Mine sisusse
Otsi siit
  • Rohkem valikuid...
Otsi tulemusi mis sisaldab...
Otsi tulemusi...

Soovitatud postitused

VIP

See teema annab teile Punktid kuidas Jagex avastab Bote. Ma ei viitsi kõike tõlkida , vaid teen lühemalt.

Alguses originaal tekst.

I have botted multiple accounts over the past months, testing how Runescape works, how their macro detection works, how to appeal bans, what makes a account detectable and so on. The main thing I have found to make a account have less randoms and less chance of getting banned, AND a better chance of getting your apology is....

ALWAYS PUT ON RECOVERY QUESTIONS ON YOUR BOTTING ACCOUNT!!!!!!!

Why? Because Jagex thinks this account is legit, since it has recovery questions, and they think this account won't be used to do anything wrong. Everytime they ban a account, they always do a background check on it, to make sure its not botting. Accoutns with recovs seem legit than accounts that dont have them. Trust me, I tested 10 accounts.

Accounts A: (these have no Recovs)

Acount 1

Banned at level 64 wc, using Chopniak's Wc script.

Account 2

banned at 43 wc

account 3

Banned at 46 str (ruski's autofigter)

account 4

still going at 76 wc

account 5

banned at 35 wc

__________________________________________________ __

Accounts B: (these have recovery questions)

Account 1

84 wc atm, chopping yews, combat level 3, not banned!

account 2

68 fishing, combat lvl 3 not banned.

account 3

74 wc, banned once, was appealed, combat level 3, still botting him

account 4

a pure, 40 attack, 60 str, 60 range, 5 defence, 56 hp, not been banned

account 5

68 mining, not been banned.

Oh and for the record, I have a great understanding to Jagex's bot finder. But first let me clarify the bullshit some people have said.

1. JAGEX DOES NOT LOOK AT YOUR CONVERSATIONS! PEOPLE SAY THAT YOU MUST TALK AT SOME TIMES OR YOU WILL GET BANNED, THAT IS FALSE!

IF THAT WAS TRUE, PEOPLE WHO PLAY LEGIT AND DIDN'T TALK WOULD GET BANNED TOO! THE ONLY WAY JAGEX KNOWS YOUR CONVERSATIONS IS THAT IF SOMEONE REPORTS YOU.

2.BOTTING IN THE SAME PLACE DOES NOT GET YOU BANNED! PEOPLE SAY THAT YOU MUST TO DIFFERENT STUFF OTHER THAN JUST CUT A TREE OR SOMETHING. THAT IS FALSE! IF THAT WAS TRUE, THEN ALL THE LEGIT SKILLERS WOULD BE BANNED FOR MACROING! I KNOW A LEGIT SKILLER WHO GOT 99 WC, AND SHE DID PURE WC, NOTHING ELSE.

3. IN MY OPINION, THERE IS NO SUCH THING AS A "ANTI-BAN". JAGEX DOES NOT CHECK AND SEE HOW MANY TIMES YOU CLICK ON STATS, LOOK UP SKILLS OR HOW MANY TIMES YOU ROTATE CAMERA, THAT IS ALL FALSE IN MY OPINION. IT MAKES NO SENSE TO ME!

4. IF YOU ARE NOT MUTED, QUICK CHAT WORLDS HAVE MORE RANDOMS THAN NORMAL WORLDS! I HAVE TESTED THIS, AND ITS A FACT! DO NOT BOT IN QUICK CHAT WORLDS!

So....How does Runescape Detect your bot? Well, Runescape does record a video of your account. But only when you recieve a random. They look at how you do the random event, how you react to it, if log out or not, or if you cannot do it. If you cannot do it, you wont be banned, but will recieve more randoms in the future.

Logging out in a random is a good way how they detect bots. If the account logs off right after a random, than 90% chance jagex thinks you are a bot, but if you logg out halfway during the random event, Jagex thinks you have to go, or have to do something.

If you logg out during a a random when using Rsbot, you will not get banned. Jagex makes sure you are a bot, so what do they do? they send you more and more random events. They know which ones are unsolvable, so they program the random to get sent at you at some time during your total gameplay. This is called "flagging", this means Jagex suspected your accounts as bots, but want to make sure it is.

