Mine sisusse
Otsi siit
  • Rohkem valikuid...
Otsi tulemusi mis sisaldab...
Otsi tulemusi...

Souli projektid

Soovitatud postitused

VIP
Author of the topic Postitas
miks pildid nii halva kvaliteediga? pane photoshopis file-save for web ja .jpg max kvaliteediga.

 

Lightroomi kvaliteet, see ei suppordi .png ja sealt on võetud max kvaliteet. Imgur teeb oma töö piltidega üle 1MB (compressed).

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
VIP
Author of the topic Postitas

Viimasel ajal olen palju tegelenud modelleerimisega, tundub et huvi on tagasi tulnud. Üritan teha R8 hetkel, kuna leidsin õpetusi, kuidas teatud asju teha. Velg on tehtud Maya õpetuse järgi. Kuna Maya programm väga tuttav pole, siis tegin sama asja 3DS Maxis. Lisasin sisse ka endapoolt tehtud pidurisüsteemi. Auto kere hakkab valmis saama, loodan nädalavahetuseks siia midagi juurde postitada.

 

o634.png

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
VIP
Author of the topic Postitas

Kolmanda katsega sain rehvi paika, siiamaani kõige keerulisem osa. Muutsin veidi polte ja tegi kaks versiooni - üks ees kitsam ja üks taga laiem. Hetkel näeb välja selline. Proovin nv kere osa valmis saada.

 

4pmp.png

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
VIP
Author of the topic Postitas (muudetud)

Küljepeeglid täiesti endalooming. Ei leidnud refrence pilte ja siis pusisin midagi valmis.

 

2ith.png

 

aznu.png

Muudetud liikme Soul'i poolt

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
VIP
Author of the topic Postitas

Lisasin sümmeetriat, tegin veidi tagatulesid ka. Päris valmis tagatuled ei ole. Teha on veel palju. Raam on nüüd enamvähem.

 

eew8.png

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
VIP

Not bad, not bad. Vaikselt hakkab looma.


viis-signa.png

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
VIP
Author of the topic Postitas
Mis programmiga teed?

 

3DS Max

 

Tegin detaile juurde ja lisasin keskkonna. Hetkel jääb nii nagu on, sest järgmised 2 kuud pole aega tegeleda. Tahaks õppida UV mappimist ja ZBrushi.

 

4zpn.png

 

Full reso - http://imageshack.com/a/img19/9461/4zpn.png

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
Viimasel ajal olen palju tegelenud modelleerimisega, tundub et huvi on tagasi tulnud. Üritan teha R8 hetkel, kuna leidsin õpetusi, kuidas teatud asju teha. Velg on tehtud Maya õpetuse järgi. Kuna Maya programm väga tuttav pole, siis tegin sama asja 3DS Maxis. Lisasin sisse ka endapoolt tehtud pidurisüsteemi. Auto kere hakkab valmis saama, loodan nädalavahetuseks siia midagi juurde postitada.

Linki?


Signa.png

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites

https://www.youtube.com/watch?v=9eQtvRZN3Sk arvatavasti, kuid neid on veel.

auto mõnest kohast kandiline, ukse reflection on ka vigane. ma teen autot nii tavaliselt, et teen kogu kere valmis ära ja siis lõikan jupid alles välja. nii ühtivad kõik kohad ilusti ja ei teki selliseid kahtlaseid üleminekuid.

Muudetud liikme sauland'i poolt

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
VIP
Author of the topic Postitas
https://www.youtube.com/watch?v=9eQtvRZN3Sk arvatavasti, kuid neid on veel.

auto mõnest kohast kandiline, ukse reflection on ka vigane. ma teen autot nii tavaliselt, et teen kogu kere valmis ära ja siis lõikan jupid alles välja. nii ühtivad kõik kohad ilusti ja ei teki selliseid kahtlaseid üleminekuid.

 

Suuri polymodelling projekte pole teinud. Kuna auto tegemine on mitme päeva kui mitte nädala töö, siis ma vahepeal tüdinesid ära ning katsetan kuidas välja näeb. Ehk lisasin edge smoothid peale ja st. kui seal juppe juurde tegin, siis ei pruukinud kõik ääred sama täpsusega olla. See variant on kindlasti parem, kui teed kõik korraga valmis ja siis tükeldad.

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites

njh, ma olen ka päris palju autosid proovinud tegelikult teha, aga ükski pole valmis saanud, sest alati tekib mingi kahtlane koht sisse või on mingeid väga frustreerivaid pisidetaile vaja teha ja siis on "fuk dat". Saan kere valmis ja arvan, et 95% on tehtud. Sittagi, tegelt on kere tegemine heal juhul 50%.

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
VIP
Author of the topic Postitas (muudetud)

Leidsin veidi aega, et uuesti 3D tegelema hakata. Üritan valmis saada mingisuguse tegelase.

 

Täna tegin valmis silmad. Esimesena sai loodud silma mudel, mille põhjal koostasin UV mapi. Järgmisena otsisin vajalikud renderid ja Photoshopis sai loodud tekstuuriga UV. Lisaks sai antud UV-le kantud (dirty root brushiga) veresooned, et paistaks realistlikum. Renderdamiseks kasutasin HDRI mapi ja renderdatud sai VRay-ga.

 

nGpCsl9.png

 

7115f2.png

 

Edasi üritan valmis teha juuksed. 3DS Max-is puuduvad plug-inid, hair & fur ei aita, siis tuleb Maya-sse üle minna.

