Mine sisusse
Otsi siit
  • Rohkem valikuid...
Otsi tulemusi mis sisaldab...
Otsi tulemusi...

Soovitatud postitused

aaa, copy paste siia spoilerisse :)

[spoiler=ads]SÜNGE KOOLIVAHEAEG: kolm andekat noormeest hukkusid otse kalmistu kõrval vastu puud kihutanud autos. chtoh1ko.xid.jpg(POLITSEI)Ööl vastu teisipäeva kihutas Tallinnas teelt välja auto, kus istus kolm keskkooli lõpuklassis õppivat noormeest. Kõik nad hukkusid. Nende lähedased ei taipa, miks ometi jäi elutee nõnda lühikeseks noormeestel, kelle kohta leiavad nad vaid häid sõnu.

hfpgbu44.vx2.jpgÖöl vastu teisipäeva kella 00.15 ajal teatas tähelepanelik kodanik liiklusõnnetusest Tallinnas Pärnamäe teel. Iru silla poolt Viimsi suunas teel olnud Audi A4 oli kaotanud juhitavuse ning paiskunud Äigrumäe bussipeatuse juures paremast teeäärest välja, otse vastu männipuud.

lsv40x0k.jp5.jpg(POLITSEI)Kokkupõrkes murdus puu ligi kahe meetri kõrguselt pooleks. Audi mootor paiskus salongi, mitme meetri ulatuses lendasid laiali auto küljest pärit mustad plastitükid ja autos olnud kruvikeeraja, McDonald’sist pärit joogitops, parkimiskviitungid...

bvle1e4g.rsl.jpg(ARNO SAAR)tt525uc1.ijf.jpg(ARNO SAAR)Sündmuskohal hukkusid roolis olnud 18aastane nooruk ning 18- ja 19aastane kaasreisija. Nad kõik olid Viimsi keskkooli abituriendid. Noorukite elu ei suutnud paraku päästa ka korralikult kinnitatud turvavööd.

Põhja ringkonnaprokuratuuri sõnul vastasid auto rehvid nõuetele, õnnetuse toimumise ajal oli tee kuiv ja valgustatud, seetõttu ollakse arvamusel, et õnnetuse põhjustas suurem sõidukiirus, kui sel alal lubatud 50 km/h.

Kohaliku elaniku Tooma sõnul on õnnetuskoht aga teada-tuntud metsloomade ülekäigukoht, kus hilisõhtuti võib sageli kohata kitsi ja rebaseid. "Ehk mõni loom jooksis autole ette, seal on alatasa loomad tee peal," oletab Toomas.

Päeval annavad õnnetusest aimu vaid asfaltteel olevad pidurdusjäljed, mis viitasid, et pidurdusmaa oli mõnikümmend meetrit pikk ja ulatus diagonaalselt üle tee.

xfsu5iqu.sfk.jpg(ARNO SAAR)Teepeenral, kust auto teelt välja sõitis, on näha ülesküntud pinnast, mida auto oli endaga ühes võtnud. Künka keskel murdunud männi ümber on süüdatud küünlad, mida iga natukese aja tagant tuleb keegi juurde tooma.

Leinajate hulgas on ka hukkunud noormeeste klassi- ja koolikaaslased. Sümboolselt on künkale asetatud kolm valget krüsanteemi.

2xvouh4l.gfe.jpg(ARNO SAAR)Nakatav naer

Hukkunu noormeeste Marti, Karl-Martini ja Riko Kaspari sõpradel jagub nende kohta ainult häid sõnu. "Marti oli Kimura shukokai karate Eesti koondislane, kust tean teda põhiliselt kohtunikuna. Veidi ka treenerina, kuid ta oli super võitlusvaimuga inimene! Hästi sõbralik ja abivalmis," kirjeldab trennikaaslane.