IF YOU GET LOGGED OUT OF A RANDOM WHILE YOU WERE BOTTING, I SUGGEST PLAY LEGIT UNTIL YOU RECEIVE THE NEXT RANDOM EVENT(ITS GOING TO BE EITHER SCHOOL HOUSE RANDOM, DRILL DEMON, MAZE, OR THE QUIZSHOW OR OTHER UNSOLVABLE RANDOMS. AFTER YOU DONE THAT RANDOM EVENT, YOU MAY CONTINUE TO BOT, I GARANTEE YOU WILL NOT GET BANNED

EDIT: If you want to make your bot not logg you out while a unsolvable random, Click on Bot on the top right corner of your Rsbot. Click on Enable/Disable anti-randoms, and uncheck the box that says "Broken/Unsolvable randoms". This makes it so that you don't logg out during a unsolvable random. This is a must have if your botting and checking your account every minute or so

Just remember to bot legit when you had a unsolvable random for the first time, until you get another one yourself legit!

1. Jagex ei loe mida sa kirjutad Convos. Nii et mingi Random talkerid vms ÄRGE TÖÖLE PANGE!

2. Ühes ja samas kohas Bottimine EI TOO BANI!

3. Jagex ei vaata kas sa clickid Statse , Invi , prayer vms. SELLIST ASJA NAGU ANTI-BAN EI OLE VAJALIK!

4. Quickchat worldides on Randomite hulk suurem ja suurem võimalus et Jagex avastab teid!

5. Anti-Random on Ohtlik. Jagex avastab Bote siis kui Anti-Random Logib out kui tuleb selline Random mida see ei saa teha. Kui teed kõik randomid ilusti ära , siis väiksem võimalus Ban ja et Jagex jälgib sind.

6. PANGE OMA BOTILE PEALE RECOVERYD!

Sai valitud Aasta 2008 usaldusväärsemaks inimeseks. Link: http://www.vahvel.net/showthread.php?t=32044

Jaga seda postitust

Postituse link
VIP

Salaküsimuste osas on sul küll õigus. Soovitan soojalt, aga kahtlen, kas nad recordivad random eventeid, kuna isegi siis, kui nad kustutaks need videod nädala pärast, läheks andmemaht tohutult suureks :wa:

Jaga seda postitust

Postituse link
VIP

Lugesin kõik läbi.

Suht kasulik tekst ja hea et keegi viitsis üldse uurida/testida seda värki.

TTTTTTTTTDDDDdgg.png

Putsi see päev, see tund, see faking aasta, kui uksel seisame tervitades euro saasta!

Jaga seda postitust

Postituse link

jh tore

viskasin ka kohe salakad peale :P

aga jh see video värk kahtlane kuna jh andmemaht läheks ikka tohutult suureks

ja näiteks ma kustutan korraga break handler ära kuna see täiesti mõtetu asi ja väga kahtlane ka kui ~1000 acci iga päev regulaarselt peale 1-2h välja logib 5 min vms

aga mai taba seda kohta ära

EDIT: If you want to make your bot not logg you out while a unsolvable random, Click on Bot on the top right corner of your Rsbot. Click on Enable/Disable anti-randoms, and uncheck the box that says "Broken/Unsolvable randoms". This makes it so that you don't logg out during a unsolvable random. This is a must have if your botting and checking your account every minute or so

:ty

labels=0 Kliki ja ma saan 1 lipu juurde :)

Jaga seda postitust

Postituse link
VIP

Panen ka siis kõrva taha!.

Kui otsid head kiiret ja odavat Orjandus teemat siis siin ta on:

http://www.vahvel.net/raha-orjad/47685-painkiller-i-orjandus.html

..::Respect List::..

ShadowCat

Rapidload

Homm88

Superman

----------------------

Hetkel piisab=)

Kristiina(L)

1300 Postitust Sain ma 21.09.09

Jaga seda postitust

Postituse link

ära siis usu ja kasuta oma asju edasi... see on ju ainult soovitus.....

gamefr34ker.png

panda.jpg

RsBot Helper

X-Fire: daddystrikes

Peab Olema TeamViewer, Muidu Ei Aita

http://www.TeamViewer.com

MSN: [email:1k3vtx1m]Hansik007@hotmail.com[/email:1k3vtx1m]

Just Got Respected!

Jaga seda postitust

Postituse link

1. Jagex ei loe mida sa kirjutad Convos. Nii et mingi Random talkerid vms ÄRGE TÖÖLE PANGE!

2. Ühes ja samas kohas Bottimine EI TOO BANI!

