Mine sisusse
Otsi siit
  • Rohkem valikuid...
Otsi tulemusi mis sisaldab...
Otsi tulemusi...

Soovitatud postitused

Vaatasin üht 740 bmw.. Ainuke viga on see' date=' et kastil lööb vahepeal avarii reziimi peale... Kui kalliks läheks selle remont ja vea likvideerimine? Hetkel pakub vend 1200 € - Tasub ära selle ostmine?[/quote']

 

Automaatkasti remont pole just odav, arvestada tuleks 600-1200€ (Audi puhul on nii, endal A6 C5 automaatkasti sees olev turbiin läks läbi ja remont läks 750€ maksma).

 

Kui automaatkastis käiguvahetus on sujuv ja ei lähe avariirežiimi, siis peaks olema korras. Aga kui jõnksutab/läheb avariirežiimi, siis selle kastiga on midagi viga ja remont võib kulukas olla.


prica_kommuun_s.png

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
SUPERVIP

Igaks juhuks küsin üle. Tean muret, aga täpsustan asjatarkade käest ikka.

 

VW 2.5 diisel blokid, räägime V6 110kW ja 132kW, mis umbes kandsid mootorikoodi AKN ja AKE. Tean nende nukkvõllide jama, aga on nendel mootoritel veel midagi dramaatilist? Hetkel jäi silma üks ilus teise milleeniumi alguse universaal A6, millel seisab 110'ne blokk vahel. Risk osta nii, kui tead, et nukkide jama on nendel olemas (hetkel on mu Focus vastu pidanud mitmetele tuhandetele kilomeetritele, põhimõtteliselt murevabalt). Või on riskivabam vaadata 1.9 diisel blokiga autot sama aastakäiguga? Aitäh ette :)


29wqo2f.pnglogo.pngveebo_logo.png

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
Või on riskivabam vaadata 1.9 diisel blokiga autot sama aastakäiguga?

Minu vastus sulle.

 

Audi ja VW (= VAG) veereb siiski samast tehasest välja, neil mõlemadel sama probleem.

 

A6 C4 2.5 diisel on pommikindel, alates C5-st on juba hitler.


prica_kommuun_s.png

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites

Prosinec-l oli tõesti õigus. Täpselt sama mootor koos samade vigadega. Peale nukkade on ka 2.5 110/132 mootoril ka suureks veaks korralik lekkimine/lekete tekkimine, 110kw mootori juures kohutav lõppkiirus ja kiirendus(mootor raske).

 

Ega ka 1.9 pole murevaba, korralik posu elektri haigusi vaevab antud mottorit.

 

Aga ei tasu heidutada ennast sellest, kõik sellise aasta juures olevad masinad on juba kolmanda/neljanda generatsiooni käes ja neid peabki remontima tihti. Enne ostu tuleb sooritada korralik kontroll margiesinduses ja siis otsustada, kas osta või mitte.


Oldschooler

"I never saw a wild thing feel sorry for itself..." D.H Lawrence

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
VIP
Automaatkasti remont pole just odav, arvestada tuleks 600-1200€ (Audi puhul on nii, endal A6 C5 automaatkasti sees olev turbiin läks läbi ja remont läks 750€ maksma).

 

Kui automaatkastis käiguvahetus on sujuv ja ei lähe avariirežiimi, siis peaks olema korras. Aga kui jõnksutab/läheb avariirežiimi, siis selle kastiga on midagi viga ja remont võib kulukas olla.

 

 

Miks kasutada kasti remondiks esindusi või kalleid kohti? On kindlasti häid ja odavaid kohti remondiks. Näiteks Pärnumaal Kaisma vallas ning Türil pakutakse väga kvaliteetset remonti. A8-l mul 3s käik libises neljandale ning 2 läks pauguga sisse. Remont tehti ära 150euriga.


Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
SUPERVIP
Minu vastus sulle.

 

Audi ja VW (= VAG) veereb siiski samast tehasest välja, neil mõlemadel sama probleem.

 

A6 C4 2.5 diisel on pommikindel, alates C5-st on juba hitler.

 

Ma tean seda, et Audi ja VW on üks, sellepärast ma sellest konkreetsest mootorist kirjutasingi :)

C4 on minu jaoks veidi vana, tahaks midagi uuemat. Hetkel olen 2001 aasta auto omanik ning näen juba samuti seda 3nda generatsiooni asja. Auto küll vähe sõitnud ja üleüldiselt väga tiptop korras, aga tahaks midagi suuremat ja automaatkastiga mudelit. Pikalt veel vahtinud Ford Mondeo 96kW'seid diisleid, aga need on ka juba 300k + sõitnud...


29wqo2f.pnglogo.pngveebo_logo.png

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
Ma tean seda, et Audi ja VW on üks, sellepärast ma sellest konkreetsest mootorist kirjutasingi :)

C4 on minu jaoks veidi vana, tahaks midagi uuemat. Hetkel olen 2001 aasta auto omanik ning näen juba samuti seda 3nda generatsiooni asja. Auto küll vähe sõitnud ja üleüldiselt väga tiptop korras, aga tahaks midagi suuremat ja automaatkastiga mudelit. Pikalt veel vahtinud Ford Mondeo 96kW'seid diisleid, aga need on ka juba 300k + sõitnud...

 

Ma sinu asemel ei jälgiks seda läbisõitu.. Pigem tehnilist seisukorda ja ka muidugi salongi kulumist. Alati ei pruugi ls õige olla. Võta 1.9 või 3.0, teine on parema minekuga kui esimene.

