Mine sisusse
Otsi siit
  • Rohkem valikuid...
Otsi tulemusi mis sisaldab...
Otsi tulemusi...

Soovitatud postitused

VIP

u failed , naaaaaaaat .


ao1c3q.png

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
VIP

kõik on mu signas - lühidalt


aop2df.png

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
VIP

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
VIP
klge , kuskil adobe imageready õpetusi on v

 

vision dont have Adobe I. Tutorials?


aop2df.png

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
VIP

Tegin midagi agen ...

 

 

signaeverthg3.png

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
VIP

kuirat tech :D

mis asja sa mõllutad siin

ma pole enam emo :D

 

 

aga jah kasuta googlet :D


aop2df.png

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
VIP

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
VIP

Im cool thoz.


Uus_rasterpilt__4_.bmp

49169619_2350179511881888_6597539902366154752_n.png

Marginaal_2019-05-05_145320.png

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
VIP

Hey. Wtf ma alles ärkasin lolz, pole kunagi nii kaua magand.

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
VIP

Don't forget, kids.

The higher your sleep time is

The bigger your penis is.


Uus_rasterpilt__4_.bmp

49169619_2350179511881888_6597539902366154752_n.png

Marginaal_2019-05-05_145320.png

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
VIP

Putsi küll! Tahad Eesti motosporti ja iseennast arendada aga ei saa, mingid munnid hakkavad ikka sitta keerama. Talvel sai selgeks, et oopelist ikka mingit tõsist masinat ei ehita ja kuna kiirendustel ikka põhiliselt usakad, siis sai ka ise sinnapoole vaatama hakatud. 25 märts oligi siis pidulik päev, millest ja kahest järgnevast suurt midagi ei mäleta - ostsin 83 aasta Chevy Camaro! Tra, hull pill. Mootorit 2.5 liitrit e. kaks korda rohkem, kui asconal. Sõita kahjuks ei ole saanud veel, kuna mootor kotis aga räme lennuk pidi olema. Esmalt plaanis mootorile korralik remont ja tuuning ära teha, et sellega siis sõidaks see suvi madalaid neljateistkümmneid stripil ja harjutaks enne kätt, kui suuremate mootorite peale minna. Pealegi pidi see 2.5 võtma kolm korda vähem bena, kui mingi v8 ja praeguste benahindadega jääb nõnda kõvasti pappi joogi peale panemiseks.

Elan juba pool aastat ühe tsiki juures ja sellel on **rdla tänaval üürikas. Alguses üritasime masinat Matuga väljas ehitama hakata aga mida sa ehitad, kui kari tatte ja penskareid ümber vahib ja möliseb, vahepeal tuleb taevast sitta alla ning tööriistad peab iga õhtu kokku panema. Kakkusime mootori maha lohistasime rõdu alla ja hui jõudsime teda neljandale korrusele tõmmata. Käbe Matu onu rekka koormarihmadest tühjaks, isa garaazist ka veits juurde, rihmad üksteise otsa ja saimegi kokku vajalikud 120 meetrit köit. Plaan siis, et paneme köie üle maja, ühe otsa kinnitame mootori külge ja teiselt poolt maja autoga tõmbame. Lihtne! Moosisin Raitsi kolme õlle eest Calibraga platsi, lõikasin relakaga trepikoja katuseluugi luku läbi, vedasin köie ära, ehitasin mingi tali laadse asja viienda rõdu kohale, et mootor mööda seina ei lohiseks ja leppisime kokku, et hoiame mobla kaudu ühendust. Alguses ei saanud Raits normaalselt tõmmata, sest köis venis ja tõusis seetõttu maja ja auto vahel puu okstesse, kuhu ka kinni jäi. See oli nagunii mingi vana puu ja seetõttu tegime puu ühe külje okstest lagedaks. Nüüd sai juba normaalselt tõmmata ja rõõm oli näha, kuidas mootor maast lahti tuli ning neljanda korruse poole kerkima hakkas. Kui mootor rõduga kohakuti oli, ütlesin läbi mobla Raitsile "Stopp!", tema vastu "ah?" ja "ok!" ning mootor pani üle viienda rõdu ja tali kolaki maja katusele... Tra küll! Vot, veel üks R4 mootori eelis V8 ees - oleks-oleks V8 maja katuseluugist läbi mahtunud! Ok, õhtuks oli plokk siiski kenasti keset elutuba ja seibideks ning kaks nädalat hiljem uute kolvirõngastega kokku laotud. Pännasime Säästuka juurest kolm euroalust ja ehitasime nendest mootorile stendi. Võttis terve päeva, et radikas ja kõik värk püsti saada, sumpat ei olnud tema pikkuse tõttu puht füüsiliselt võimalik tuppa ära mahutada ja seetõttu sai aknad-uksed lahti tehtud ning asi ilma käima aetud. Ai sa raisk, oli ikka hea tunne küll oma mootori häält kuulda! Mootor ei jõudnud isegi soojaks minna, kui naabri vanamutt sisse tungis ja nii hüsteeriliselt käitus, et korraks isegi hirm hakkas. muhv raisk! Nüüd on siis sumpa ka küljes, ots aknast väljas ja ilge mölisemine, ühistuga ähvardamine ja muu kamm käib edasi. Et üldse saaks karpat timmida on mootori jahutussüsteem korteri kuuma vee kraani otsas. Enne käivitamist kütab niimoodi ploki soojaks ning ei pea pikalt soojendama aga ikka mölisevad türanahad!