3. Jagex ei vaata kas sa clickid Statse , Invi , prayer vms. SELLIST ASJA NAGU ANTI-BAN EI OLE VAJALIK!

4. Quickchat worldides on Randomite hulk suurem ja suurem võimalus et Jagex avastab teid!

5. Anti-Random on Ohtlik. Jagex avastab Bote siis kui Anti-Random Logib out kui tuleb selline Random mida see ei saa teha. Kui teed kõik randomid ilusti ära , siis väiksem võimalus Ban ja et Jagex jälgib sind.

6. PANGE OMA BOTILE PEALE RECOVERYD!

1.) Aga kui teised inimesed sind mitte rääkimise eest ntx botiks peavad? Reportivad ju. :P

2.) Lol.

3.) Jagex, nii palju kui ma tean, ikkagi kontrollib korduvaid tegevusi - kui sa koguaeg high alch spämmid autoclickeriga siis tuleb ikka suht kindlalt bän ära.

4.) Ei ole quick chat worldides bottinud aga usun, et see jutt on õige.

5.) On küll nii jah pmst.

6.) Ei ole vahet.

Ma bottisin 1-99 str, 55-78 range ja veel igasugu asju 9 nädalaga.

Hope X Pk acc.

Ja 0 blackmarks.

Ma olen üle 2 aasta bottimisega kursis olnud, see guide on suht sitt. See on tema bottimise failimise statistika põhjal tehtud.

Teeks ta ntx 100 bottimis acci, oleks palju parem statistika.

Ja good job copy-paste puhul mänreinur.

Jaga seda postitust

Postituse link

PMST kui mingi mode siin ringi hullab siis ta võiks ju RsBot Downlaod teemat (sticky / kleepuv) starti muuta -.-

gamefr34ker.png

panda.jpg

RsBot Helper

Just Got Respected!

Jaga seda postitust

Postituse link

tõmba JDK, tõmba BOT, installi JDK, extracti bot, compile boti kausta, play-free

gamefr34ker.png

panda.jpg

RsBot Helper

Just Got Respected!

Jaga seda postitust

Postituse link
VIP

PS!

Enda poolt soovitan veel.

Et kui fishingut teete ütleme karamajal siis vahetage outfiti.

See vähendab ka.

Minu arvates hea P modede vastu.

Kui otsid head kiiret ja odavat Orjandus teemat siis siin ta on:

http://www.vahvel.net/raha-orjad/47685-painkiller-i-orjandus.html

..::Respect List::..

ShadowCat

Rapidload

Homm88

Superman

----------------------

Hetkel piisab=)

Kristiina(L)

1300 Postitust Sain ma 21.09.09

Jaga seda postitust

Postituse link
VIP
THE ONLY WAY JAGEX KNOWS YOUR CONVERSATIONS IS THAT IF SOMEONE REPORTS YOU.

Imo ei vasta tõele.

hmm

no recs minul

cb 43 stre 80 wc 77

cb 3 total 470

nii et selle koha pealt on muli lihtsalt väga jopanud w ?

On.

Jaga seda postitust

Postituse link
VIP
Author of the topic Postitas
Imo ei vasta tõele.

Ma kunagi ise lugesin või sain teada et kui reportitakse , tehakse Sellest kes reportis ja see kelle reportis Screenshot Convo ajaloost.

Sai valitud Aasta 2008 usaldusväärsemaks inimeseks. Link: http://www.vahvel.net/showthread.php?t=32044

Jaga seda postitust

Postituse link
VIP

ENAMUST teadsin:D aint reqside peale ei tulnud väga:D

muidu ise pole kunagi bottinud, aga uurinud olen selle kohta.

Jaga seda postitust

Postituse link

Kommentaari lisamiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks peate olema liige

Loo konto

Liituge meie kommuuni uue kontoga. See on lihtne!

Loo uus konto

Logi sisse

On juba konto? Logi sisse siit.

Logi sisse nüüd

• Loo uus...

Oluline informatsioon

Selle veebisaidi paremaks muutmiseks oleme teie seadmesse paigutanud küpsised . Võite kohandada oma küpsiste seadeid , vastasel juhul eeldame, et te olete küpsiste kasutamisega nõus kui jätkate veebisaidil sirvimist.. Palun lugege läbi Kasutustingimused ja Privaatsuspoliitika.