Muudetud liikme Soul'i poolt

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
VIP
Author of the topic Postitas (muudetud)

Sain tekstuurid peale. Juuksed vaja nüüd teha.

 

bc8af6.png

 

2b7f9e.png

 

Juukseid pole teinud. Teen need vb nädala pärast, sest pole kindel kas kiiver tuleb või mitte.

 

Hetkel võtsin käsile sisuka õpetuse, mis tutvustab üleüldist modelleerimist, low poly mudelit, uv, bakingut ning tekstuurimist. Valmis tuleb sealt üks relv. Pärast seda on plaanis teha mingisugune concept relv ilma mingisuguse õpetuseta. Kes huvi tunneb võib postitada pilte concept relvadest ja kui mulle midagi meeldib, siis saan selle järgi valmis teha.

Muudetud liikme Soul'i poolt

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
VIP
Author of the topic Postitas (muudetud)

Võtsin selle õpetuse kätte ja hakkasin peatükke läbima. Sain high poly mudeli valmis. Nüüd vaja see low poly kujule viia, siis UV selle põhjal teha, bakeda ja tekstuur peale panna.

 

Ootan jätkuvalt ka ideid relvadest, mida pärast selle õpetuse läbimist valmis teha.

 

wiidaU.png

Muudetud liikme Soul'i poolt

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
VIP
Author of the topic Postitas (muudetud)

Märkasin jah, et kaba ülemine osa veidi liiga terav. Seda saab hiljem tweakida. Sain mudeli low poly kujule.

 

Homme teen UV ja küpsetamist.

 

mEFjrF.png

 

Enam vähem tuli.

 

wmp1bL.png

 

Nüüd baking ja siis tekstuur peale.

 

Sain küpsetatud.

 

HvCxid.png

 

Nüüd veel vaja tekstuur peale saada. Proovisin testida DDO. 2-3 päeva jooksul üritan mingisuguse tekstuuri valmis saada.

 

MllAQt.png

Muudetud liikme Soul'i poolt

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
VIP
Author of the topic Postitas (muudetud)

Ei saanud õpetuse järgi täpselt edasi minna, kuna 2014 versioonil ei tööta 3Point Shader. Hetkel ise edasi teinud välise shaderiga. Sai lisatud tekstuur ja normal mapile seeria nr. Tahan kindlasti tekstuuri edasi teha, hetkel suhteliselt algeline.

 

WcGPTB.png

 

Muutsin veidi tekstuure. Hetkel rohkem ei viitsi. Homme vaatab, mis edasi teen.

 

b1hrzh.png

 

wDSIcw.png

 

jUCbR5.png

 

Proovin homme juuksed VRay hairiga üle teha. Hetkel ikka väga võlts.

Muudetud liikme Soul'i poolt

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
VIP
Author of the topic Postitas

Juuksed said valmis. Proovin salli teha (knitted cloth).

 

yVy8if.png

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
VIP
Author of the topic Postitas (muudetud)

Midagi selga. Juuksed teen korda (lõikasin lühemaks, ei viitsinud tekstuuri muuta). Vaja teha saapad nüüd.

 

tov43Y.png

 

Sain juuksed enamvähem korda. Muutsin pükse, ei tea mis nendega teha veel. Saapad ehk homme.

 

579DqR.png

 

Timbud tulevad vast. Midagi sellist tahan teha aga vist oskustest jääb puudu.

 

60.jpg

 

Tegin jalalabad väiksemaks, enne olid tõsised lopperid all. Saapad hakkavad kuju võtma.

 

QhI208z.png

Muudetud liikme Soul'i poolt

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
VIP
Author of the topic Postitas (muudetud)

Saabas enamvähem valmis. Mõtlen kas teen nöörid ja aasad ka.

 

YoKEPJ.png

 

Originaal.

 

 

 

Nöörid peal ja UV tehtud (paigutusega ei viitsinud vaeva näha). Nüüd tuleb tekstuur peale kanda.

 

hCwEPo.jpg

 

Tegin talla mustri korda.

 

ATn7vx.png

 

Ei viitsinud saapaid lihvida. Tekstuur jäi praktiliselt ühe värvi peale. Kaugemal distantsil ei ole näha tekstuuri iseärasusi (n. õmbluseid). Õmbluseid oleks samas lihtne tekstuurile lisada. Photoshopis tuleks teha custom path ja seejärel alla laadida seam brush ning see pathil jooksma panna. Proovisin ära ja praktiliselt neid ei näe.

 

Hetkel kogu asi 700K poly, kui tahaks animatsiooni teha, siis tuleks kindlasti asi low poly kujule viia ja bakeda. Paraku sellist tegevust ma ei viitsi teha kuna selle ülemise shotguniga sai see asi tehtud ning see võttis 2 päeva. Seda mudelit siin on 700K poly, see võtaks 4-5 päeva. Võimalik, et üritan mingi 60-120 frame teha aga see tõsise küsimärgi all kuna render time liiga ulme hetkel (vähemalt 2-3 minutit frame).

 

Hetkel viimane pilt sellest mudelist.

 

s7D1fe.png

 

Kui keegi suudab välja võluda relva kabuuri (gun holster) ja kergrakmete blueprindid, siis teen ära. Samuti võite käsirelvadest pilte panna.

