Mine sisusse
Otsi siit
  • Rohkem valikuid...
Otsi tulemusi mis sisaldab...
Otsi tulemusi...

Vabateema. 'Garaaž' versioon.

Soovitatud postitused

VIP

Kaks sõpra viimase nädala jooksul endale mingi panni ostnud talve jaoks. Ühte nägin eile ise. Mingi vana passat ja ainult 350 eest. Selle raha eest autot küll.

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
SUPERVIP

Okei. Desteny soovil.

FORD GRAND C-MAX 1,6L TDCi Start/Stop Titanium ( v.a. 2011 )

Uuena Pärnu maantee Fordi poest soetatud, läbisõit 56tuhatmidagikopikadpeale.

Täpselt sihuke nagu selles galeriis, värv kah klapib:

 

 

Tehnilised andmed:

Värv: Dark Micastone (metallik)

Istekohti: kuni 2-3-4-5-6-7, teise rea istet saab seada 2 v 3 kohaliseks, keskmine koht läheb peitu.

Uksi: 5, tagumised liuguksed.

Max CO2: 124g/km

Võimsus: 115hp, 85 kW

Käigukast: M6, FWD

Kiirendus 0-100km/h: 12,3sek

Max. kiirus: 180km/h

Kütuse liik: Diisel

Kütusekulu:

Keskmine:

Linnas:

Maanteel:

L/100km

4,9

5,8

4,4

Standardvarustus

16 tollised kergsulamveljed

3 kolmepunkti kinnitusega turvavööd taga

Mägipidur ( HSA)

Nahkkattega rool ja käigukanginupp

PATS tehase immobilaiser

Püsikiirushoidik

Rehviparanduskomplekt (st varuratast pole)

Reisikompuuter

Salongiõhu filter

Stereo CD+ 6kõlarit

Sõidutulede kõrguse reguleerimine salongist

TCS - veojõu kontrollsüsteem (sisaldub ESP-s)

Turvavöö kinnitamise meeldetuletussignaal esiistmetel

Valgustusega meigipeeglid juhi ja kaassõitja päikesesirmides

Vihmasensor

ABS - blokeerumisvastased pidurid

Aktiivsed,eelpingutitega turvavööd ees

astmeliselt reguleeritava soojendusega esiistmed,kaasreisja

istme manuaalne reguleerimine, juhiistme manuaalne

reguleerimine 4-suunas

Automaatsed päevasõidutuled

Automaatselt tumenev tahavaatepeegel

Eesmised udutuled

Elektrilised esi- ja tagaaknatõstukid

Elektriliselt reguleeritavad,soojendusega küljepeeglid

ESP-elektrooniline stabiilsuskontrollisüsteem koos

hädapidurdusassistendiga (EBA)

Follow-Me-Home tuled

Ford Easy Fuel tankimissüsteem

HandsFree Bluetooth süsteem

IPS turvasüsteem: juhi ja kaassõitja turvapadjad,

külgturvapadjad, turvakardinad

Juhiistme ja kaasreisja istme manuaalne reguleerimine

Juhiistme manuaalne reguleerimine 4-suunas

Kahe tsooni automaatne kliimaseade DEATC

Kütuse täiteava luugi lukustumine kesklukustusega

Kütusel töötav lisasoojendus+taimeriga programmeeritav "webasto"

Kütusepaak 53l

 

Lisad:

Lisavarustus

Metallik värv

Style pakett Titanium 2: toonitud klaasid, katuserelsid

7-istet ( 2 üksikut istet 3ndas reas )

Audio 7: Stereo SonyCD roolisambalt juhtimisega, 9 premium

kõlarit,AUX-in, HandsFree Bluetooth inglise keelse

hääljuhtimisega, USB pistik

Juhi pakett : Blind Spot Information süsteem(BLIS),

tagumised parkimisandurid, elektriliselt kokkuklapitavad

soojendusega küljepeeglid

alarm+immo.

 

Selline näeb ta hetkel välja. Sitane küll, aga ei ole mõtet pesta kuna homme oleks samasugune. Seest pilti soovib keegi siis saab selle ka.

zj9smo.jpg


"Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today."

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
VIP
Ostadki just sellepärast, et talvel külg ees libiseda või just sellejaoks, et Volvoga ei saa talvel sõita?