Viimsi tüdruk Anne (nimi muudetud) käis Martiga koos koolis kuni 6. klassini. "Ta oli tõeline naerupall, maailma kõige lõbusam inimene," mäletab tüdruk. "Ta võis oma naeruga nakatada terve klassi ja siis naersid kõik koos. Läksime pärast kooli tihti koos koju, ta oli kõige parem seltsiline, keda tahta." Anne mäletab, et Marti oli klassi poistest kõige lühem, aga sõbrustas kõige pikemaga ja nii olid nad kahekesi kõigi lemmikud. Marti oli suur autofänn, vaatas "Top Geari".

Riko Kaspar tegeles kardisõiduga. Rõõmsa oleku ja positiivsusega jäi poiss hästi meelde FK Viimsi kardikeskuse töötajatele. "Väiksemana käis ta sisekardil sõitmas ja juba siis me vaatasime, et teda on ootamas suur tulevik. Juba tema esimene sõit näitas, et tegemist oli väga andeka lapsega," meenutab kardikeskuse töötaja. "Ta on ülivahva ja väga kiire poiss. Selline hästi sõbralik ja hea. Kui meie juures käis, siis alati naeris ja oli rõõmus."

Karl-Martin oli informaatikahuviline ja osales möödunud aastal üldhariduskoolide õpilaste informaatikaviktoriinil "Kobras". "Ma tean teda ainult gümnaasiumi ajast, kuid see on näidanud, et ta on tõesti väga abivalmis ja hea südamega noormees," kirjeldab üks neiu. "Nad ei olnud suvalised kihutajad, kellele lõpuks saatus kätte maksis," kinnitab hukkunud noorukite klassikaaslane. "Nad olid tegelikult head inimesed ja laia silmaringiga. Ma tõesti jään neid igatsema. Iga tund, kui näen tühje kohti, mõtlen ilmselt neile."

Riko ja Karl-Martini klassijuhataja kuni põhikooli lõpuni oli Külli, kes mäletab poisse heade õpilaste ja toredate inimestena. "No kui neil mõni kolm võis tunnistusel olla, praegu enam ei mäleta, aga kokkuvõttes olid sellised tõsised ja tublid poisid," märgib õpetaja. "Riko oli suur arvutihuviline juba päris noorena ja Karl-Martin samuti. Kui oli mingi arvutijama, aitasid nad alati."

Kriisiabi omastele

Riko oli õpetaja sõnul äärmiselt rahulik, tagasihoidlik ja vaikne. "Karl-Martin oli hästi suur poiss juba kuuendas klassis, alati oli tunne, et ta pilk vaatab kuhugi kaugusesse. Talle meeldisid tollal väga arvutimängud," räägib Külli.

Kui Külli kuulis endiste õpilaste surmast, hakkasid tal kohe pisarad jooksma. Karl-Martini pere elab õpetaja naabruses, nende krundid on nurkapidi koos. "Olen nendega ikka juttu rääkinud nagu naabritega tavaliselt, väga tore ja hea pere," kiidab klassijuhataja. "Ma ei julge praegu nende maja poole vaadatagi, ma ei kujuta ette, kui valus neil on."

Kuna Marti käis põhikoolis paralleelklassis, siis teda Külli nii hästi ei tunne, aga hea mulje jättis temagi. "Kõik nad olid täiesti tavalised, lihtsad, toredad ja normaalsed noored inimesed, pigem tõsised poisid," lausub õpetaja. "Igas klassis on alati oma Tootsid, aga nemad küll sellised ei olnud."

Viimsi keskkooli direktor Karmen Paul iseloomustab Postimehele antud intervjuus poisse heatahtlikena. "Pigem kaasategijad tüübid, mitte virisejad. Alati viisakad ja abivalmid. Meil polnud nende poistega aastate jooksul ühtegi muret. Neil oli keskmine õppe-edukus ja elus kindlad eesmärgid."