 

http://www.auto24.ee/used/1850348

http://www.auto24.ee/used/1917900


prica_kommuun_s.png

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
SUPERVIP
Ma sinu asemel ei jälgiks seda läbisõitu.. Pigem tehnilist seisukorda ja ka muidugi salongi kulumist. Alati ei pruugi ls õige olla. Võta 1.9 või 3.0, teine on parema minekuga kui esimene.

 

http://www.auto24.ee/used/1850348

http://www.auto24.ee/used/1917900

 

Pigem jääda tõesti 1.9 juurde. 3.0 jääb mu rahakoti suuruse piiridest välja kahjuks.

Läbisõit on ka tegelikult ikkagi näitaja. Mida rohkem auto sõitnud, seda rohkem on ta kulunud. Pluss, Martin, tänapäevase tehnoloogiaga saab ju jälgida auto ajalugu, okei mitte 15-20 aasta jagu tagasi, kuid lähima 10 aasta kohta näeb ka. Kerimist on võimalik nii igatpidi vältida :)


29wqo2f.pnglogo.pngveebo_logo.png

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
Admin

Mul selline probleem, et Audil jääb selline tuluke põlema.

Tegu peaks olema klaasipuhastusvedeliku puudusega, kuigi ma panin vedelikku juurde piisavalt.

Oskab keegi midagi soovitada?

 

img8057_zpsaf5683cd.gif


6097 päeva Vahvel.net liige 08.05.2024 seisuga

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
VIP

Paagiandur kutu.


Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites

Paar küsimust endalgi tekkinud, masinaks 92. aasta Sierra.

 

Makk lülitab end ise välja - olen proovinud teisi makke, nendega sama jama. Juhtmestik üle vaadatud. Proovitud ilma bassi ja koos bassiga, märgatav erinevus puudub. Proovisin ka aku täis laadimist, seegi ei andnud tulemust.

 

 

Vasakpoolne tuli vilgub koos suunatulega. Juhtmed vaatasin üle, kõik tundus korras, ei osa ise midagi ette võtta rohkem.

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites

Audi A6 1.8 Turbo bensiin ja manuaal ning 98a

 

Tühjal käigul lööb kenasti nurru kuid 2000 pöörde peal tuleb mootoris kõrin sisse.. korraks kaob ära ja jälle. Koguaeg pööretega mängides jääb tühjal käigul kõrisema.. mis võib viga olla?

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
VIP
Audi A6 1.8 Turbo bensiin ja manuaal ning 98a

 

Tühjal käigul lööb kenasti nurru kuid 2000 pöörde peal tuleb mootoris kõrin sisse.. korraks kaob ära ja jälle. Koguaeg pööretega mängides jääb tühjal käigul kõrisema.. mis võib viga olla?

 

Kett või ketipinguti kutu ilmselt. Kuigi selline läbi neti diagnoosimine suht fifty fifty.

Muudetud liikme Loom'i poolt

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
VIP
Kas ehk saaled või hüdrotõukur võib põhjustada seda kilinat või kõrinat? Kui jah' date=' kas selle remondil oleks mõte või mitte?[/quote']

 

Hüdrotõukur tekitab tiksumist.

Saaled välistan kindlasti.


Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
VIP

Hei, hei.. Küsimus siis selline, et palju teil umbes automaatkasti õlivahetus maksma on läinud? Autoks audi a6 2,5 diisel quatro.


Elvakas66@hotmail.com

It is foolish and wrong to mourn the men who died.

Rather we should thank God that such men lived.

Kus viga näed laita, seal mine ja aita!

Dlja hitrõi zhopõi

jest hui s vintom :D

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
VIP
Hei, hei.. Küsimus siis selline, et palju teil umbes automaatkasti õlivahetus maksma on läinud? Autoks audi a6 2,5 diisel quatro.

 

Kui ma nüüd ei eksi, siis sõbrale tehti samale audile dünaamiline (pesuga) õlivahetus 180.- Tartus MT autohoolduses


29wqo2f.png veebo_logo.png

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
VIP
Kui ma nüüd ei eksi, siis sõbrale tehti samale audile dünaamiline (pesuga) õlivahetus 180.- Tartus MT autohoolduses
Sain juba jah hinnapakkumise. 303 euri. Muudetud liikme Edi Murfi'i poolt

Elvakas66@hotmail.com

It is foolish and wrong to mourn the men who died.

Rather we should thank God that such men lived.

Kus viga näed laita, seal mine ja aita!

Dlja hitrõi zhopõi

jest hui s vintom :D

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
VIP
Kui kalliks võib minna hüdrotõukuri(te) vahetus? Masinaks A6 1.8Turbo 110kw

 

M

Mu R4 dislakal tegi sõber hinnapakkumiseks kokku 100eur.


Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites

Kommentaari lisamiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks peate olema liige

Loo konto

Liituge meie kommuuni uue kontoga. See on lihtne!

Loo uus konto

Logi sisse

On juba konto? Logi sisse siit.

Logi sisse nüüd

×
×
  • Loo uus...

Oluline informatsioon

Selle veebisaidi paremaks muutmiseks oleme teie seadmesse paigutanud küpsised . Võite kohandada oma küpsiste seadeid , vastasel juhul eeldame, et te olete küpsiste kasutamisega nõus kui jätkate veebisaidil sirvimist.. Palun lugege läbi Kasutustingimused ja Privaatsuspoliitika.