Mine sisusse
Otsi siit
  • Rohkem valikuid...
Otsi tulemusi mis sisaldab...
Otsi tulemusi...

Soovitatud postitused

Lõpetasin siis rolleritega tegelemise ja mõtlesin midagi muud osta ja ehitada.

Ostisn siis alguseks omale hiina krossika 250cc.

 

krossikas.JPG

 

 

Kui ära ostsin siis mõtlesin et kakun laiali ja vaatan mis seisukorras mootor seestpoolt on.

Unustasin pildi teha kui mootor oli täiesti laiali. My bad.

 

mootor.jpg

 

 

Nagu krossikatel ikka siis kolb,kolvirõngad ja sõrmad vaja vahetada.

Hakkasin siis vaikselt kokku tagasi lappima.

 

jupid.JPG

 

IMGP0355.JPG

 

IMGP0357.JPG

 

IMGP0358.JPG

 

Loomulikult on ka kondlid olemas mida ka eelnevatest piltidest näha, aga ei hakkand neid peale panema, sest pärast mingi viga sees. Masin sõitis ja järsku jäi metsaradadel seisma. Ega siis midagi pidin käekõrval umbes 5km lükkama fuckyee.

Mõtlesin siis, et äkki pole sädet, aga juhtus siis nii et küünalt ei saa kätte ja veel sain teda et neile läheb mingi ulmeline küünlavõti mida mul loomulikult pole. Rääkisin siis vennale ja vend pidi esmasp tooma.Loodame, et on ikka küünla viga ja saab kukemetsa sõpradega rallitama minna.

 

Pilte tuleb veel aga mitte lähipäevil.

Avaldage kõik oma arvamust head/halba, ja rääkige ka oma kogemusi krossikatest.Mul läheb neid kindlasti vaja.

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
SUPERVIP

Hiinakatel sädemega pidevalt jamasi, oleksid võinud vähemalt raami ära pesta kui lahti oli juba.


「FAKER」dtjg.mart

 

 

「Ainuke ja ÕIGE skype」dfjg.mart

 

#karvased.ee[/b]

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
Author of the topic Postitas
Hiinakatel sädemega pidevalt jamasi, oleksid võinud vähemalt raami ära pesta kui lahti oli juba.

 

Ei olnud sellised vahenteaid ja käsitis nühkida ei viitsid. Mis see annab mulle et raam puhas ? :O:O, metsa lähen siis veel hullem, mõttetu koguaeg nühkida ma arvan.

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
VIP

Edu sulle sellega.

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
SUPERVIP

Edu sulle porjektiga ? Palju umbkaudne max kiirus on ? :D Palju maksid algselt masina eest ? :)


5LmT5nZ.png

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
Author of the topic Postitas
Edu sulle porjektiga ? Palju umbkaudne max kiirus on ? :D Palju maksid algselt masina eest ? :)

 

max kiirus hetkel 90km/h, aga kui taha väiksem ammakas panna siis arvan et kuskil 100km/h

 

Palju maksid tolle eest?

Videosi võiksid ka lükata kui kunagi sõitma saad vms

 

230euri ja läksin ise järgi, nüüd on väikse probleem et kool hakkab ja hakkan kooli kõrvalt tööl käima, ja ei tea kas aega leiab nv masina jaoks aga peab leidma

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites

:D krossikas, 250cc, 90km/H, ehk tegemist siis enduroga, pmst, õige krossikas isegi ei lähe 90km/H vaid mingi 70-80km/H kuna metsaradel ei arenda seda kiiirust nii või naa, ehk siis tagumine hammakas suurem, siis peaks jõudu olema ka rohkem,

hiina mootorite kohta ei oska ma kahjuks midagi öelda kaasa, kuna olen tegelenud ikkagist vene 2t mootorite kallal. (2taktiline mootor on tunduvalt lihtsam kui 4taktiline)


dno.png

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
SUPERVIP

2t pead bensiini segama. 4t läheb bena sisse ja annab sädet.


5LmT5nZ.png

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
:D krossikas, 250cc, 90km/H, ehk tegemist siis enduroga, pmst, õige krossikas isegi ei lähe 90km/H vaid mingi 70-80km/H kuna metsaradel ei arenda seda kiiirust nii või naa, ehk siis tagumine hammakas suurem, siis peaks jõudu olema ka rohkem,

hiina mootorite kohta ei oska ma kahjuks midagi öelda kaasa, kuna olen tegelenud ikkagist vene 2t mootorite kallal. (2taktiline mootor on tunduvalt lihtsam kui 4taktiline)

Miks sa arvad et 2t on lihtsam kui 4t??

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
VIP
Miks sa arvad et 2t on lihtsam kui 4t??

 

Kahetaktilised mootorid on tunduvalt lihtsamad kui neljataktilised. Juba "neli takti" ütleb ära, et plahvatusel on neli etappi, mis on keerukam kui kahetaktilistel mootoritel.


29wqo2f.png veebo_logo.png

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
Kahetaktilised mootorid on tunduvalt lihtsamad kui neljataktilised. Juba "neli takti" ütleb ära, et plahvatusel on neli etappi, mis on keerukam kui kahetaktilistel mootoritel.

no lihtsamalt võttes, ei ole klappe, õli rõngaid ja ei tea mis muud mölle veel.


dno.png

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
Kahetaktilised mootorid on tunduvalt lihtsamad kui neljataktilised. Juba "neli takti" ütleb ära, et plahvatusel on neli etappi, mis on keerukam kui kahetaktilistel mootoritel.

 

Ega plahvatusel etappe ei ole, mootori töös on, milles ei ole midagi keerulist.

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
SUPERVIP

Ise soovin endale 4t asemele 2t. Mulle meeldib see hääl sitaks. Derbi Senda Xtreme 50cc. Saan vist järgmine aasta.


5LmT5nZ.png

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
SUPERVIP
Ise soovin endale 4t asemele 2t. Mulle meeldib see hääl sitaks. Derbi Senda Xtreme 50cc. Saan vist järgmine aasta.

 

srry for spam aga pean ytlema et derbi kaua vastu ei pea. parem osta sendra asemele mingi aprillia SX.

mopeedikohta võtaks ise kh 2t kuna tean kui aeglane see 4t on

aga kui ikka 125ccm kõrgemale lähed siis sa lampi vahet ei tee. sõpral on husqvarna 125 4t, max kiirus on ta saanud 118km/h. siis tema sugulasel on KTM mis on 2t, mõlemid 125ccm ja piirajad peal. aga husq jääb ikka ktmile nii kergelt taha et vähe olla.

 

et jh kui kiirust ja kiirendust tahad siis 2t aga kui tahad et viiks vähem bensu ( ofc oleneb kudas sa sõidad )... siis võta ikka 4t :)

kui mopeedist kysimus siis 4t unusta ära :)


no pain, no gain

no work, no results

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites

Kommentaari lisamiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks peate olema liige

Loo konto

Liituge meie kommuuni uue kontoga. See on lihtne!

Loo uus konto

Logi sisse

On juba konto? Logi sisse siit.

Logi sisse nüüd

×
×
  • Loo uus...

Oluline informatsioon

Selle veebisaidi paremaks muutmiseks oleme teie seadmesse paigutanud küpsised . Võite kohandada oma küpsiste seadeid , vastasel juhul eeldame, et te olete küpsiste kasutamisega nõus kui jätkate veebisaidil sirvimist.. Palun lugege läbi Kasutustingimused ja Privaatsuspoliitika.