Õhtulehele ütleb direktor Paul, et pärast juhtunut kutsuti koolis kokku kriisimeeskond ja lepiti kokku edasised tegevused. Lähedase kaotanud pered, õpilased ja kooli personal saavad psühholoogilist abi.

Kooli lipu külge seoti eile must leinalint. Kool on leinas.

hjc5binv.p40.jpg(ARNO SAAR)Mis võis avarii põhjustada?

Põhja ringkonnaprokuratuuri prokurör Rainer Amur kinnitas, et liiklusõnnetuse asjaolude väljaselgitamiseks on alustatud kriminaalmenetlust. "Praegu on küll alust arvata, et avarii põhjustas juhi valitud liiga suur sõidukiirus, kuid enne lõpliku kindlusega väitmist tuleb siiski veenduda, et õnnetusega ei ole seotud mõni teine auto," lausus Amur. "See selgub lahangu tulemustest, kas juhi organismis oli alkoholi või narkootikume, kuid praegustel andmetel ei ole alust arvata, et seal oleks olnud alkoholi."

3aaofovx.alp.jpg(ARNO SAAR)Liikluspolitseinik Hannes Kullamäe ütleb, et autot juhtinud noormehel oli esmane juhtimisõigus ja kogemusi kõigest neli kuud. "Kardan, et poistele sai saatuslikuks vähene kogemus liikluses ja nooruse uljusest tehtud vale otsus," sõnab ta. Auto kiirus polnud Kullamäe sõnul kindlasti 50 km/h, mis oli lubatud.

04jnz11j.chd.jpg(ARNO SAAR)Elamata jäänud elud

 

  • 11. septembril 2016 kaotas Rummust Paldiskisse teel olnud sõiduauto juhitavuse ning rammis posti. Roolis olnud 29aastane noormees ning kõrval istunud 19aastane tütarlaps hukkusid. Politsei hinnangul oli 90 km/h kiirusepiiranguga teelõigul õnnetusse sattunud auto kiirus märgatavalt lubatust suurem ning võis ulatuda isegi 180 km/h.
  • 30. juulil 2016 kaotas Ida-Virumaal Tallinna–Narva maantee 125. kilomeetril tanklast välja kihutanud noormees BMW üle kontrolli ja sõitis vastu tulnud liinibussi alla. Kuigi juht jäi ellu, said kõik kolm kaasreisijat surma. Hukkunute seas oli paar, kelle traagilist saatust on võrreldud Romeo ja Juliaga.
  • 16. märtsil 2014 põrkasid Tartumaal Piibe maanteel kokku sõiduauto ja politsei operatiivsõiduk. Vastassuunda kaldunud sõiduautot juhtis 23aastane naine. Juht ja mõlemad kaasreisijad, nii 23aastane naine kui ka tagaistmel olnud sama vana noormees, hukkusid. Politseinik pääses kergemate vigastustega.
  • 8. novembril 2013 hukkus autoavariis neli Haapsalust pärit noort. Autot juhtinud 23aastane noormees oli koos sõpradega kogu õhtu pidutsenud ning oli ka enne BMW rooli istumist silmanähtavalt purjus. Nii asuti ühe pubi juurest viiese seltskonnaga teele, ent mõni sekund hiljem rikkus noorte plaanid kokkupõrge peateel liikunud veoautoga. Eluga pääses autost vaid üks 15aastane neiu.
  • 15. jaanuaril 2012 kaldus Ida-Virumaal Vaivara vallas Narva–Narva-Jõesuu–Hiiemetsa teel vastassuunavööndisse 52aastase mehe juhitud sõiduauto Audi ning põrkas kokku seal liikunud Volkswageniga. Õnnetuses hukkusid mõlema sõiduki juhid ning Volkswageni tagaistmel olnud naine. Politsei teatel oli õnnetuse põhjustanud juht purjus, lisaks ei kasutatud nõuetekohast turvavarustust.
  • 24. juunil 2010 sõitis Valgamaal Tõlliste vallas varahommikul sirgelt teelt välja 17aastase noormehe juhitud Volkswagen. Auto rullus üle katuse ning paiskus vastu puud. Juht oli alkoholijoobes ning tal puudus sõiduõigus. Õnnetuse hetkel viibis autos seitse inimest, kellest kolm, 16-, 17- ja 20aastased noormehed, hukkusid sündmuskohal. Juht sai tõsiseid vigastusi ning toimetati koos kahe kaasreisijaga haiglasse.
  • 23. aprillil 2009 šokeeris Eestit nelja hukkunuga avarii Lääne-Virumaal Laekvere vallas. Sünnipäeva tähistanud noorte seltskond tegi lõbusõitu BMWga, mis kaotas kurvis juhitavuse, paiskus põllule, rullus üle katuse ning süttis. Õnnetuses hukkus samal päeval täisealiseks saanud neiu, autot juhtunud 20aastane noormees ning veel kaks kaassõitjat. Avariipaik võttis tummaks ka palju näinud politseinikud, päästjad ja kiirabiarstid, sest kõikjal võis näha autojuppe ning sõidukist välja lennanud kraami. Politsei hinnangul kihutas auto ligi 200 km/h.

