Mine sisusse
Otsi siit
  • Rohkem valikuid...
Otsi tulemusi mis sisaldab...
Otsi tulemusi...

Vabateema. 'Garaaž' versioon.

Soovitatud postitused

Plaanis ehk kahe nädala pärast soetada Opel Calibra 85kw, kellelgi mingeid mõtteid? Et rääkige auto vigadest vms? :D Või äkki suudate mu mõtte maha laita :D

 

Jah, endal oli Calibra ja ka 85kw. Auto kohta ütlen, et igati asjalik masin vähemalt esimeseks autoks küll, mida ta mul oli. Kerge vaevaga saab ta ka päris asjalikuks teha just välimuse poolest. Ma maha ei laida, kui leiad korraliku isendi. Aga mingit odavat käkki ei tasu väga osta, muidu remondid seda lolliks, kui sul just ei ole plaanis projekti teha. Projektiks on 85kw mõttetu ette võtta. Projektikaks soovitan sulle 2.0 4x4 C20LET turboga isendit. Muidugi kallim, aga usu mind, see on seda väärt. :)

 

Kopeerin sulle Calibraklubist mõned asjad mida tuleks vaadata, enne kui Cali ostad.

 

-Vaadata kas kere detailide vahed ühtlased-kui on nihkes on teoreetiliselt matsu saanud

-Tagatiiva ääred roostest

-Istme kõrvalt kere külje ühenduskoht kipub roostetama

-Kuidas uksed käivad kas normaalselt või on vaja tõsta

-Roolilatt, kas tilgub

-Käima panna siis kui mootor külm, saab teada mida tõukurid teevad

-Soojast peale tuure anda, kas taga suitseb või mitte

-Mis kummid all

-Kuidas kummid kulunud on, kas ühtlaselt või kusagilt söönud

-Kas kusagilt alt ajab õli välja

-16V puhul vaadata jahutusvedeliku paisupaaki-et ei oleks majoneesi taoline(http://www.calibra.no/genscrap.aspx?id=5150)

-Ja kõik elektriga töötavad vidinad üle kontrollida

-kuidas seest kulunud on-annab ülevaate auto tegelikust läbisõidust pedaalide katted, rool, käigukangi nupp, üldse nupud

-akna tihendid ja kuidas aken liigub-kuna pidid hambad maha minema kui kinnise uksega akent väntad:)

-kisu maha tagumised küljepolstrid, sealt kohe näha, kas koopaääred tõsiselt läbi roostetanud. [sEDA TEE KINDLASTI KUI VÕIMALIK!!! Omast kogemusest tean. :D]

-kapoti esimene alumine serv võib roostetada

-kindlasti vaadata ka põhja alla

-esiakna tihendi ümbrus võib hakata roostema, sest tihendi serv kipub värvi kulutama

-salongi põhjamattide alla võiks ka tsekata, kui viitsimist on

 

Sõita proovida muidugi

 

Võid siit rohkem lugeda - http://www.calibraclub.ee/foorum/viewtopic.php?f=21&t=1010

 

Mootorist nii palju, et ülimalt lolli kindel (nagu kõik need vanad Oblika mootorid.) Kere kohta niipalju, et Opel nagu Opel ikka. :D Mul olid tiivakaared (tagumised) väljast näiteks ilusti ära tehtud aga kui seest polstrid tagant maha kakkusin, oli pilt üsna jube.

Muudetud liikme MrStriky'i poolt

demon_phunk.png

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
VIP

Tellisin täna UM-ist ühe poldi, mis maksis 6 euri, hahaahahahha:D

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
SUPERVIP

Kellegil on kogemusi masinaga Audi 90, '90 aasta omaga?

Sõber ostab endale põllurallikaks selle 1,5 nädala pärast.

Saab odavalt endale masina.

Sees on rollcage, 2 sport istet, sportrool, mootor pidi olema mingitmoodi tuunitud ning üldse nagu racing stiilis. 4X4 pidi ka olema.


5LmT5nZ.png

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
VIP

Üks klõpsuke Pärnu hundist lambanahas. 1.9 Tdi 200kw. :D

 

1045155_549029181829633_1341149513_n.jpg


Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
VIP
Kullatud :O?

 

Tundub nii:D Ei tegelt tavaline poole tolline polt.

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
VIP

Vend on idioot, vahetas Audi selle bemmirondi vastu. Ütleme, et auto tahab üleni keretöidsaada ja sitaks muid vigu.. ohjah... minek ja mugavus on sitaks paremad kuid siiski..

 

http://auto.motors24.ee/vehicles/385604-BMW-730-1994.aspx?pg=0&sort=paid


Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
Vend on idioot, vahetas Audi selle bemmirondi vastu. Ütleme, et auto tahab üleni keretöidsaada ja sitaks muid vigu.. ohjah... minek ja mugavus on sitaks paremad kuid siiski..

 

http://auto.motors24.ee/vehicles/385604-BMW-730-1994.aspx?pg=0&sort=paid

 

Ei leia.


Oldschooler

"I never saw a wild thing feel sorry for itself..." D.H Lawrence

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
VIP

Kuulutus maha võetud, igatahes... Esisild pm täiesti läbi, tagumine rattas räigelt lääpas, esirehvide muster pool milli heal juhul, tagumisel rehvil traadid väljas, kere igaltpoolt roostes, istmed perses(Comfort hall nahk), kapott paigast ära, kati pole all, mootor külmaga puterdab jne.


Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
SUPERVIP

Mis Audi tal enne oli?


5LmT5nZ.png

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
VIP
Hall A8 oli mäletamist mööda.

 

Aga miks ta üldse vahetas siis? Audil mingi suurem probleem?

 

Ahvivaimustus.


Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites

Sõidad autoga nii kilomeetri kuni kaks ja siis hakkab turtsuma ja sureb välja. Kontrollisin täna üle õhufiltri, kütusefiltri, küünlad ja küünlajuhtmed.

Autoks on Ford Scorpio 2.0

Keegi teab mis võib probleem olla või mida katsuda/puhastada.

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
VIP

Scorpa 2.0, aasta võiks ka öelda. Oletan, et tegu karpaga mootoriga. Kommutaator/Jagaja/Jagaja kaas.


Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
VIP

Heipa,

 

Kas kellegil täpsemaid kogemusi tulede poleerimisega?

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
VIP

Põhi küsimus on see, kas tuledel olev lakikiht tuleks maha lihvida vesiliivapaberiga või mitte? :) Arvan, et ei tohiks kuid pole kindel, erinevatest foorumitest otsest vastust ei leidnud, ehk oskab siin keegi vastata :)

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites

Kommentaari lisamiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks peate olema liige

Loo konto

Liituge meie kommuuni uue kontoga. See on lihtne!

Loo uus konto

Logi sisse

On juba konto? Logi sisse siit.

Logi sisse nüüd

×
×
  • Loo uus...

Oluline informatsioon

Selle veebisaidi paremaks muutmiseks oleme teie seadmesse paigutanud küpsised . Võite kohandada oma küpsiste seadeid , vastasel juhul eeldame, et te olete küpsiste kasutamisega nõus kui jätkate veebisaidil sirvimist.. Palun lugege läbi Kasutustingimused ja Privaatsuspoliitika.