Mine sisusse
Otsi siit
  • Rohkem valikuid...
Otsi tulemusi mis sisaldab...
Otsi tulemusi...

Vabateema. 'Garaaž' versioon.

Soovitatud postitused

VIP

Kahjuks ei tea. Ma lasin laiendada, ei teinud seda ise.

 

Fakk volvod on nii mõnusad ikka. Pärast lilla 960-ne välja vahetamist endiselt väga rahul.


"Kabjad löövad meile musta pori näkku, aga tee ei lõpe otsa sõit ei saa."

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
VIP

Mul lillal oli sama asi. Selle ukse keskluku see vaakumpump oli kuidagi vibalik. Lukku jõudis lükata vaakumiga aga lahti tõmmata mitte. Kesklukust lukku läks, lahti ei tulnud ja pidi seespoolt lingist avama, siis sai ka välimisest lingist lahti.


"Kabjad löövad meile musta pori näkku, aga tee ei lõpe otsa sõit ei saa."

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
VIP

Uus pump, ma ei tea kas vanal on midagi päästa seal.


"Kabjad löövad meile musta pori näkku, aga tee ei lõpe otsa sõit ei saa."

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
VIP

Keegi nokitsemist vajavat Renault 19 cabrio ei taha nokkimiseks omale?


"Kabjad löövad meile musta pori näkku, aga tee ei lõpe otsa sõit ei saa."

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
SUPERVIP
Keegi nokitsemist vajavat Renault 19 cabrio ei taha nokkimiseks omale?

 

Nokitsemiseks oleks midagi vaja küll. Rohkem infot tahaks.

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
VIP

Kerge rahakoti kergendus...

10864329_837293766336505_571668925_o.jpg

10866671_835027916563090_742529806_n.jpg

10866676_835027943229754_402572051_n.jpg


Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
VIP

Läks drift nihu?


Elvakas66@hotmail.com

It is foolish and wrong to mourn the men who died.

Rather we should thank God that such men lived.

Kus viga näed laita, seal mine ja aita!

Dlja hitrõi zhopõi

jest hui s vintom :D

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
VIP

Oh god, tagavedu, kemppi differ, 2.3L bensumootor ja 5h funni.


"Kabjad löövad meile musta pori näkku, aga tee ei lõpe otsa sõit ei saa."

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
VIP
● Unique;2458071']Ma arvan jah kuna see masin on 4x4 ega nendega vähe raskem driftida ja kunagi ei tea mis võib juhtuda :)

 

Drifti tagaveo ja drifti neliveoga, siis räägi kumbaga raskem on aga su jutt ei pea paika.

 

Sõber jäi kiirteel magama ja rammis kiirtee piiret.


Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
VIP

10884670_10152885816288955_671427125_n.jpg

Mu talverallikas:D Hea suur, 2,3 bensukas, jõudu ka nagu on, kemppi differ:d idekas ja tra kui hästi see asi keerab, ulmelisi nurkasi saab võtta.

 

10846564_10152885816878955_1846262626_n.jpg

Sai eile mingi 5h ringi sõidetud:D

 

Mul on 3 volvot, haigus vist

 

Dailyst ka üks pilt

IMG_6872.jpg

Muudetud liikme Herr Olari'i poolt

"Kabjad löövad meile musta pori näkku, aga tee ei lõpe otsa sõit ei saa."

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
VIP

Automaat ikka.

 

2005 a 2.4d 96kw. Must nahktuba, dolby pro logic II surround heli sees, navi, vihmasensor, telefon - need fäänsimad lisad.


"Kabjad löövad meile musta pori näkku, aga tee ei lõpe otsa sõit ei saa."

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
Drifti tagaveo ja drifti neliveoga, siis räägi kumbaga raskem on aga su jutt ei pea paika.

 

Sõber jäi kiirteel magama ja rammis kiirtee piiret.

Ei tea pole probleemi olnud Bmw e36 135 Kw + turbo - rõhk 1.0 pole ühtegi korda matsu, pannud ja lappase pole ka läinud gaasiga, tuleb õigesti mängida õigel ajal õiges kohas.

Proovisin sõbra audi a4 103 kw automaat ning tal nelikvedu ja vähe sitem driftida ning läks palju hullemini lappese ja suurem võimalus matsu panna.


keeekzdesign-unique.png

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
VIP

Nii ja naa. Tagaveolisega on kiirused väiksemad, keerulisem sirgeks tagasi saada, kui pendeldama hakkab, ebastabiilne.

 

Nelik see eest üsna stabiilne, lihtsam tagasi saada, pendeldama hakkab, siis gaas põhja ja ta tõmbab ise sirgu ennast, aga see eest tahab nelik suuremaid kiiruseid saada + ta kogub kurvis kõvasti suurema kiiruse.

 

Ja ütleme nii, et need on täiesti eri asja, tagaveo roolist neliku rooli istudes on raske ja ka vastupidi, oleneb millega harjunud oled, isegi rooli tuleb nende kahe puhul erinevalt keerata ja erinevalt rooliga mängida.


"Kabjad löövad meile musta pori näkku, aga tee ei lõpe otsa sõit ei saa."

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
VIP

Täpselt nii. Eks minagi olin segaduses kui neliku rooli esimest korda hüppasin. Paar korda ehmusin ära ja arvasin et läheb käest ära. Aga siis meenus et neliku teema hoopis muud moodi ja seivisin olukorra ära. Isiklikult eelistan siiski tagavedu aga eks nelikuga on ka üpris lõbus.


Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
VIP

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
VIP

Homme saan hooldusest oma auto kätte, teen siis paar pilti teile...


Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
VIP

Hämmastav mis juhitavus Q7 ikka on. Leedus puhas kiilasjää, autod sõidavad 60ga. 4 rekka kraavis jne. Ma soitsin 120kmh probleemita. Üritasin isegi tekitada libisemisolukorda ja ikka tee peal. Kurve võtta suure kiirusega on super.(Thank you Audi for that). Ma nii rahul selle autoga lihtsalt.


Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites

Kommentaari lisamiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks peate olema liige

Loo konto

Liituge meie kommuuni uue kontoga. See on lihtne!

Loo uus konto

Logi sisse

On juba konto? Logi sisse siit.

Logi sisse nüüd

×
×
  • Loo uus...

Oluline informatsioon

Selle veebisaidi paremaks muutmiseks oleme teie seadmesse paigutanud küpsised . Võite kohandada oma küpsiste seadeid , vastasel juhul eeldame, et te olete küpsiste kasutamisega nõus kui jätkate veebisaidil sirvimist.. Palun lugege läbi Kasutustingimused ja Privaatsuspoliitika.