 

 


Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
SUPERVIP
[spoiler=ads]SÜNGE KOOLIVAHEAEG: kolm andekat noormeest hukkusid otse kalmistu kõrval vastu puud kihutanud autos. chtoh1ko.xid.jpg(POLITSEI)Ööl vastu teisipäeva kihutas Tallinnas teelt välja auto, kus istus kolm keskkooli lõpuklassis õppivat noormeest. Kõik nad hukkusid. Nende lähedased ei taipa, miks ometi jäi elutee nõnda lühikeseks noormeestel, kelle kohta leiavad nad vaid häid sõnu.

hfpgbu44.vx2.jpgÖöl vastu teisipäeva kella 00.15 ajal teatas tähelepanelik kodanik liiklusõnnetusest Tallinnas Pärnamäe teel. Iru silla poolt Viimsi suunas teel olnud Audi A4 oli kaotanud juhitavuse ning paiskunud Äigrumäe bussipeatuse juures paremast teeäärest välja, otse vastu männipuud.

lsv40x0k.jp5.jpg(POLITSEI)Kokkupõrkes murdus puu ligi kahe meetri kõrguselt pooleks. Audi mootor paiskus salongi, mitme meetri ulatuses lendasid laiali auto küljest pärit mustad plastitükid ja autos olnud kruvikeeraja, McDonald’sist pärit joogitops, parkimiskviitungid...

bvle1e4g.rsl.jpg(ARNO SAAR)tt525uc1.ijf.jpg(ARNO SAAR)Sündmuskohal hukkusid roolis olnud 18aastane nooruk ning 18- ja 19aastane kaasreisija. Nad kõik olid Viimsi keskkooli abituriendid. Noorukite elu ei suutnud paraku päästa ka korralikult kinnitatud turvavööd.

Põhja ringkonnaprokuratuuri sõnul vastasid auto rehvid nõuetele, õnnetuse toimumise ajal oli tee kuiv ja valgustatud, seetõttu ollakse arvamusel, et õnnetuse põhjustas suurem sõidukiirus, kui sel alal lubatud 50 km/h.

Kohaliku elaniku Tooma sõnul on õnnetuskoht aga teada-tuntud metsloomade ülekäigukoht, kus hilisõhtuti võib sageli kohata kitsi ja rebaseid. "Ehk mõni loom jooksis autole ette, seal on alatasa loomad tee peal," oletab Toomas.

