Mine sisusse
Otsi siit
  • Rohkem valikuid...
Otsi tulemusi mis sisaldab...
Otsi tulemusi...
  • 0
Jälgi teemat sisse logides  

Igas Worldis 0 players

Küsimus

Soovitatud postitused

  • 0
VIP

Ma olin runes sees... algul kadus friend list ära... et nagu nimesid ei näidanud ja ütles et friend list server is busy. Mingi 5 minti hiljem lendasin runest välja ja enam sisse ei saanud.


laiskloom.png

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
  • 0
VIP

update. loodame parimat :P

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
  • 0
SUPERVIP

Parem kui wild tuleb ja kõige rohkem mida ootan see on graafika muutus!:k:

 

:ty:

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
  • 0
SUPERVIP

Isegi Rs foorumisse ei saa, millese tavaliselt uuenduse aeg saab. :/ Hmmm


"Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today."

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
  • 0
SUPERVIP
wild on jh hea.

Kohe irl traderid on laes.

Ei ma arvan vild võib tagasi tulla aga mingi point on seal

 

the currently playing 357 peopel?????

 

There are currently 347 people playing! RuneScape

 

Need on vist Runescape adminid kes seal sees midagi vahetavad ja lisavad.

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
  • 0
SUPERVIP
wild on jh hea.

Kohe irl traderid on laes.

Ei ma arvan vild võib tagasi tulla aga mingi point on seal

 

the currently playing 357 peopel?????

 

There are currently 347 people playing! RuneScape

 

See kiri on seal juba pikemat aega olnud :/


"Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today."

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
  • 0

Kaua nad tetivad ma olen essa kes vildid omab :D

mul armor ja potid ja shargid olemas hypercam ka valma juba

"new wilderness!": p

 

HAHAHAHAHAHAHHA

RuneScape Server Problems

Telstra, one of our service providers, is currently experiencing technical difficulties. As a result, you will not be able to access the RuneScape game and a number of our website features. We apologise for any inconvenience caused, and we are assured our service provider is working hard to rectify this fault.

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
Külaline
This topic is now closed to further replies.
Jälgi teemat sisse logides  

×
×
  • Loo uus...

Oluline informatsioon

Selle veebisaidi paremaks muutmiseks oleme teie seadmesse paigutanud küpsised . Võite kohandada oma küpsiste seadeid , vastasel juhul eeldame, et te olete küpsiste kasutamisega nõus kui jätkate veebisaidil sirvimist.. Palun lugege läbi Kasutustingimused ja Privaatsuspoliitika.