Teist autot sellepärast, et ei taha Volvo keret soola sees perse uuesti keerata. Muidu poleks vahet, Volvoga saaks ka talvel külg ees libiseda. Tagavedu tahan sellepärast, et see on palju juhitavam ja pärast Volvoga sõidetud talvesid, ei taha enam esivedu.


"Kabjad löövad meile musta pori näkku, aga tee ei lõpe otsa sõit ei saa."

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
SUPERVIP
http://www.auto24.ee/used/1570811 - midagi sellist? Jõudu sel piisavalt, ainult see ka automaat :D

5LmT5nZ.png

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
VIP

Kalliks jääb.

 

Hing ihaldaks rullikat. Ehk saaks selel e34 universaali mõne rullika vastu vahetada.


"Kabjad löövad meile musta pori näkku, aga tee ei lõpe otsa sõit ei saa."

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
SUPERVIP

Päris õudne isegi vaadata neid auto hindu :D Korralikud buumerid maksavad vähem kui igasugused võrrid viimasel ajal :D


5LmT5nZ.png

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
SUPERVIP

Mu ford oli uuest peast 24tuhhi midagi..


"Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today."

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
Päris õudne isegi vaadata neid auto hindu :D Korralikud buumerid maksavad vähem kui igasugused võrrid viimasel ajal :D

 

Ma miskipärast arvan, et korralik on väga hästi öeldud ja korralikust autost pole seal haisugi ja sellepärast nad nii vähe maksavadki. Korralik BMW maksab sellist hingehinda, et seda ostab kas fanaatik või selline inimene, kellel raha palju.

Muudetud liikme MrStriky'i poolt

demon_phunk.png

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
SUPERVIP

Eksisin jah seekord, läbisõitu vaadates 200k-300k on päris õudne. Välimuselt on ainult üles löödud.


5LmT5nZ.png

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
VIP

Tavaline e36 ja e34 ei maksa sittagi enam, rahva auto pmst. Sellest vanemad hakkavad maksma. Ja läbisõitu pole üldse mõtet vaadata. Täiesti mõttetu asi.


"Kabjad löövad meile musta pori näkku, aga tee ei lõpe otsa sõit ei saa."

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites

http://www.auto24.ee/used/1540902

 

Ootan kriitikat. Küttekulu pole vaja kommenteerida.

Mõnus suur ja turvaline auto, välimuse poolest ka meeldib mulle ja pikemat aega pakub sellise soetamine pinget. Vigade poolest tean nii palju, et automaatkäigukast pidi antud väljalaske aasta puhul nõrk olema, konkreetne isend on aga manuaal.


There are many obstacles in life, I'm one of them

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
SUPERVIP
Tavaline e36 ja e34 ei maksa sittagi enam, rahva auto pmst. Sellest vanemad hakkavad maksma. Ja läbisõitu pole üldse mõtet vaadata. Täiesti mõttetu asi.

 

Läbisõidu järgi tehtaksegi vahet ju? Kas on 10000 või 100000 läbisõit, vahe on suur.


5LmT5nZ.png

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
VIP

Su silm ütleb ära palju seal keritud on? Kui sa esindusest uut autot ei osta, siis ei oma läbisõit mitte mingit tähtsust. 80 % turul olevatest autodest on keritud ja mingi 50% nendest on vähemalt pool tagasi keritud.

 

Ise alates sellest ajast kui load sain, pole läbisõitu üldse vaadanud. Tuleb ise auto tehnilist seisukorda hinnata ja see ongi kõige tähtsam. Läbisõit on üks mõttetu number nagu kütusekulugi vms.

Muudetud liikme Herr Olari'i poolt

"Kabjad löövad meile musta pori näkku, aga tee ei lõpe otsa sõit ei saa."

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
SUPERVIP
http://www.auto24.ee/used/1540902

 

Ootan kriitikat. Küttekulu pole vaja kommenteerida.

Mõnus suur ja turvaline auto, välimuse poolest ka meeldib mulle ja pikemat aega pakub sellise soetamine pinget. Vigade poolest tean nii palju, et automaatkäigukast pidi antud väljalaske aasta puhul nõrk olema, konkreetne isend on aga manuaal.

 

Juppid on kallid ,seda ma oskan öelda .Väljast paistab korralik aga seest ei usu ,et sama korralik on .

Kütuse kulu peaks olema suur vist ?