Päeval annavad õnnetusest aimu vaid asfaltteel olevad pidurdusjäljed, mis viitasid, et pidurdusmaa oli mõnikümmend meetrit pikk ja ulatus diagonaalselt üle tee.

xfsu5iqu.sfk.jpg(ARNO SAAR)Teepeenral, kust auto teelt välja sõitis, on näha ülesküntud pinnast, mida auto oli endaga ühes võtnud. Künka keskel murdunud männi ümber on süüdatud küünlad, mida iga natukese aja tagant tuleb keegi juurde tooma.

Leinajate hulgas on ka hukkunud noormeeste klassi- ja koolikaaslased. Sümboolselt on künkale asetatud kolm valget krüsanteemi.

2xvouh4l.gfe.jpg(ARNO SAAR)Nakatav naer

Hukkunu noormeeste Marti, Karl-Martini ja Riko Kaspari sõpradel jagub nende kohta ainult häid sõnu. "Marti oli Kimura shukokai karate Eesti koondislane, kust tean teda põhiliselt kohtunikuna. Veidi ka treenerina, kuid ta oli super võitlusvaimuga inimene! Hästi sõbralik ja abivalmis," kirjeldab trennikaaslane.

Viimsi tüdruk Anne (nimi muudetud) käis Martiga koos koolis kuni 6. klassini. "Ta oli tõeline naerupall, maailma kõige lõbusam inimene," mäletab tüdruk. "Ta võis oma naeruga nakatada terve klassi ja siis naersid kõik koos. Läksime pärast kooli tihti koos koju, ta oli kõige parem seltsiline, keda tahta." Anne mäletab, et Marti oli klassi poistest kõige lühem, aga sõbrustas kõige pikemaga ja nii olid nad kahekesi kõigi lemmikud. Marti oli suur autofänn, vaatas "Top Geari".

Riko Kaspar tegeles kardisõiduga. Rõõmsa oleku ja positiivsusega jäi poiss hästi meelde FK Viimsi kardikeskuse töötajatele. "Väiksemana käis ta sisekardil sõitmas ja juba siis me vaatasime, et teda on ootamas suur tulevik. Juba tema esimene sõit näitas, et tegemist oli väga andeka lapsega," meenutab kardikeskuse töötaja. "Ta on ülivahva ja väga kiire poiss. Selline hästi sõbralik ja hea. Kui meie juures käis, siis alati naeris ja oli rõõmus."

Karl-Martin oli informaatikahuviline ja osales möödunud aastal üldhariduskoolide õpilaste informaatikaviktoriinil "Kobras". "Ma tean teda ainult gümnaasiumi ajast, kuid see on näidanud, et ta on tõesti väga abivalmis ja hea südamega noormees," kirjeldab üks neiu. "Nad ei olnud suvalised kihutajad, kellele lõpuks saatus kätte maksis," kinnitab hukkunud noorukite klassikaaslane. "Nad olid tegelikult head inimesed ja laia silmaringiga. Ma tõesti jään neid igatsema. Iga tund, kui näen tühje kohti, mõtlen ilmselt neile."

Riko ja Karl-Martini klassijuhataja kuni põhikooli lõpuni oli Külli, kes mäletab poisse heade õpilaste ja toredate inimestena. "No kui neil mõni kolm võis tunnistusel olla, praegu enam ei mäleta, aga kokkuvõttes olid sellised tõsised ja tublid poisid," märgib õpetaja. "Riko oli suur arvutihuviline juba päris noorena ja Karl-Martin samuti. Kui oli mingi arvutijama, aitasid nad alati."

Kriisiabi omastele

Riko oli õpetaja sõnul äärmiselt rahulik, tagasihoidlik ja vaikne. "Karl-Martin oli hästi suur poiss juba kuuendas klassis, alati oli tunne, et ta pilk vaatab kuhugi kaugusesse. Talle meeldisid tollal väga arvutimängud," räägib Külli.