Muudetud liikme Robert'i poolt

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
VIP
Author of the topic Postitas

Üritan animeerimist teha. Läbisin mõned kursused. Rig sai lõpuks valmis. Nüüd vaja see tegelasega kokku sobitada.

 

hkzgPZ.png

 

Statistikast veidike. Oleks pidanud low poly peale minema. Homme vb vähendan poly counti.

 

NwTGdE.png

 

Kogu nimekiri hetkel projektis olevatest objektidest.

 

Summary Info for Animated.max (at Frame 0)

Objects:
 				Cast	Receive	Motion			Generate	Receive	Generate	Receive	
 Name	Type	Verts	Faces	Shadows	Shadows	Blur	Hidden	Frozen	Caustics	Caustics	GlobIllum	GlobIllum	Material (Type)
 ------------	-----	-----	-----	-----	-----	-----	-----	-----	-----	-----	-----	-----	------------
 GM_Head	Editable	7578	7428	Yes	Yes	Yes	Yes	Yes	No	Yes	Yes	Yes	Material #5 (VRaySkinMtl)
 VRayCam003.Target	Target	-	-	Yes	Yes	Yes	Yes	No	No	Yes	Yes	Yes	default (Std)
 GM_Hair	Editable	134976	256416	Yes	Yes	Yes	Yes	Yes	No	Yes	Yes	Yes	Material #28 (VRayHairMtl)
 GM_Body	Editable	38057	38002	Yes	Yes	Yes	Yes	Yes	No	Yes	Yes	Yes	Material #29 (VRaySkinMtl)
 GM_Scarf	Editable	2063	3972	Yes	Yes	Yes	Yes	Yes	No	Yes	Yes	Yes	Camo Fabric Material (VRayMtl)
 GM_Wrist_Band	Editable	2346	4628	Yes	Yes	Yes	Yes	Yes	No	Yes	Yes	Yes	Camo (VRayMtl)
 GM_Shirt	Editable	10709	20318	Yes	Yes	Yes	Yes	Yes	No	Yes	Yes	Yes	Def (Multi/Sub-Object)
 BN_Hip	Bone	41	54	Yes	Yes	Yes	No	No	No	Yes	Yes	Yes	default (Std)
 BN_R_Thigh	Bone	41	54	Yes	Yes	Yes	No	No	No	Yes	Yes	Yes	default (Std)
 BN_R_Shin	Bone	41	54	Yes	Yes	Yes	No	No	No	Yes	Yes	Yes	default (Std)
 BN_R_Ankle	Bone	41	54	Yes	Yes	Yes	No	No	No	Yes	Yes	Yes	default (Std)
 BN_R_Toe	Bone	41	54	Yes	Yes	Yes	No	No	No	Yes	Yes	Yes	default (Std)
 ND_R_Toe_End	Bone	9	14	Yes	Yes	Yes	No	No	No	Yes	Yes	Yes	default (Std)
 BN_L_Thigh	Bone	41	54	Yes	Yes	Yes	No	No	No	Yes	Yes	Yes	default (Std)
 BN_L_Shin		Bone	41	54	Yes	Yes	Yes	No	No	No	Yes	Yes	Yes	default (Std)
 BN_L_Ankle	Bone	41	54	Yes	Yes	Yes	No	No	No	Yes	Yes	Yes	default (Std)
 BN_L_Toe	Bone	41	54	Yes	Yes	Yes	No	No	No	Yes	Yes	Yes	default (Std)
 ND_L_Toe_End	Bone	9	14	Yes	Yes	Yes	No	No	No	Yes	Yes	Yes	default (Std)
 BN_Spine01	Bone	41	54	Yes	Yes	Yes	No	No	No	Yes	Yes	Yes	default (Std)
 BN_Spine02	Bone	33	44	Yes	Yes	Yes	No	No	No	Yes	Yes	Yes	default (Std)
 BN_Spine03	Bone	41	54	Yes	Yes	Yes	No	No	No	Yes	Yes	Yes	default (Std)
 BN_Spine04	Bone	25	34	Yes	Yes	Yes	No	No	No	Yes	Yes	Yes	default (Std)
 BN_Neck_Base	Bone	9	14	Yes	Yes	Yes	No	No	No	Yes	Yes	Yes	default (Std)
 BN_Neck	Bone	41	54	Yes	Yes	Yes	No	No	No	Yes	Yes	Yes	default (Std)
 BN_Head_Base	Bone	41	54	Yes	Yes	Yes	No	No	No	Yes	Yes	Yes	default (Std)
 BN_Head	Bone	41	54	Yes	Yes	Yes	No	No	No	Yes	Yes	Yes	default (Std)
 ND_Head	Bone	9	14	Yes	Yes	Yes	No	No	No	Yes	Yes	Yes	default (Std)
 BN_L_Shoulder	Bone	9	14	Yes	Yes	Yes	No	No	No	Yes	Yes	Yes	default (Std)
 BN_L_Bicep	Bone	41	54	Yes	Yes	Yes	No	No	No	Yes	Yes	Yes	default (Std)
