Mine sisusse
Otsi siit
  • Rohkem valikuid...
Otsi tulemusi mis sisaldab...
Otsi tulemusi...
Jälgi teemat sisse logides  

kuidas saada monkey madnessi questis ahviks?

Soovitatud postitused

UUstulnukud, mis teha, pole vaja kohe sõimama hakata neid eks ?...

 

 

 

Raskusaste: Raske

Nõuded:

Pead ära tampma lvl 195 Jungli deemoni, kes lööb meleega ja magega üle 25.

Soovitavalt võiks olla vähemalt 43 prayer ja ranged 40+

Peab olema tehtud:

The Grand Tree

Tree Gnome Village

Vajalikud esemed:

Kullakang(gold bar)

lõnga(ball of wool)

ahvi kondid Karamja ahvilt

Veel võiks olla palju süüa ja üle 20 teleportimis rune.

Tasu:

3 lõigatud teemanti

10000gp

Kõigis fighting statsides valikuliselt 25k või 20k exp.

QP Sooritamise eest: 3

 

Alustamiskoht: Räägi King Narnode Shareeniga Grand Tree sees.

 

 

 

Juhised:

 


    [list:2zh7rs5n]Peatükk 1: Kümnes rühm
    1) Questi alustamiseks pead rääkima kuningannaga Gnome Strongholdis. Peale natukest aega rääkimist avastad sa, et midagi on valesti ja küsid selle kohta, siis ta ütleb et osa kuningliku salga liikmeid, kes on tema kaitsjad on Karamjal ja kas sa ei läheks neid otsima. Ta annab sulle kuningliku paberirulli (royal seal).
    2) Kui sul paberirull käes mine puu ülemisele korrusele gilderiga lendama. Vali sihtkohaks Karamja. Kui oled kohal siis mine niikaua põhja kuni leiad sadama värava.
    3) Kui püüad siseneda läbi värava siis sadama töötaja takistab sind ja küsib mida sa siin teed sa vastad et oled kuninga salajasel ülesandel aga ta ei usu sind, aga kui näitad talle kuninglikku paberit laseb ta su läbi.
    4) Nüüd mine lõunapoolsesse sadamasse ja räägi G.L.O Caranockiga ja ta küsib kas Glought saatsis su aga siis vastad sa et Glought on vangis ja sa tulid otsima kuningilkku kümnendat salka. Caranock vastab sulle et ei tea asjast midagi aga ütleb et lõunast on puhunud imelikud tuuled ja et äkki on see ka neid kuskile puhunud.
    5) Nüüd mine tagasi kuninga juurde.
    6) Räägi kuningaga jälle ja ütle, mida avastasid sadamas ja et Gnome Caranock ei tea asjast midagi aga sa räägid talle ka lõunatuultest mis olid imelikud vahepeal olnud. Kuningas annab sulle paberi tellimustega, mis sa pead viima Daerole kes on puu teisel korrusel baari juures.
    7) Räägi Daeroga ja anna talle kuninga tellimus siis ütleb ta et ta peab koodi lahti murdma ja kui sa küsid mis asub Karamjast lõunas vastab ta et suur saar mis on asustatud ahvide poolt.
    Kui proovid panna peale rääkimise lõppo leave siis ütleb ta et sa pead kohtuma tema sõbra Flight Commander Waydariga ja ta viib su siis tema juurde.
    8) Jõuad maa alla siis räägi uuesti Daeroga ja ta suunab su Wayderi juurte, kes su viib Karamjast lõunasse.
    9) Räägid Waydariga ütleb ta et on vaja lahti murda 1 kood ja et siis saab ta lendama minna. Koodi lahendus osta 200k eest Gloughilt või siis tee see ise ära (valmis pilti saad vaadata masina tagant kastide seest otsides).
    10) Puzle lahendatud, räägi uuesti Waydariga ja ta viib su Crush Isladile aga enne minekut mine võta pangast süüa ja antpoisonit ja pray potid ja kindlati ka teleportimis runed.
     
    Peatükk 2: Ape Atoll
    1) Kui oled saabunud, räägi Lumboga ja sa ütled et oled huvitatud 10. rühma käekäigust ja et sa pead pääsema Atolli. Näita talle oma paberirulli ja ta ütleb et on kümnendast rühmast ja et ei saa lahkuda oma postilt. Niikaua kui sa oled seal saarel ole väga ettevaatlik sest iga koletis võib su mürgitada.
    2) Räägi nüüd jälle Waydariga, kes laseb Lumbol su Atolli viia.
    3) Kui oled Ape Atollis siis minnes põhjapoole asuvasse külla siis sind rünnatakse ja saadetakse vanglasse ja igakord, kui sul ebaõnnestub põgenemine läheb sul päris palju elusid. 4) Siis pead sa vanglast põgenema muukides luku lahti siis, kui valvurid on eemal, aga põgeneds pea meeles et sind uuesti kinni ei võetaks selleks pane peale proteck of missiles.
    5) Nüüd mine räägi Sergeant Garkoriga, kes on kõige lõunapoolsema maja nurga taga.
    6) Kui saad Garkoriga räägitud mine loodesse vanglast ja sa näed kaardil kollast täppi. See on Karamja. Räägi temaga ja ta ütleb sulle et on 1. rühma liige.
     