Kui Külli kuulis endiste õpilaste surmast, hakkasid tal kohe pisarad jooksma. Karl-Martini pere elab õpetaja naabruses, nende krundid on nurkapidi koos. "Olen nendega ikka juttu rääkinud nagu naabritega tavaliselt, väga tore ja hea pere," kiidab klassijuhataja. "Ma ei julge praegu nende maja poole vaadatagi, ma ei kujuta ette, kui valus neil on."

Kuna Marti käis põhikoolis paralleelklassis, siis teda Külli nii hästi ei tunne, aga hea mulje jättis temagi. "Kõik nad olid täiesti tavalised, lihtsad, toredad ja normaalsed noored inimesed, pigem tõsised poisid," lausub õpetaja. "Igas klassis on alati oma Tootsid, aga nemad küll sellised ei olnud."

Viimsi keskkooli direktor Karmen Paul iseloomustab Postimehele antud intervjuus poisse heatahtlikena. "Pigem kaasategijad tüübid, mitte virisejad. Alati viisakad ja abivalmid. Meil polnud nende poistega aastate jooksul ühtegi muret. Neil oli keskmine õppe-edukus ja elus kindlad eesmärgid."

Õhtulehele ütleb direktor Paul, et pärast juhtunut kutsuti koolis kokku kriisimeeskond ja lepiti kokku edasised tegevused. Lähedase kaotanud pered, õpilased ja kooli personal saavad psühholoogilist abi.

Kooli lipu külge seoti eile must leinalint. Kool on leinas.

hjc5binv.p40.jpg(ARNO SAAR)Mis võis avarii põhjustada?

Põhja ringkonnaprokuratuuri prokurör Rainer Amur kinnitas, et liiklusõnnetuse asjaolude väljaselgitamiseks on alustatud kriminaalmenetlust. "Praegu on küll alust arvata, et avarii põhjustas juhi valitud liiga suur sõidukiirus, kuid enne lõpliku kindlusega väitmist tuleb siiski veenduda, et õnnetusega ei ole seotud mõni teine auto," lausus Amur. "See selgub lahangu tulemustest, kas juhi organismis oli alkoholi või narkootikume, kuid praegustel andmetel ei ole alust arvata, et seal oleks olnud alkoholi."

3aaofovx.alp.jpg(ARNO SAAR)Liikluspolitseinik Hannes Kullamäe ütleb, et autot juhtinud noormehel oli esmane juhtimisõigus ja kogemusi kõigest neli kuud. "Kardan, et poistele sai saatuslikuks vähene kogemus liikluses ja nooruse uljusest tehtud vale otsus," sõnab ta. Auto kiirus polnud Kullamäe sõnul kindlasti 50 km/h, mis oli lubatud.

04jnz11j.chd.jpg(ARNO SAAR)Elamata jäänud elud

 

