Mine sisusse
Otsi siit
  • Rohkem valikuid...
Otsi tulemusi mis sisaldab...
Otsi tulemusi...

Vabateema. 'Garaaž' versioon.

Soovitatud postitused

VIP
See diisel ilmselgelt ei kõlba minu jaoks, kui sõidan ka lühikesi otsi (ning ei sõida üle 15k km aastas). Diislil remont kallim kui bensukal. Ei kurda kütusekulu üle.

 

Ei mõista mina neid inimesi kes selliste asjadega teisi ära hirmutavad. Ei remondi sa diislit midagi rohkem kui bensukat(Rääkides oma kogemust omades 3 bens. autot ja 3 diisel autot...). Endal räägiti esimene kord sama juttu kuid ikkagi tuli ka lühikeste otsadega soodsam välja...


Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
VIP

Ostumüügi lepingu teed ikka müüjaga, aga muud midagi. Ainuke asi mis juhtuda võib, on see, et ta võtab ajutiselt arvelt maha. See aga su põllurallimist ei mõjuta. Ära talle seda muidugi ütle, et ümber ei kirjuta.


Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
Külaline .Siim.
Ostumüügi lepingu teed ikka müüjaga, aga muud midagi. Ainuke asi mis juhtuda võib, on see, et ta võtab ajutiselt arvelt maha. See aga su põllurallimist ei mõjuta. Ära talle seda muidugi ütle, et ümber ei kirjuta.

 

Aga müüa saab kontrollida kas on ümberkirjutatud või mitte see masin. Juba see ARK uus e-süsteem reedab ära, et auto seal all kirjas, kui pole omaniku vahetatud

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
VIP
Aga müüa saab kontrollida kas on ümberkirjutatud või mitte see masin. Juba see ARK uus e-süsteem reedab ära, et auto seal all kirjas, kui pole omaniku vahetatud

 

Saab. Aga kui müügieelselt öeldes, et ei kirjutagi ümber, ei pruugi ta sulle seda müüa. Hilisem teema on juba tema enda mure.


Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
SUPERVIP

dsadas.jpg

 

Sai selline pill soetatud eile. Meeldib endale, hää hinnaga ka veel.

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
SUPERVIP

Kui tohib küsida ,paljuga said siis ??


29.08.2020 SEISUGA OLEN OLNUD VAHVEL.NET LIIGE 3650 PÄEVA EHK 10 aastat

 

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
SUPERVIP

Nu 250 juurot :D

Liigub mehiselt, hind madal lihtsalt ühe asja pärast.

Muudetud liikme xSensez'i poolt

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
VIP

Kere/Kohtutäituri keeld.


Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
SUPERVIP

Keeld peal jap.

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
VIP
Ei mõista mina neid inimesi kes selliste asjadega teisi ära hirmutavad. Ei remondi sa diislit midagi rohkem kui bensukat(Rääkides oma kogemust omades 3 bens. autot ja 3 diisel autot...). Endal räägiti esimene kord sama juttu kuid ikkagi tuli ka lühikeste otsadega soodsam välja...

Asi polegi selles, et diislit rohkem remondiks. Hooldus kulud paraku kallimad lihtsalt. Ma ei tea kas see ka kasutatud autode puhul sama teeb kuna olen ainult ühte diislit elus omanud ja seda ka nädal aega vist. Aga uute puhul salongist on küll see, et kui võtta sama auto ja bena või sama auto ja diisel siis diislil on hoolduskulud lihtslt kallimad ja et see tasa teha sellega, et vähem kütet võtab pead lihtsalt rohkem sõitma. Ja diislile muidugi pole head lühikesed otsad, mootorid lähevad tihti kauem soojaks jne, kui koguaeg lühikesi otsi paugutada, eti pruugi hästi mõjuda lihtsalt.


"Kabjad löövad meile musta pori näkku, aga tee ei lõpe otsa sõit ei saa."

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
VIP

Jep selles osas on sul õigus. Kasutatud autode puhul ei ole mina praktiliselt vahet märganud isegi natukene mitte. Aga samas mõelda, mis seal nii väga rohkem remontida/Hooldada kui bensiinil? Küünlad? Pihustid? Tänapäeval on see juba nii odav teema, et ei ole vahet enam. Kui just pump pihustitega auto pole. Samuti kütusepumbad.. ütleme näiteks 2.5tdi bmwl, kunagi pidi remont tagumiku lõhki tõmbama korralikult, nüüd juba saad mõnekümne euroga hakkama... Ja tõsi või mitte aga vanad diislid peavad kordades rohkem vastu kui nüüdsed. Vana mersu diisliga paugutad vähemalt 1,5milj. kilomeetrit ära tuimalt nii et ei ole vaja tõsist remonti. Uuematel juba 300tuh on surm.


Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
VIP
Jep selles osas on sul õigus. Kasutatud autode puhul ei ole mina praktiliselt vahet märganud isegi natukene mitte. Aga samas mõelda, mis seal nii väga rohkem remontida/Hooldada kui bensiinil? Küünlad? Pihustid? Tänapäeval on see juba nii odav teema, et ei ole vahet enam. Kui just pump pihustitega auto pole. Samuti kütusepumbad.. ütleme näiteks 2.5tdi bmwl, kunagi pidi remont tagumiku lõhki tõmbama korralikult, nüüd juba saad mõnekümne euroga hakkama... Ja tõsi või mitte aga vanad diislid peavad kordades rohkem vastu kui nüüdsed. Vana mersu diisliga paugutad vähemalt 1,5milj. kilomeetrit ära tuimalt nii et ei ole vaja tõsist remonti. Uuematel juba 300tuh on surm.

