Mine sisusse
Otsi siit
  • Rohkem valikuid...
Otsi tulemusi mis sisaldab...
Otsi tulemusi...

Help me with estonian.

Soovitatud postitused

I think it goes like this:

ühes,esimeses,kahes,teises,kolmes,kolmandas,seitsmes,seitsmendas,üheteistkümnel,üheteistkümnendal,üheksateistkümnendal,sada kaheksateist,neljakümne kuuendal,Tuhande üheksasaja viiekümne kaheksandal,kahetuhande viiendaks,kahetuhande kuuenda,sadaüheksateist,sajaüheksateistkümnel,kümnel,kümnendal,kuuel,kuuendal.

Maybe someone will correct me if im mistaken,but it should be like this :P

We seek for truth, while we hide ours

Jaga seda postitust

Postituse link

ühes klassis, esimeses klassis, kahes reas, teises reas, kolmes rühmas, kolmandas rühmas, seitsmendas majas, seitsmes majas, üheteiskmünel õpilasel, üheteistkümnendal õpilasel, üheksateistkümnendal leheküljel, ülesanne sada kaheksateist. Neljakümne kuuendal leheküljel, tuhande üheksasaja viieküme kaheksandal aastal, kahe tuhande viiendaks aastaks, kahe tuhande kuuenda aastani, sada üheksateist kilomeetrit, saja üheksateistkümnendal kilomeetril, kümnel eestlasel, igal kümnendal eestlasel, kuuel venelasel, igal kuuendal venelasel

Jaga seda postitust

Postituse link
Since you are so kindly, teaching us. I have an offer to make. I've seen you make alot of grammar mistakes in English and no one is perfect, we all make them, but some of your mistakes might be misunderstood and people might not get you. So if it's okay with you, when I see your posts I'll correct them + translate them to Estonian so you can learn one language and improve the other. I volunteer, and I think there are others who might be interested in helping you.

As we spoke in your other thread I think we should carry this to here, so people can fix your posts and post them into pastebin + translate them into Estonian. Made an example for you.

http://pastebin.com/PBBSi9eS

Jaga seda postitust

Postituse link
Author of the topic Postitas
As we spoke in your other thread I think we should carry this to here, so people can fix your posts and post them into pastebin + translate them into Estonian. Made an example for you.

http://pastebin.com/PBBSi9eS

Thanks for teaching and correcting.

Ma alles õpin eesti keelt rääkima!

:)

haters-gonna-hate_1384.gif

Jaga seda postitust

Postituse link
VIP

BoitsenKollja you can PM me everytime and ill help you with estonian. :)

~Mats

Jaga seda postitust

Postituse link

• Loo uus...

Oluline informatsioon

Selle veebisaidi paremaks muutmiseks oleme teie seadmesse paigutanud küpsised . Võite kohandada oma küpsiste seadeid , vastasel juhul eeldame, et te olete küpsiste kasutamisega nõus kui jätkate veebisaidil sirvimist.. Palun lugege läbi Kasutustingimused ja Privaatsuspoliitika.