  • 11. septembril 2016 kaotas Rummust Paldiskisse teel olnud sõiduauto juhitavuse ning rammis posti. Roolis olnud 29aastane noormees ning kõrval istunud 19aastane tütarlaps hukkusid. Politsei hinnangul oli 90 km/h kiirusepiiranguga teelõigul õnnetusse sattunud auto kiirus märgatavalt lubatust suurem ning võis ulatuda isegi 180 km/h.
  • 30. juulil 2016 kaotas Ida-Virumaal Tallinna–Narva maantee 125. kilomeetril tanklast välja kihutanud noormees BMW üle kontrolli ja sõitis vastu tulnud liinibussi alla. Kuigi juht jäi ellu, said kõik kolm kaasreisijat surma. Hukkunute seas oli paar, kelle traagilist saatust on võrreldud Romeo ja Juliaga.
  • 16. märtsil 2014 põrkasid Tartumaal Piibe maanteel kokku sõiduauto ja politsei operatiivsõiduk. Vastassuunda kaldunud sõiduautot juhtis 23aastane naine. Juht ja mõlemad kaasreisijad, nii 23aastane naine kui ka tagaistmel olnud sama vana noormees, hukkusid. Politseinik pääses kergemate vigastustega.
  • 8. novembril 2013 hukkus autoavariis neli Haapsalust pärit noort. Autot juhtinud 23aastane noormees oli koos sõpradega kogu õhtu pidutsenud ning oli ka enne BMW rooli istumist silmanähtavalt purjus. Nii asuti ühe pubi juurest viiese seltskonnaga teele, ent mõni sekund hiljem rikkus noorte plaanid kokkupõrge peateel liikunud veoautoga. Eluga pääses autost vaid üks 15aastane neiu.
  • 15. jaanuaril 2012 kaldus Ida-Virumaal Vaivara vallas Narva–Narva-Jõesuu–Hiiemetsa teel vastassuunavööndisse 52aastase mehe juhitud sõiduauto Audi ning põrkas kokku seal liikunud Volkswageniga. Õnnetuses hukkusid mõlema sõiduki juhid ning Volkswageni tagaistmel olnud naine. Politsei teatel oli õnnetuse põhjustanud juht purjus, lisaks ei kasutatud nõuetekohast turvavarustust.
  • 24. juunil 2010 sõitis Valgamaal Tõlliste vallas varahommikul sirgelt teelt välja 17aastase noormehe juhitud Volkswagen. Auto rullus üle katuse ning paiskus vastu puud. Juht oli alkoholijoobes ning tal puudus sõiduõigus. Õnnetuse hetkel viibis autos seitse inimest, kellest kolm, 16-, 17- ja 20aastased noormehed, hukkusid sündmuskohal. Juht sai tõsiseid vigastusi ning toimetati koos kahe kaasreisijaga haiglasse.
  • 23. aprillil 2009 šokeeris Eestit nelja hukkunuga avarii Lääne-Virumaal Laekvere vallas. Sünnipäeva tähistanud noorte seltskond tegi lõbusõitu BMWga, mis kaotas kurvis juhitavuse, paiskus põllule, rullus üle katuse ning süttis. Õnnetuses hukkus samal päeval täisealiseks saanud neiu, autot juhtunud 20aastane noormees ning veel kaks kaassõitjat. Avariipaik võttis tummaks ka palju näinud politseinikud, päästjad ja kiirabiarstid, sest kõikjal võis näha autojuppe ning sõidukist välja lennanud kraami. Politsei hinnangul kihutas auto ligi 200 km/h.

 

 

thx hon

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
SUPERVIP

btw praegu mingi koolivaheaeg v

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
SUPERVIP

tglt väikestel on. esmap hakkab kool

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
SUPERVIP

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
btw praegu mingi koolivaheaeg v

1) sügisvaheaeg 22. oktoober 2016. a kuni 30. oktoober 2016. a;

2) talvevaheaeg 23. detsember 2016. a kuni 8. jaanuar 2017. a;

3) kevadvaheaeg 18. märts 2017. a kuni 26. märts 2017. a;

4) suvevaheaeg (v.a lõpuklassid) 7. juuni 2017. a kuni 31. august 2017. nägid liiga palju täis lapsi linnas :D?

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
SUPERVIP

Koolivaheaeg on tõesti aga see nädal läinud nii kiiresti, kuna tööl käinud. :(

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
SUPERVIP
Kutsekoolidel ei ole.

 

ja kõrg/ülikoolidel, as always.

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites

Toide tagant, aku välja korra pwr nuppu las seisab veits ja siis aku tagasi toide järgi ja peaks käima minema

Emaplaat võib ka täiesti peppus olla

Muudetud liikme Mihkuž'i poolt
Oops :D

xx_69MLGquickscope360BlazeIt420MihkužTheM8Rektrr69_xx

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
SUPERVIP

mul vist sama läppar, pole sellist probleemi varem esinenud

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
SUPERVIP

Krt, nüüd tahetakse veel teha piirang, et esmase juhiloaga võib sõita kuni 70kw autoga... t¤a mis paska välja mõeldakse.