Seal polegi vaja väga midagi rohkem remontida. Lihtsalt diisli remont on kallim. Igasugu regulaarne mootori hooldus millegi pärast on diislil kallim kas siis igasugu tahma pärast mis ta tekitab või diisli pihustid, pumbad niipalju erinevad või mis iganes, ma ei oska öelda, aga fakt on see, et diislil on millegi pärast kallim remont, isegi kui remontida on vaja samapalju kui bensukat. Ja need disla pumbad enamasti odavad pole jah. Etteande oma vb veel, kõrgsurvepump on enamasti üsna kirves.


"Kabjad löövad meile musta pori näkku, aga tee ei lõpe otsa sõit ei saa."

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
VIP
e39 disla pump läheb siis tahaks näha kuidas sa paariküne euriga parandad seda :D missest et varsti juba 20a vana auto.

 

Oman E39 2.5 105kw, olen omanud varasemalt ka E34 2.5 85kw/105kw. Küllap vist tean millest räägin. Kes tänapäeval hakkab A varuosa sellele ostma? Ammuaegu juba välja mõeldud igasugused remontkomplektid jpm. E39 pumba remont ei maksa enam sisuliselt mitte midagi.

 

No kallim on ta selles mõttes jah, kuid mina nii väga suurt erinevust ei näe.


Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
Oman E39 2.5 105kw, olen omanud varasemalt ka E34 2.5 85kw/105kw. Küllap vist tean millest räägin. Kes tänapäeval hakkab A varuosa sellele ostma? Ammuaegu juba välja mõeldud igasugused remontkomplektid jpm. E39 pumba remont ei maksa enam sisuliselt mitte midagi.

 

No kallim on ta selles mõttes jah, kuid mina nii väga suurt erinevust ei näe.

Missugust pumpa sa nüüd mõtled, kõrgsurve või kütuse? Sest kõrgsurve pumpa sa küll paarikümne euroga ei saa.

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites

Diisli remondi hind on IMO eestlaste müüt. Kui läheb suuremaks mootori remontimiseks, siis hinnad on kõrged nii bensukal, kui ka diislil, ehk tõesti hind on suurem diislil, aga mitte ka nii palju. Uuematel autodel on elektroonika hulk niivõrd suur, et kallis on teda remontida igal juhul.

 

Müüt on tekkinud sellest, et enamus autodest, mis Eesti tuuakse on juba sõitnud 200-300k (DIISLID). Vanad taksod, inimene, kes sõidab palju jne. Selgesti on Eestis võetud pool kilometraazist maha, parandatud ilmselged vead(kulunud rool, istmed) ja pandud müüki ''peeaegu uus'' väljendiga. Järgmine inimene ostab ja mõtleb, et kui heas korras mu auto on. Aga 200-300k läbisõiduga nõuab auto juba keskmisest rohkem hoolt ja armastust ning raha. Pihustid, pumbad, andurid - kõik probleemid võivad tulla korraga välja. Selgesti teeb selline parandamine rahakotile augu sisse - ja nüüd inimene mõtleb, et oi krt, kui kallis on diislit üleval pidada.

 

Bensukadega tehakse erinevalt - neid ei kerita nii palju, sest üldjuhul, kui sakslane ostab bensuka, siis tal sõitmist ei ole nii meeletult. Seega ka Eestis keritakse neid vähem, mis tähendab, et reaalne läbisõit on väiksem ja auto peab paremini vastu.

 

Ma just räägin autodest, mis on kuni 4-5 aastat vanad. Mitte 10-15.


Oldschooler

"I never saw a wild thing feel sorry for itself..." D.H Lawrence

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
VIP
Missugust pumpa sa nüüd mõtled, kõrgsurve või kütuse? Sest kõrgsurve pumpa sa küll paarikümne euroga ei saa.

 

Oleneb pumbaveast, üldjuhul tüüpiline viga on sellel see, et kaan läheb paigast või siis plunserpea kulunud. Oma eelmise bemmiga käisin diislispetsi juures kõrgsurvepumbaga ja ta võttis 50euri ning see pump töötas veel edasised pool aastat, mil minu käes oli. Siis oli mõlemad vead.

 

Mario, tegelikult ka 10-15a. vanade dislakate kohta kehtib sama jutt. Paremat ülevaadet ei oskakski oodata, kui mis sina kirjutasid. :P

Muudetud liikme Loom'i poolt

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
VIP

10704774_744385558942929_1200508687_n.jpg

 

Mingit infot kellelgi velgede kohta? Või on tegu lihtsalt mingi Audi Originaal Flat Fivega? Igaljuhul on need 15" . On aimu mis hinnaga võiks müüa neid?

Kriipse ja kraapse leidub aga muidu tunduvad okeid

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
VIP

Flat Five ta pole jah. Üle 150euri vast nende eest ei saa.


Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites

Kommentaari lisamiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks peate olema liige

Loo konto

Liituge meie kommuuni uue kontoga. See on lihtne!

Loo uus konto

Logi sisse

On juba konto? Logi sisse siit.

Logi sisse nüüd

×
×
  • Loo uus...

Oluline informatsioon

Selle veebisaidi paremaks muutmiseks oleme teie seadmesse paigutanud küpsised . Võite kohandada oma küpsiste seadeid , vastasel juhul eeldame, et te olete küpsiste kasutamisega nõus kui jätkate veebisaidil sirvimist.. Palun lugege läbi Kasutustingimused ja Privaatsuspoliitika.