Kuskilt foorumist lugesin ,et vigadeks on stabilisaatorivarraste kiire kulumine ja õhuteguri liigne suurenemine(ja selle vahetus on üsa kallis)

Võiks muidu diisel ka olla ,vb oleks vähem parem .

Eks keegi kindlasti vastab rohkem ja paremini ,kui mina :)


29.08.2020 SEISUGA OLEN OLNUD VAHVEL.NET LIIGE 3650 PÄEVA EHK 10 aastat

 

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
VIP
Läbisõidu järgi tehtaksegi vahet ju? Kas on 10000 või 100000 läbisõit, vahe on suur.

Fakt on see, et sa ei tea kasutatud auto puhul mitte kunagi kas on tagasi keritud või mitte. Kui auto on õigesti hooldatud, võib ta ls olla ka 800 000 aga võib nurruda paremini kui mõni 300 000 ls-ga auto. Ka bemmide puhul kehtib see, kui on pandud peale aju blokeering - ei näe sa odomeetrilt õiget läbisõitu, ei näe ka arvutiga.

 

Juppid on kallid ,seda ma oskan öelda .Väljast paistab korralik aga seest ei usu ,et sama korralik on .

Kütuse kulu peaks olema suur vist ?

Kuskilt foorumist lugesin ,et vigadeks on stabilisaatorivarraste kiire kulumine ja õhuteguri liigne suurenemine(ja selle vahetus on üsa kallis)

Võiks muidu diisel ka olla ,vb oleks vähem parem .

Eks keegi kindlasti vastab rohkem ja paremini ,kui mina :)

 

Õhuteguri liigne suurenemine? Mis sa sellega silmas pead? Nendel volvodel kipuvad läbi minema suht idiootsed asjad, mis võivad minna päris kulukaks.

Muudetud liikme Loom'i poolt

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
SUPERVIP
Võiks muidu diisel ka olla ,vb oleks vähem parem .

 

Diisel kui 1.9 võtta, siis sellel on turbo jamaks. Suurema koormuse peal (diisel pöördeid eriti ei taha, aga kui ikka tahma anda) pidi väga kergelt lõhki lendama. See pidavat see Renault ja Volvo koostöös valminud bloki tüüpviga olema. 2.5 on seevastu VW diisel, see pommikindel mootor. Iseenesest Volvo mõnus auto, käisin siin ise vahepeal ühte 1.9'se masuudipressiga V40't vaatamas, täitsa nitševoo pill oli, hea ja mugav oli sõita.

Muudetud liikme MicroByte'i poolt

29wqo2f.pnglogo.pngveebo_logo.png

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
http://www.auto24.ee/used/1540902

 

Ootan kriitikat. Küttekulu pole vaja kommenteerida.

Mõnus suur ja turvaline auto, välimuse poolest ka meeldib mulle ja pikemat aega pakub sellise soetamine pinget. Vigade poolest tean nii palju, et automaatkäigukast pidi antud väljalaske aasta puhul nõrk olema, konkreetne isend on aga manuaal.

 

Pärast selle postitamist käis peas plõks, et läheks ja õige vaataks seda.. mis ma ikka heietan siin. Kergelt öeldes nägi salong välja nagu sitaauk - polster koniauke täis ja tagumise istme peale oli keegi ilmselt oksendanud. Härra autoomanik Artur ise kiitis masinat loomulikult taevani. Ütlesin talle, et helistan mingi aja pärast tagasi. Ilmselgelt ma seda ei tee..

 

.. aga kõigele vaatamata meeldib mulle see volvo mudel väga. Katsun lihtsalt vähe korralikuma isendi leida.


There are many obstacles in life, I'm one of them

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites

Ega 2.1k eest ei saagi loota uut autot, nii see kahjuks kipub minema. Aga vaatame asja positiivselt, koniaukude parandamine maksab 50e auk/paneel(kui ei ole mitmevärviline polster). Istme saad ise edukalt puhtaks pesta. Oleks maksnud 100e juurde ja oleks saanud vead likvideeritud.

 

Iluvigade likvideerimine on tegelikult uskumatult odav lõbu võrreldes tehnilise poolega.


