teada 16 klapilist turbot välja ei tulnud. Niiet kas plokikaas hiljem pandud või siis turbo mingi isearetis.

Muudetud liikme Herr Olari'i poolt

"Kabjad löövad meile musta pori näkku, aga tee ei lõpe otsa sõit ei saa."

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
VIP

Kes teab kes teab. Krt kui nad nii vähe tahavad, siis peab ikka hõre ka olema, 200euri oleks juba normaalne.


Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
VIP
Author of the topic Postitas

Kurat see pole ikkagi turbokas. B234F on vabalthingavana 114kw, seega ma ei tea kust see turbo sinna kuulutusse tuli. Mingi bs.

Ja niipalju kui uurinud siis 531 kaas 60-100 euri. Uurin veel maad ja kui odavamalt ei leia siis läheb praegune lihvimisse.


"Kabjad löövad meile musta pori näkku, aga tee ei lõpe otsa sõit ei saa."

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites

Kommentaari lisamiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks peate olema liige

Loo konto

Liituge meie kommuuni uue kontoga. See on lihtne!

Loo uus konto

Logi sisse

On juba konto? Logi sisse siit.

Logi sisse nüüd

×
×
  • Loo uus...

Oluline informatsioon

Selle veebisaidi paremaks muutmiseks oleme teie seadmesse paigutanud küpsised . Võite kohandada oma küpsiste seadeid , vastasel juhul eeldame, et te olete küpsiste kasutamisega nõus kui jätkate veebisaidil sirvimist.. Palun lugege läbi Kasutustingimused ja Privaatsuspoliitika.