 BN_L_Forearm	Bone	41	54	Yes	Yes	Yes	No	No	No	Yes	Yes	Yes	default (Std)
 CS_L_Wrist	Bone	9	14	Yes	Yes	Yes	Yes	No	No	Yes	Yes	Yes	default (Std)
 BN_R_Shoulder	Bone	9	14	Yes	Yes	Yes	No	No	No	Yes	Yes	Yes	default (Std)
 BN_R_Bicep	Bone	41	54	Yes	Yes	Yes	No	No	No	Yes	Yes	Yes	default (Std)
 BN_R_Forearm	Bone	41	54	Yes	Yes	Yes	No	No	No	Yes	Yes	Yes	default (Std)
 CS_R_Wrist	Bone	9	14	Yes	Yes	Yes	Yes	No	No	Yes	Yes	Yes	default (Std)
 CS_L_Bicep_FK	Bone	9	14	Yes	Yes	Yes	Yes	No	No	Yes	Yes	Yes	default (Std)
 CS_L_Forearm_FK	Bone	9	14	Yes	Yes	Yes	Yes	No	No	Yes	Yes	Yes	default (Std)
 CS_L_Wrist_FK	Bone	9	14	Yes	Yes	Yes	Yes	No	No	Yes	Yes	Yes	default (Std)
 CS_L_Bicep_IK	Bone	9	14	Yes	Yes	Yes	Yes	No	No	Yes	Yes	Yes	default (Std)
 CS_L_Forearm_IK	Bone	9	14	Yes	Yes	Yes	Yes	No	No	Yes	Yes	Yes	default (Std)
 CS_L_Wrist_IK	Bone	9	14	Yes	Yes	Yes	Yes	No	No	Yes	Yes	Yes	default (Std)
 GM_R_Eye_Layer	Editable	4514	4608	Yes	Yes	Yes	Yes	Yes	No	Yes	Yes	Yes	Glass (VRayMtl)
 GM_R_Eyeball	Editable	4514	4608	Yes	Yes	Yes	Yes	Yes	No	Yes	Yes	Yes	Material #3 (VRayMtl)
 GM_L_Eye_Layer	Editable	4514	4608	Yes	Yes	Yes	Yes	Yes	No	Yes	Yes	Yes	Glass (VRayMtl)
 GM_L_Eyeball	Editable	4514	4608	Yes	Yes	Yes	Yes	Yes	No	Yes	Yes	Yes	Material #3 (VRayMtl)
 GM_L_Boot_Loop_L_4	Torus	288	576	Yes	Yes	Yes	Yes	Yes	No	Yes	Yes	Yes	Gold by me (VRayMtl)
 GM_L_Boot_Loop_R_4	Torus	288	576	Yes	Yes	Yes	Yes	Yes	No	Yes	Yes	Yes	Gold by me (VRayMtl)
 GM_L_Boot_Loop_R_6	Torus	288	576	Yes	Yes	Yes	Yes	Yes	No	Yes	Yes	Yes	Gold by me (VRayMtl)
 GM_L_Boot_Loop_R_5	Torus	288	576	Yes	Yes	Yes	Yes	Yes	No	Yes	Yes	Yes	Gold by me (VRayMtl)
 GM_L_Boot_Loop_R_Top	Torus	288	576	Yes	Yes	Yes	Yes	Yes	No	Yes	Yes	Yes	Gold by me (VRayMtl)
 GM_L_Boot_Loop_L_Top	Torus	288	576	Yes	Yes	Yes	Yes	Yes	No	Yes	Yes	Yes	Gold by me (VRayMtl)
 GM_L_Boot_Loop_L_1	Torus	288	576	Yes	Yes	Yes	Yes	Yes	No	Yes	Yes	Yes	Gold by me (VRayMtl)
 GM_L_Boot_Loop_L_2	Torus	288	576	Yes	Yes	Yes	Yes	Yes	No	Yes	Yes	Yes	Gold by me (VRayMtl)
 GM_L_Boot_Loop_L_3	Torus	288	576	Yes	Yes	Yes	Yes	Yes	No	Yes	Yes	Yes	Gold by me (VRayMtl)
 GM_L_Boot_Loop_L_5	Torus	288	576	Yes	Yes	Yes	Yes	Yes	No	Yes	Yes	Yes	Gold by me (VRayMtl)
 GM_L_Boot_Loop_L_6	Torus	288	576	Yes	Yes	Yes	Yes	Yes	No	Yes	Yes	Yes	Gold by me (VRayMtl)
 GM_L_Boot_Loop_R_1	Torus	288	576	Yes	Yes	Yes	Yes	Yes	No	Yes	Yes	Yes	Gold by me (VRayMtl)
 GM_L_Boot_Loop_R_2	Torus	288	576	Yes	Yes	Yes	Yes	Yes	No	Yes	Yes	Yes	Gold by me (VRayMtl)
 GM_L_Boot_Loop_R_3	Torus	288	576	Yes	Yes	Yes	Yes	Yes	No	Yes	Yes	Yes	Gold by me (VRayMtl)
 GM_L_Boot_String	Editable	6144	6136	Yes	Yes	Yes	Yes	Yes	No	Yes	Yes	Yes	Fabric (VRayMtl)
 GM_L_Boot_Sole	Editable	21726	43424	Yes	Yes	Yes	Yes	Yes	No	Yes	Yes	Yes	Rubber (VRayMtl)
 GM_L_Boot_Main	Editable	41504	82976	Yes	Yes	Yes	Yes	Yes	No	Yes	Yes	Yes	Material #95 (VRaySkinMtl)
 GM_R_Boot_Loop_L_4	Torus	288	576	Yes	Yes	Yes	Yes	Yes	No	Yes	Yes	Yes	Gold by me (VRayMtl)