    Peatükk 3: Inimese muutmine
    1) Nüüd pead sa minema ja rääkima Zookonkiga, kes on maa-alustes tunnelites, mis asuvad saare lõunaosas (enne sinna minekut vaate et sul oleks palju pray'd ja energiat sest sealt alla on viie minuti teekond Zookinocki juurde ja teepeal on palju tugevaid ja ohtlikuid koletisi).
    2) Nüüd jookse põhjapoole kuni jõuad kohale ja selleks läheb sul mingi 20 lobsterit (10 sharki) vaja.
    3) Jõudsid kohale siis räägi Zooknokiga ja ütle et sind saatis seersant. Siis ütleb ta sulle et sa pead muutuma ahviks ja järgmine kord sinna minnes võta kaasa ahvi kondid (Karamjalt) ja kullakang (sinna saarele saad samamoodi nagu eelmine kord ainult puslet ei pea lahendama).
    4) Kui tõid Zooknokile asjad siis palub ta sul uuesti minna Atolli. Kui põgenesid sealt vanglast siis mine maija, mis asub ruunide poe taga, aga vaata et sa püsid seal tumedas alas muidu tullakse ja võetakse sind kinni. Seal ruumis otsi kastide seest ahvi hambaid(dentures) ja kui need on leitud siis otsi kast kust viib auk alla. Seal mine ruumi loodenurka ja otsi sealt ahvi kaelakee vormi.
    5) Satud uuesti vanglasse ja saad põgenema jookse kohe Garkori juurde ja räägi temaga. Kui jutud räägitud lahku Atolist.
    6) Tagasi minnes vaata kindlasti et sa võtaksid kaasa ahvikaelakee vormi, kulla kangi, ahvi hambad, ahvi 7) Anna need asjad Zooknokile ja ta annab sulle vastu enchanted bari ja selle vormi ja ütleb et sa pead minema ahvide pühasse paika ja tegema endale sellest kaelakee. Seda saad teha templis, mis on vanglast ida-poole mines redelist alla ja kasutades seda enchanted bari seina peal saadki endale kaelakee otsa. Nüüd kasuta seda otsa lõngaga ja kaelakee ongi valmis.
    8) Nüüd mine tagasi vanglasse ja põgenedes mine maja juurde, kus on väike ahv ja räägi temaga, aga ole kindel et ta tädi läheduses pole. Räägi poisiga ja ta ütleb et sa oled võõras aga sa vastad et pole ja ütled talle et sa oled ta onu.
    9) Korja poisile 10 banaani ja anna need talle mille eest annab ta sulle hiljem oma mänguasja.
    10) Nüüd mine tagasi Zooknoki juurde ja anna see mänguasi tema kätte ja ta annab sulle vastu Monkey geegee, mille abil saad ennast ahviks muuta.
     
    Peatükk 4: Karamja ahvide isand
    1) Peale Zooknokiga rääkimist näed sa Waydari ja Caranocki rääkimast kümnenda rühma surmast.
    2) Mine tagasi Atolli aga hoia kindlasti käes Geegeed, sest siis ei võeta sind kinni. Mine räägi Garkoriga, kes ütleb sulle et sa pead rääkima kuningas Awowogeiga.
    3) Räägi Eldar guardiga, kes ütleb sulle et sul on vaja luba Krukilt, kes on värava juures mäe otsas.
    4) Nüüd lasevad guardid su kuninga juurde, kellel sa palud enda juhiks hakata. Nüüd palub ta sul minna ja päästa 1 ahv Ardy loomaaiast.
    5) Mine nüüd Ardy loomaaeda ja muuda ennast ahviks ja räägi siis seal mõne töötajaga, kes su puuri panevad. Puuris palu mõnel ahvil endale kotti minna ja siis muuuda ennast inimeseks tagasi ja sa pääsed siis puurist välja.
    6) Nüüd mine tagasi Atolli kuninga juurte kellele sa seda ahvi näitad ja siis ütleb et sa oled nüüd tema liitlane.
     
    Peatükk 5: Suur võitlus
    1) Lahku Awongei juurest ja räägi Garkoriga. Tuleb uus video sarnane asi Wayderi kõnest, kui see lõppes räägi uuesti Garkoriga.
    2) Ta räägib sulle sellest et Zooknok oli käinud tema juures rääkinud oma plaanist kõik 10 rühma liikmed saarelt ära tele'da, Garkor annab sulle kümnenda rühma märgi aga ära kanna seda enne kui oled suureks võitluseks valmis.
    3) Võta kaasa soovitatavalt 100+ noolt et tapa see 195 deemon ja kui sa kannad seda siglit siis hakkabki suur võitlus.
    4) Kui koletis on surnud räägi Garkoriga, kes laseb Zooknok'il su minema teleda.
    5) Nüüd mine kuningas Narnode juurde ja ta annab sulle autasu.

 

[/list:o:2zh7rs5n]


sig1.jpg

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites

Kommentaari lisamiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks peate olema liige

Loo konto

Liituge meie kommuuni uue kontoga. See on lihtne!

Loo uus konto

Logi sisse

On juba konto? Logi sisse siit.

Logi sisse nüüd
Jälgi teemat sisse logides  

×
×
  • Loo uus...

Oluline informatsioon

Selle veebisaidi paremaks muutmiseks oleme teie seadmesse paigutanud küpsised . Võite kohandada oma küpsiste seadeid , vastasel juhul eeldame, et te olete küpsiste kasutamisega nõus kui jätkate veebisaidil sirvimist.. Palun lugege läbi Kasutustingimused ja Privaatsuspoliitika.