Mine sisusse
Otsi siit
  • Rohkem valikuid...
Otsi tulemusi mis sisaldab...
Otsi tulemusi...

Vabateema. 'Garaaž' versioon.

Soovitatud postitused

SUPERVIP

tagumine amort ja 2 esimest lillakas roosad. Muidu krt raske loobuda sellest masinast, 125cc mõnusalt tõmmet metsas.


5LmT5nZ.png

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
SUPERVIP

Viimasel pildil bensiini polegi? :D


5LmT5nZ.png

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
SUPERVIP

A no nii jah :D:D Ma vaatasin, et armatuuril tuled põlevad, et siis peaks ju ikka näitama.


5LmT5nZ.png

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
SUPERVIP

Oeeeh. Eelmisel nädalal süttis autol (mersul) mootori tuli. Turbo lõpetas töötamise. Tallinn-Tartu maanteel eriti tore liigelda pole, kui möödasõidul on raske tunnetada, kas jõuan mööda või mitte. Igatahes sain esindusest teada, et ainuke koht, kus nende teada turbot parandatakse on Rakveres, vastasel määral peab uue turbo paigaldama, mis osutub kulukaks. Kas kellelgi juhuslikult on antud teemal mingeid koguemusi?

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites

Jah, tuttava 2.5 tdi passatil hävis turbo. Käis remondis, maksis 350 euro paranduse eest. Sai kuu aega sõita ja taas parandatud turbo puruks(parandus ei andnud antud tööle garantiid). Kokkuvõttes ostis kasutatud turbo ja sõidab seniajani. Minu jutu mõte on see, et ära paranda, lõpptulemus võid maksta rohkem.


Oldschooler

"I never saw a wild thing feel sorry for itself..." D.H Lawrence

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
VIP

Yup. Osta kasutatud/uus. Remontimine on nagu mingi kuluosa taastamine.


Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
SUPERVIP

Okei, thanks nõuande eest. Oskate pakkude palju uus turbo maksma võiks minna? Kui mingit lisainfot vaja on siis rohkem ei oska midagi öelda, et on 2.2 liitrine diisel mootor ja 110kw. Autoks MB C220.

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites

Hinda küll ei oska kommenteerida, aga sa peaksid võtma suuna Eesti Mersu foorumisse ning otsima seal varuosasid/antud probleemiga teemasid. Kindlasti on kellegil veel hävinud samal autol turbo ja ta on küsinud samu küsimusi.


Oldschooler

"I never saw a wild thing feel sorry for itself..." D.H Lawrence

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
VIP

Kuna küsimuste all keegi ei vastanud, siis otsin siit abi:)

Küsimus järgmine.

 

Tere.

 

Sihukene küsimus, on kellegil kokkupuuteid sihukese isendiga nagu MB E300 w124 3.0 TD 100 kW.

Kuidas minek on, muidugi loll küsimus kuna minek neil üldiselt teada, kui auto tühimass on ca 1.5t.

Kuid ehk keegi teab sellest/taolisest masinast midagit rohkem, või on omanud ja oskab jagada vigu selle auto puhul?

Oleks väga tänulik!


 

All empires are created of fire & BLOOD

EL Patron Pablo Escobar

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
Kuna küsimuste all keegi ei vastanud, siis otsin siit abi:)

Küsimus järgmine.

 

Tere.

 

Sihukene küsimus, on kellegil kokkupuuteid sihukese isendiga nagu MB E300 w124 3.0 TD 100 kW.

Kuidas minek on, muidugi loll küsimus kuna minek neil üldiselt teada, kui auto tühimass on ca 1.5t.

Kuid ehk keegi teab sellest/taolisest masinast midagit rohkem, või on omanud ja oskab jagada vigu selle auto puhul?

Oleks väga tänulik!

 

Uudista siit. Saad oma küsimusele vastused.

 

http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=9520


Oldschooler

"I never saw a wild thing feel sorry for itself..." D.H Lawrence

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
Sest vanematel masinatel ei läinud tuled põlema, kui keerasid võtit, vaid pidi panema eraldi koos päevasõidu tuledega.

 

 

Naljakas on see, et oleme jõudnud juba arengus ning aastas nii kaugele, et noorem generatsioon ei teagi, et kunagi pidi autodel ise tuled põlema panema. Mitte kedagi halvustades vms, aga seda huvitav vaadata.. Varsti arvatakse sama näiteks klahvidega telefoni kohta.


Kaspar.png

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites

Oi jah, eile siis siin aardla selveri parklas sai sõbraga drifti lastud...mõlemad oma autodega, keegi raibe kutsus mendid meile kaela...aga mõistva suhtumisega öeldi, et teil vedas, et me ei näinud pealt, sest selleksajaks kuii ment tuli olime jõudnud ennast ära parkida...Võeti meie andmed ja öeldi, et kui selver peaks avalduse tegema, et keegi siin rehvijäljed teinud parklasse, siis peame meie neid likvideerima hakkama...tõmbasime siis sealt tuld.

 

Õnneks õnnistas jumal KORRAKS tänast päeva märja asfaldiga....adrenaliini vastu ei saa.

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
SUPERVIP

Joppas, kuidas tagumine osa siis edasi libises?


5LmT5nZ.png

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
SUPERVIP
Okei, thanks nõuande eest. Oskate pakkude palju uus turbo maksma võiks minna? Kui mingit lisainfot vaja on siis rohkem ei oska midagi öelda, et on 2.2 liitrine diisel mootor ja 110kw. Autoks MB C220.

 

Mesa kohta öelda ei oska, aga mu turbodiisel fookuse turbo läks maksma 120 eurot (romulast ostsin, vana tõin neile sisse ja sain natuke ka alet seetõttu). Eks see mesa oma peaks ka sinna 150-190 euri kanti jääma.


29wqo2f.pnglogo.pngveebo_logo.png

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites

Kommentaari lisamiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks peate olema liige

Loo konto

Liituge meie kommuuni uue kontoga. See on lihtne!

Loo uus konto

Logi sisse

On juba konto? Logi sisse siit.

Logi sisse nüüd

×
×
  • Loo uus...

Oluline informatsioon

Selle veebisaidi paremaks muutmiseks oleme teie seadmesse paigutanud küpsised . Võite kohandada oma küpsiste seadeid , vastasel juhul eeldame, et te olete küpsiste kasutamisega nõus kui jätkate veebisaidil sirvimist.. Palun lugege läbi Kasutustingimused ja Privaatsuspoliitika.