 GM_R_Boot_Loop_R_2	Torus	288	576	Yes	Yes	Yes	Yes	Yes	No	Yes	Yes	Yes	Gold by me (VRayMtl)
 GM_R_Boot_Loop_R_3	Torus	288	576	Yes	Yes	Yes	Yes	Yes	No	Yes	Yes	Yes	Gold by me (VRayMtl)
 GM_R_Boot_Loop_R_4	Torus	288	576	Yes	Yes	Yes	Yes	Yes	No	Yes	Yes	Yes	Gold by me (VRayMtl)
 GM_R_Boot_Loop_R_5	Torus	288	576	Yes	Yes	Yes	Yes	Yes	No	Yes	Yes	Yes	Gold by me (VRayMtl)
 GM_R_Boot_Loop_L_Top	Torus	288	576	Yes	Yes	Yes	Yes	Yes	No	Yes	Yes	Yes	Gold by me (VRayMtl)
 GM_R_Boot_Loop_L_6	Torus	288	576	Yes	Yes	Yes	Yes	Yes	No	Yes	Yes	Yes	Gold by me (VRayMtl)
 GM_R_Boot_Loop_L_5	Torus	288	576	Yes	Yes	Yes	Yes	Yes	No	Yes	Yes	Yes	Gold by me (VRayMtl)
 GM_R_Boot_Loop_R_1	Torus	288	576	Yes	Yes	Yes	Yes	Yes	No	Yes	Yes	Yes	Gold by me (VRayMtl)
 GM_R_Boot_Loop_L_3	Torus	288	576	Yes	Yes	Yes	Yes	Yes	No	Yes	Yes	Yes	Gold by me (VRayMtl)
 GM_R_Boot_Loop_L_2	Torus	288	576	Yes	Yes	Yes	Yes	Yes	No	Yes	Yes	Yes	Gold by me (VRayMtl)
 GM_R_Boot_Loop_L_1	Torus	288	576	Yes	Yes	Yes	Yes	Yes	No	Yes	Yes	Yes	Gold by me (VRayMtl)
 GM_R_Boot_Loop_R_Top	Torus	288	576	Yes	Yes	Yes	Yes	Yes	No	Yes	Yes	Yes	Gold by me (VRayMtl)
 GM_R_Boot_Loop_R_6	Torus	288	576	Yes	Yes	Yes	Yes	Yes	No	Yes	Yes	Yes	Gold by me (VRayMtl)
 GM_R_Boot_Main	Editable	41504	82976	Yes	Yes	Yes	Yes	Yes	No	Yes	Yes	Yes	Material #95 (VRaySkinMtl)
 GM_R_Boot_Sole	Editable	21726	43424	Yes	Yes	Yes	Yes	Yes	No	Yes	Yes	Yes	Rubber (VRayMtl)
 GM_R_Boot_String	Editable	6144	6136	Yes	Yes	Yes	Yes	Yes	No	Yes	Yes	Yes	Fabric (VRayMtl)
 GM_Pants_Top	Editable	10806	20713	Yes	Yes	Yes	Yes	Yes	No	Yes	Yes	Yes	Camo Fabric Material (VRayMtl)
 GM_Pants_Sides	Editable	6153	11671	Yes	Yes	Yes	Yes	Yes	No	Yes	Yes	Yes	Material #96 (VRayMtl)
 GM_Pants_Bottoms	Editable	9081	17468	Yes	Yes	Yes	Yes	Yes	No	Yes	Yes	Yes	Camo Fabric Material (VRayMtl)
 GM_Belt	Editable	987	1713	Yes	Yes	Yes	Yes	Yes	No	Yes	Yes	Yes	Material #97 (VRayMtl)
 CS_R_Bicep_FK	Bone	9	14	Yes	Yes	Yes	Yes	No	No	Yes	Yes	Yes	default (Std)
 CS_R_Forearm_FK	Bone	9	14	Yes	Yes	Yes	Yes	No	No	Yes	Yes	Yes	default (Std)
 CS_R_Wrist_FK	Bone	9	14	Yes	Yes	Yes	Yes	No	No	Yes	Yes	Yes	default (Std)
 CS_R_Bicep_IK	Bone	9	14	Yes	Yes	Yes	Yes	No	No	Yes	Yes	Yes	default (Std)
 CS_R_Forearm_IK	Bone	9	14	Yes	Yes	Yes	Yes	No	No	Yes	Yes	Yes	default (Std)
 CS_R_Wrist_IK	Bone	9	14	Yes	Yes	Yes	Yes	No	No	Yes	Yes	Yes	default (Std)
 BN_L_Hand	Bone	9	14	Yes	Yes	Yes	No	No	No	Yes	Yes	Yes	default (Std)
 BN_L_Little_1	Bone	9	14	Yes	Yes	Yes	No	No	No	Yes	Yes	Yes	default (Std)
 BN_L_Little_2	Bone	9	14	Yes	Yes	Yes	No	No	No	Yes	Yes	Yes	default (Std)
 BN_L_Little_3	Bone	9	14	Yes	Yes	Yes	No	No	No	Yes	Yes	Yes	default (Std)
 BN_L_Little_4	Bone	9	14	Yes	Yes	Yes	No	No	No	Yes	Yes	Yes	default (Std)
 ND_L_Little	Bone	9	14	Yes	Yes	Yes	No	No	No	Yes	Yes	Yes	default (Std)
 BN_L_Ring_1	Bone	9	14	Yes	Yes	Yes	No	No	No	Yes	Yes	Yes	default (Std)
 BN_L_Ring_2	Bone	9	14	Yes	Yes	Yes	No	No	No	Yes	Yes	Yes	default (Std)
 BN_L_Ring_3	Bone	9	14	Yes	Yes	Yes	No	No	No	Yes	Yes	Yes	default (Std)