Uus_rasterpilt__4_.bmp

49169619_2350179511881888_6597539902366154752_n.png

Marginaal_2019-05-05_145320.png

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
VIP

kõige paremaks jääb ikka photoshop cs2.

Ei viitsi uppida. ^^

 

v ä g a - õ i g e !

Gimp sux mii asss


aop2df.png

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
VIP
Putsi küll! Tahad Eesti motosporti ja iseennast arendada aga ei saa, mingid munnid hakkavad ikka sitta keerama. Talvel sai selgeks, et oopelist ikka mingit tõsist masinat ei ehita ja kuna kiirendustel ikka põhiliselt usakad, siis sai ka ise sinnapoole vaatama hakatud. 25 märts oligi siis pidulik päev, millest ja kahest järgnevast suurt midagi ei mäleta - ostsin 83 aasta Chevy Camaro! Tra, hull pill. Mootorit 2.5 liitrit e. kaks korda rohkem, kui asconal. Sõita kahjuks ei ole saanud veel, kuna mootor kotis aga räme lennuk pidi olema. Esmalt plaanis mootorile korralik remont ja tuuning ära teha, et sellega siis sõidaks see suvi madalaid neljateistkümmneid stripil ja harjutaks enne kätt, kui suuremate mootorite peale minna. Pealegi pidi see 2.5 võtma kolm korda vähem bena, kui mingi v8 ja praeguste benahindadega jääb nõnda kõvasti pappi joogi peale panemiseks.

Elan juba pool aastat ühe tsiki juures ja sellel on **rdla tänaval üürikas. Alguses üritasime masinat Matuga väljas ehitama hakata aga mida sa ehitad, kui kari tatte ja penskareid ümber vahib ja möliseb, vahepeal tuleb taevast sitta alla ning tööriistad peab iga õhtu kokku panema. Kakkusime mootori maha lohistasime rõdu alla ja hui jõudsime teda neljandale korrusele tõmmata. Käbe Matu onu rekka koormarihmadest tühjaks, isa garaazist ka veits juurde, rihmad üksteise otsa ja saimegi kokku vajalikud 120 meetrit köit. Plaan siis, et paneme köie üle maja, ühe otsa kinnitame mootori külge ja teiselt poolt maja autoga tõmbame. Lihtne! Moosisin Raitsi kolme õlle eest Calibraga platsi, lõikasin relakaga trepikoja katuseluugi luku läbi, vedasin köie ära, ehitasin mingi tali laadse asja viienda rõdu kohale, et mootor mööda seina ei lohiseks ja leppisime kokku, et hoiame mobla kaudu ühendust. Alguses ei saanud Raits normaalselt tõmmata, sest köis venis ja tõusis seetõttu maja ja auto vahel puu okstesse, kuhu ka kinni jäi. See oli nagunii mingi vana puu ja seetõttu tegime puu ühe külje okstest lagedaks. Nüüd sai juba normaalselt tõmmata ja rõõm oli näha, kuidas mootor maast lahti tuli ning neljanda korruse poole kerkima hakkas. Kui mootor rõduga kohakuti oli, ütlesin läbi mobla Raitsile "Stopp!", tema vastu "ah?" ja "ok!" ning mootor pani üle viienda rõdu ja tali kolaki maja katusele... Tra küll! Vot, veel üks R4 mootori eelis V8 ees - oleks-oleks V8 maja katuseluugist läbi mahtunud! Ok, õhtuks oli plokk siiski kenasti keset elutuba ja seibideks ning kaks nädalat hiljem uute kolvirõngastega kokku laotud. Pännasime Säästuka juurest kolm euroalust ja ehitasime nendest mootorile stendi. Võttis terve päeva, et radikas ja kõik värk püsti saada, sumpat ei olnud tema pikkuse tõttu puht füüsiliselt võimalik tuppa ära mahutada ja seetõttu sai aknad-uksed lahti tehtud ning asi ilma käima aetud. Ai sa raisk, oli ikka hea tunne küll oma mootori häält kuulda! Mootor ei jõudnud isegi soojaks minna, kui naabri vanamutt sisse tungis ja nii hüsteeriliselt käitus, et korraks isegi hirm hakkas. muhv raisk! Nüüd on siis sumpa ka küljes, ots aknast väljas ja ilge mölisemine, ühistuga ähvardamine ja muu kamm käib edasi. Et üldse saaks karpat timmida on mootori jahutussüsteem korteri kuuma vee kraani otsas. Enne käivitamist kütab niimoodi ploki soojaks ning ei pea pikalt soojendama aga ikka mölisevad türanahad!

 

^,:ninja:


Uus_rasterpilt__4_.bmp

49169619_2350179511881888_6597539902366154752_n.png

Marginaal_2019-05-05_145320.png

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites

Kommentaari lisamiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks peate olema liige

Loo konto

Liituge meie kommuuni uue kontoga. See on lihtne!

Loo uus konto

Logi sisse

On juba konto? Logi sisse siit.

Logi sisse nüüd

×
×
  • Loo uus...

Oluline informatsioon

Selle veebisaidi paremaks muutmiseks oleme teie seadmesse paigutanud küpsised . Võite kohandada oma küpsiste seadeid , vastasel juhul eeldame, et te olete küpsiste kasutamisega nõus kui jätkate veebisaidil sirvimist.. Palun lugege läbi Kasutustingimused ja Privaatsuspoliitika.