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
VIP
Krt, nüüd tahetakse veel teha piirang, et esmase juhiloaga võib sõita kuni 70kw autoga... t¤a mis paska välja mõeldakse.

 

70KW autoga on oht suurem liiklusõnnetusse sattuda, kui üle 100kw autoga. Mul autokooli õpetaja juba ütles, et ärge ostke autot alla 100kw. Vahel vaja kiirendada aga auto ei lähe edasi.


BMW <3

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
SUPERVIP
Krt, nüüd tahetakse veel teha piirang, et esmase juhiloaga võib sõita kuni 70kw autoga... t¤a mis paska välja mõeldakse.

mis pask see veel peaks olema?? :lol:


29.08.2020 SEISUGA OLEN OLNUD VAHVEL.NET LIIGE 3650 PÄEVA EHK 10 aastat

 

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
SUPERVIP

70kw autoga ka võmalik surnuks sõita, vaevalt, et ss väheneks õnnetuste arv.

 

mis pask see veel peaks olema?? :lol:
'

 

Peale seda viimast õnnetust on paar uudist olnud, et tahetakse piirata mootori võimsust esmase juhiloa omanikel.

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
VIP
70kw autoga ka võmalik surnuks sõita, vaevalt, et ss väheneks õnnetuste arv.

 

'

 

Peale seda viimast õnnetust on paar uudist olnud, et tahetakse piirata mootori võimsust esmase juhiloa omanikel.

 

Ega see ei aita kui piirata, tänu teatud tegelastele kannatavad süütud inimesed, kes suudavad normaalselt liigelda. Nende geeniuste pärast mõeldakse mingeid jamasi välja ja normaalne liikleja saab seda enda nahal tunda.


 

All empires are created of fire & BLOOD

EL Patron Pablo Escobar

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
SUPERVIP
Ega see ei aita kui piirata, tänu teatud tegelastele kannatavad süütud inimesed, kes suudavad normaalselt liigelda. Nende geeniuste pärast mõeldakse mingeid jamasi välja ja normaalne liikleja saab seda enda nahal tunda.

 

have some respect for the dead. god dayum

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
VIP
have some respect for the dead. god dayum

 

Ma austan ja rahu neile, kuid see minu lause ei käinud otseselt nende kolme pihta, vaid üleüldiselt nende pihta tänu kellele normaalsed liiklejad kannatavad. Inimesed kes ei suuda/taha normaalselt sõita, teevad õnnetuse ja siis mõeldakse uus totter asi välja ja karistada saab tegelikult normaalne liikleja, sest neid on liikluses kordades rohkem kui neid kes ei suuda 50 km/h alas sõita normaalse kiirusega. Vms ? :)

 

Ega see ei aita kui piirata, tänu teatud tegelastele kannatavad süütud inimesed, kes suudavad normaalselt liigelda. Nende geeniuste pärast mõeldakse mingeid jamasi välja ja normaalne liikleja saab seda enda nahal tunda.

 

Kui ma ise ca 3a tagasi tegin siis õppisin selle lehe pealt + mingi leht oli veel ( Tasuline ) 15 ja 30 küsimuse kaupa.


 

All empires are created of fire & BLOOD

EL Patron Pablo Escobar

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites

Kommentaari lisamiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks peate olema liige

Loo konto

Liituge meie kommuuni uue kontoga. See on lihtne!

Loo uus konto

Logi sisse

On juba konto? Logi sisse siit.

Logi sisse nüüd

×
×
  • Loo uus...

Oluline informatsioon

Selle veebisaidi paremaks muutmiseks oleme teie seadmesse paigutanud küpsised . Võite kohandada oma küpsiste seadeid , vastasel juhul eeldame, et te olete küpsiste kasutamisega nõus kui jätkate veebisaidil sirvimist.. Palun lugege läbi Kasutustingimused ja Privaatsuspoliitika.