 BN_L_Ring_4	Bone	9	14	Yes	Yes	Yes	No	No	No	Yes	Yes	Yes	default (Std)
 ND_L_Ring	Bone	9	14	Yes	Yes	Yes	No	No	No	Yes	Yes	Yes	default (Std)
 BN_L_Middle_1	Bone	9	14	Yes	Yes	Yes	No	No	No	Yes	Yes	Yes	default (Std)
 BN_L_Middle_2	Bone	9	14	Yes	Yes	Yes	No	No	No	Yes	Yes	Yes	default (Std)
 BN_L_Middle_3	Bone	9	14	Yes	Yes	Yes	No	No	No	Yes	Yes	Yes	default (Std)
 BN_L_Middle_4	Bone	9	14	Yes	Yes	Yes	No	No	No	Yes	Yes	Yes	default (Std)
 ND_L_Middle	Bone	9	14	Yes	Yes	Yes	No	No	No	Yes	Yes	Yes	default (Std)
 BN_L_Index_1	Bone	9	14	Yes	Yes	Yes	No	No	No	Yes	Yes	Yes	default (Std)
 BN_L_Index_2	Bone	9	14	Yes	Yes	Yes	No	No	No	Yes	Yes	Yes	default (Std)
 BN_L_Index_3	Bone	9	14	Yes	Yes	Yes	No	No	No	Yes	Yes	Yes	default (Std)
 BN_L_Index_4	Bone	9	14	Yes	Yes	Yes	No	No	No	Yes	Yes	Yes	default (Std)
 ND_L_Index	Bone	9	14	Yes	Yes	Yes	No	No	No	Yes	Yes	Yes	default (Std)
 BN_L_Thumb_1	Bone	9	14	Yes	Yes	Yes	No	No	No	Yes	Yes	Yes	default (Std)
 BN_L_Thumb_2	Bone	9	14	Yes	Yes	Yes	No	No	No	Yes	Yes	Yes	default (Std)
 BN_L_Thumb_3	Bone	9	14	Yes	Yes	Yes	No	No	No	Yes	Yes	Yes	default (Std)
 ND_L_Thumb	Bone	9	14	Yes	Yes	Yes	No	No	No	Yes	Yes	Yes	default (Std)
 BN_R_Hand	Bone	9	14	Yes	Yes	Yes	No	No	No	Yes	Yes	Yes	default (Std)
 BN_R_Little_1	Bone	9	14	Yes	Yes	Yes	No	No	No	Yes	Yes	Yes	default (Std)
 BN_R_Little_2	Bone	9	14	Yes	Yes	Yes	No	No	No	Yes	Yes	Yes	default (Std)
 BN_R_Little_3	Bone	9	14	Yes	Yes	Yes	No	No	No	Yes	Yes	Yes	default (Std)
 BN_R_Little_4	Bone	9	14	Yes	Yes	Yes	No	No	No	Yes	Yes	Yes	default (Std)
 ND_R_Little	Bone	9	14	Yes	Yes	Yes	No	No	No	Yes	Yes	Yes	default (Std)
 BN_R_Thumb_1	Bone	9	14	Yes	Yes	Yes	No	No	No	Yes	Yes	Yes	default (Std)
 BN_R_Thumb_2	Bone	9	14	Yes	Yes	Yes	No	No	No	Yes	Yes	Yes	default (Std)
 BN_R_Thumb_3	Bone	9	14	Yes	Yes	Yes	No	No	No	Yes	Yes	Yes	default (Std)
 ND_R_Thumb	Bone	9	14	Yes	Yes	Yes	No	No	No	Yes	Yes	Yes	default (Std)
 BN_R_Index_1	Bone	9	14	Yes	Yes	Yes	No	No	No	Yes	Yes	Yes	default (Std)
 BN_R_Index_2	Bone	9	14	Yes	Yes	Yes	No	No	No	Yes	Yes	Yes	default (Std)
 BN_R_Index_3	Bone	9	14	Yes	Yes	Yes	No	No	No	Yes	Yes	Yes	default (Std)
 BN_R_Index_4	Bone	9	14	Yes	Yes	Yes	No	No	No	Yes	Yes	Yes	default (Std)
 ND_R_Index	Bone	9	14	Yes	Yes	Yes	No	No	No	Yes	Yes	Yes	default (Std)
 BN_R_Middle_1	Bone	9	14	Yes	Yes	Yes	No	No	No	Yes	Yes	Yes	default (Std)
 BN_R_Middle_2	Bone	9	14	Yes	Yes	Yes	No	No	No	Yes	Yes	Yes	default (Std)
 BN_R_Middle_3	Bone	9	14	Yes	Yes	Yes	No	No	No	Yes	Yes	Yes	default (Std)
 BN_R_Middle_4	Bone	9	14	Yes	Yes	Yes	No	No	No	Yes	Yes	Yes	default (Std)
 ND_R_Middle	Bone	9	14	Yes	Yes	Yes	No	No	No	Yes	Yes	Yes	default (Std)
 BN_R_Ring_1	Bone	9	14	Yes	Yes	Yes	No	No	No	Yes	Yes	Yes	default (Std)
 BN_R_Ring_2	Bone	9	14	Yes	Yes	Yes	No	No	No	Yes	Yes	Yes	default (Std)
 BN_R_Ring_3	Bone	9	14	Yes	Yes	Yes	No	No	No	Yes	Yes	Yes	default (Std)
 BN_R_Ring_4	Bone	9	14	Yes	Yes	Yes	No	No	No	Yes	Yes	Yes	default (Std)
 ND_R_Ring	Bone	9	14	Yes	Yes	Yes	No	No	No	Yes	Yes	Yes	default (Std)