Oldschooler

"I never saw a wild thing feel sorry for itself..." D.H Lawrence

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
VIP

Oleneb iluvigadest tegelikult. need võivad ka äärmiselt kulukaks minna. ala mingi liist väljas puudu, kriipsud kraapsu pole ka eriti odavad jus tmida eemaldada. Võib minna kalliks.

 

Volvo kohta, 2.5 diisel peaks olema üsna hea. Volksu pommikindla mootoriga. 1998 1999 aasta oma ei soovita kindlasti, täpselt ei tea küll mis vead, aga algusaastate omadel on pmst igal mudelil mingid beebi vead küljes, mida hiljem enam pole. Volvo foorumi lahti lööd, seal on ostuabi alafoorum, seal lappa pikalt, leiad igasugu head/vead jms.


"Kabjad löövad meile musta pori näkku, aga tee ei lõpe otsa sõit ei saa."

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
SUPERVIP

Volvo S80 automaatkast on väga nõrk. Sugulane tegeleb nende remondiga, ütles et ise ka ei usu kui palju neid tuleb remonti.


"Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today."

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
Oleneb iluvigadest tegelikult. need võivad ka äärmiselt kulukaks minna. ala mingi liist väljas puudu, kriipsud kraapsu pole ka eriti odavad jus tmida eemaldada. Võib minna kalliks.

 

Olari, liistu puudumine nt sinu Volvol või 20-30 vanal autol muidugi on kulukas ja vaevaline otsimine, aga odava rahvaauto puhul see ei ole midagi erilist, kuna kõik lammutused on neid täis. Ma arvan, et korraliku liistu saab antud mudelile 20-30euro eest. Otsimise ja kättevõtmis rõõm.

Värvimine on kõige kallim iluviga. Hinnad varieeruvad 40-100e detail.

 

Ei ole ju mõtet maksta 1k eurot rohkem ainult sellepärast, et auto on väga heas olukorras. Suurepärases seisukorras autod ei liigu võileiva hinna eest ja tingimist üldjuhul ei toimu. Aga kui autol on vead, annab omanik kergemalt järele.

 

Minu väited ei ole sihitud kõigi pihta, sest inimesed on erinevad. Mõned inimesed ei viitsi või ei ole aega tegeleda ja maksavad parem rohkem, et saada parem. Ja ma täiesti mõistan seda.


Oldschooler

"I never saw a wild thing feel sorry for itself..." D.H Lawrence

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
VIP

No volvo pole väga rahvaauto, konkreetne mudel vähemalt mitte ja sellel mudelil maksavad igasugu liistud. Sõber otsis v70-le mingit ukse liistu või mis iganes. hinnad varieerusid 100-200 euroni. Ehk kui sul on väljast 1-2 liistu puudu, salongist ka vb mõni sitas seisus ja läheb päris arvestatav summa tegelikult.


"Kabjad löövad meile musta pori näkku, aga tee ei lõpe otsa sõit ei saa."

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites

Kiire googeldamine näitab, et antud mudelile saab kogu ukse 30e eest:

http://foorum.volvoclub.ee/viewtopic.php?f=30&t=30282

 

Ma arvan, et omanikuga saab kindlasti jutule liistu osas.

 

 

Aga ma ei vaidle vastu, võib peavalu olla, kui ise üritad likvideerida vigasid.


Oldschooler

"I never saw a wild thing feel sorry for itself..." D.H Lawrence

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
VIP

No ma ei mäleta mis liist see oli, aga see oli reaalsus, mis hinnad tõin. Aga noh, eks kõik oleneb palju neid iluvigu jms on. otseselt need sõitmist ei sega ja saab aega mööda likvideerida neid, tehnika aga peab korras olema.


"Kabjad löövad meile musta pori näkku, aga tee ei lõpe otsa sõit ei saa."

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites

Kommentaari lisamiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks peate olema liige

Loo konto

Liituge meie kommuuni uue kontoga. See on lihtne!

Loo uus konto

Logi sisse

On juba konto? Logi sisse siit.

Logi sisse nüüd

×
×
  • Loo uus...

Oluline informatsioon

Selle veebisaidi paremaks muutmiseks oleme teie seadmesse paigutanud küpsised . Võite kohandada oma küpsiste seadeid , vastasel juhul eeldame, et te olete küpsiste kasutamisega nõus kui jätkate veebisaidil sirvimist.. Palun lugege läbi Kasutustingimused ja Privaatsuspoliitika.