Shapes:
 					Cast	Receive	Motion			Generate	Receive	Generate	Receive
 Name	Type	Verts	Polygons	Render	Shadows	Shadows	Blur	Hidden	Frozen	Caustics	Caustics	GlobIllum	GlobIllum
 ------------	-----	-----	-----	-----	-----	-----	-----	-----	-----	-----	-----	-----	------------
 CN_L_Foot	Line	30	1	No	n/a	n/a	n/a	No	No	No	Yes	Yes	Yes
 CN_L_Toe_Tip	Circle	4	1	No	n/a	n/a	n/a	No	No	No	Yes	Yes	Yes
 CN_L_Heel	Line	14	1	No	n/a	n/a	n/a	No	No	No	Yes	Yes	Yes
 CN_L_Toe_Bend	Line	16	1	No	n/a	n/a	n/a	No	No	No	Yes	Yes	Yes
 CN_R_Foot	Line	30	1	No	n/a	n/a	n/a	No	No	No	Yes	Yes	Yes
 CN_R_Toe_Tip	Circle	4	1	No	n/a	n/a	n/a	No	No	No	Yes	Yes	Yes
 CN_R_Heel	Line	14	1	No	n/a	n/a	n/a	No	No	No	Yes	Yes	Yes
 CN_R_Toe_Bend	Line	16	1	No	n/a	n/a	n/a	No	No	No	Yes	Yes	Yes
 CN_L_Knee	NGon	6	1	No	n/a	n/a	n/a	No	No	No	Yes	Yes	Yes
 CN_R_Knee	NGon	6	1	No	n/a	n/a	n/a	No	No	No	Yes	Yes	Yes
 CN_Hip	Star	12	1	No	n/a	n/a	n/a	No	No	No	Yes	Yes	Yes
 CN_Spine_1	Circle	4	1	No	n/a	n/a	n/a	No	No	No	Yes	Yes	Yes
 CN_Spine_2	Circle	4	1	No	n/a	n/a	n/a	No	No	No	Yes	Yes	Yes
 CN_Spine_3	Circle	4	1	No	n/a	n/a	n/a	No	No	No	Yes	Yes	Yes
 CN_Neck	Circle	4	1	No	n/a	n/a	n/a	No	No	No	Yes	Yes	Yes
 CN_Head	Line	8	2	No	n/a	n/a	n/a	No	No	No	Yes	Yes	Yes
 CN_L_Shoulder	NGon	6	1	No	n/a	n/a	n/a	No	No	No	Yes	Yes	Yes
 CN_R_Shoulder	NGon	6	1	No	n/a	n/a	n/a	No	No	No	Yes	Yes	Yes
 CN_L_Bicep_IK	Circle	4	1	No	n/a	n/a	n/a	No	No	No	Yes	Yes	Yes
 CN_L_Forearm_IK	Circle	4	1	No	n/a	n/a	n/a	No	No	No	Yes	Yes	Yes
 GM_L_Boot_L_String_Helper	Line	6	1	No	n/a	n/a	n/a	Yes	Yes	No	Yes	Yes	Yes
 GM_L_Boot_R_String_Helper	Line	6	1	No	n/a	n/a	n/a	Yes	Yes	No	Yes	Yes	Yes
 GM_R_Boot_L_String_Helper	Line	6	1	No	n/a	n/a	n/a	Yes	Yes	No	Yes	Yes	Yes
 GM_R_Boot_R_String_Helper	Line	6	1	No	n/a	n/a	n/a	Yes	Yes	No	Yes	Yes	Yes
 CN_L_Shoulder_FK	Editable	12	3	No	n/a	n/a	n/a	No	No	No	Yes	Yes	Yes
 CN_L_Wrist_IK	Editable	12	3	No	n/a	n/a	n/a	No	No	No	Yes	Yes	Yes
 CN_L_Elbow_Direction	Line	6	2	No	n/a	n/a	n/a	No	No	No	Yes	Yes	Yes
 CN_L_Hand	Editable	4	1	No	n/a	n/a	n/a	No	No	No	Yes	Yes	Yes
 CN_R_Bicep_IK	Circle	4	1	No	n/a	n/a	n/a	No	No	No	Yes	Yes	Yes
 CN_R_Forearm_IK	Circle	4	1	No	n/a	n/a	n/a	No	No	No	Yes	Yes	Yes
 CN_R_Wrist_IK	Editable	12	3	No	n/a	n/a	n/a	No	No	No	Yes	Yes	Yes
 CN_R_Elbow_Direction	Line	6	2	No	n/a	n/a	n/a	No	No	No	Yes	Yes	Yes
 CN_R_Shoulder_IK	Editable	12	3	No	n/a	n/a	n/a	No	No	No	Yes	Yes	Yes
 CN_R_Hand	Editable	4	1	No	n/a	n/a	n/a	No	No	No	Yes	Yes	Yes
 CN_L_Thumb_Base	Rectangl	4	1	No	n/a	n/a	n/a	No	No	No	Yes	Yes	Yes
 CN_L_Thumb_1	Circle	4	1	No	n/a	n/a	n/a	No	No	No	Yes	Yes	Yes
 CN_L_Thumb_2	Circle	4	1	No	n/a	n/a	n/a	No	No	No	Yes	Yes	Yes
 CN_R_Thumb_Base	Rectangl	4	1	No	n/a	n/a	n/a	No	No	No	Yes	Yes	Yes
 CN_R_Thumb_1	Circle	4	1	No	n/a	n/a	n/a	No	No	No	Yes	Yes	Yes
 CN_R_Thumb_2	Circle	4	1	No	n/a	n/a	n/a	No	No	No	Yes	Yes	Yes


Cameras:

 Name	Type	Hidden	Frozen
 ------------	-----	-----	-----
 VRayCam003	VRayPhys	Yes	No


Lights:

 Name	Type	Hidden	Frozen
 ------------	-----	-----	-----
 VRayLight001	VRayLigh	Yes	No


Helpers:

 Name	Type	Hidden	Frozen
 ------------	-----	-----	-----
 Helper001	ShaveSty	No	No
 Helper002	ShaveSty	No	No
 IK_L_Foot	Object	No	No
 IK_L_Toe	Object	No	No
 IK_L_Ball	Object	No	No
 IK_R_Foot	Object	No	No
 IK_R_Toe	Object	No	No
 IK_R_Ball	Object	No	No
 IK_L_Shoulder	Object	No	No
 IK_R_Shoulder	Object	No	No
 GM_R_Eye	Dummy	Yes	Yes
 GM_L_Eye	Dummy	Yes	Yes
 GM_L_Boot	Dummy	Yes	Yes
 GM_R_Boot	Dummy	Yes	Yes
 GM_Pants	Dummy	Yes	Yes
 IK_L_Wrist	Object	No	No
 CN_L_Index	Point He	No	No
 CN_L_Index_1	Point He	No	No
 CN_L_Index_2	Point He	No	No
 CN_L_Index_3	Point He	No	No
 CN_L_Middle_1	Point He	No	No
 CN_L_Middle_2	Point He	No	No
 CN_L_Middle_3	Point He	No	No
 CN_L_Ring_1	Point He	No	No
 CN_L_Ring_2	Point He	No	No
 CN_L_Ring_3	Point He	No	No
 CN_L_Little_1	Point He	No	No
 CN_L_Little_2	Point He	No	No
 CN_L_Little_3	Point He	No	No
 IK_R_Wrist	Object	No	No
 CN_R_Index	Point He	No	No
 CN_R_Index_1	Point He	No	No
 CN_R_Index_2	Point He	No	No
 CN_R_Index_3	Point He	No	No
 CN_R_Middle_1	Point He	No	No
 CN_R_Middle_2	Point He	No	No
 CN_R_Middle_3	Point He	No	No
 CN_R_Ring_1	Point He	No	No
 CN_R_Ring_2	Point He	No	No
 CN_R_Ring_3	Point He	No	No
 CN_R_Little_1	Point He	No	No
 CN_R_Little_2	Point He	No	No
 CN_R_Little_3	Point He	No	No

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
VIP
Author of the topic Postitas (muudetud)

Ei suuda poly counti hallata skin modifieriga. Võtaks liiga palju aega (nädalaid). Animeerimiseks tuleb ikka võimalikult lihtne mudel valmis teha.

 

Alustasin uue mudeliga, mille teen eelmise põhjal.

 

Hetkel praktiliselt kõiki osasid modinud:

1. Käed ei ole enam nii kõverad

2. Jalad vertikaalselt, et oleks parem animeerida

3. Kõik liidesed viin üle join meetodile (liikuvad osad nagu robotil), et ei peaks skin modifieriga mässama

4. Keha ümber tehtud

 

Edasine plaan:

1. Pea (nägu) uuesti modelleerida. Võtan baasiks eelneva mudeli ja teen selle põhjal low poly ja siis modin

2. Liideste disain

 

Kui kellelgi on häid pilte liidestest ehk nendest ühenduskohtadest jalgade, käte, sõrmede ja keha vahel või mõni hea idee, siis pakkuge aga. Kuni siit tuleb sci-fi tegelane, siis võita pakkuda ka reference pilte sci-fi relvadest.

 

Hetke seis:

 

PLwx5N.png

 

Tegin liidest edasi kuna ei viitsinud täna pead ja nägu teha. Liidese lõpp pole supporting edge all kuna see on peidus ja võimalik, et lisan mõned juhtmed.

 

MKsYvaY.jpg

Muudetud liikme Soul'i poolt

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites

Kommentaari lisamiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks peate olema liige

Loo konto

Liituge meie kommuuni uue kontoga. See on lihtne!

Loo uus konto

Logi sisse

On juba konto? Logi sisse siit.

Logi sisse nüüd

×
×
  • Loo uus...

Oluline informatsioon

Selle veebisaidi paremaks muutmiseks oleme teie seadmesse paigutanud küpsised . Võite kohandada oma küpsiste seadeid , vastasel juhul eeldame, et te olete küpsiste kasutamisega nõus kui jätkate veebisaidil sirvimist.. Palun lugege läbi Kasutustingimused ja Privaatsuspoliitika.