Mine sisusse
Otsi siit
  • Rohkem valikuid...
Otsi tulemusi mis sisaldab...
Otsi tulemusi...
Jälgi teemat sisse logides  

deathruni abi ..

Soovitatud postitused

Tere Otsin abi sellise asjaga et, deathruniga..

 

public TerroVahetus(id) {

if(!g_RoundEnded)

return;

 

new players[32], pnum, iRealPlayers;

for(new i = 1; i

if(!(g_rtt&1

continue

if(cs_get_user_team(i)==CS_TEAM_T) {

cs_set_user_team(i, CS_TEAM_CT);

g_rtt |= 1

} else {

players[pnum++] = i;

}

}

for(new i = 0; i

if(is_user_connected(i) && cs_get_user_team(i) == CS_TEAM_CT ||is_user_connected(i) && cs_get_user_team(i) == CS_TEAM_T)

iRealPlayers++;

}

if(pnum > 0 && iRealPlayers > 1) {

new newTerr = players[random(pnum)];

cs_set_user_team(newTerr, CS_TEAM_T);

UusTerro(newTerr);

g_Curr_T = newTerr;

g_rtt &= ~(1

return;

}

g_Curr_T = 0;

}

 

OSKAB keegi õelda mis valesti mis õigesti .. Tahaks seda nii et Ainult 1 terro saab olla igaround deathrunnis ..

Kuid on 2-3 inimest korraga deathruni terrona :S

 

Oleks v6imalik abi saada ?

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites

Teemaalgataja otsustas mitte kasutada

-blokke ... 
Igatahes, korralikum kood on see:


[code]
public TerroVahetus(id) {
       if(!g_RoundEnded)
           return;

       new players[32], pnum, iRealPlayers;

       for(new i = 1; i                 if(!(g_rtt&1                    continue;
               if(cs_get_user_team(i)==CS_TEAM_T) {
                   cs_set_user_team(i, CS_TEAM_CT);
                   g_rtt |= 1                 } else {
                   players[pnum++] = i;
               }
       }

       for(new i = 0; i                [b] if(is_user_connected(i) && cs_get_user_team(i) == CS_TEAM_CT ||is_user_connected(i) && cs_get_user_team(i) == CS_TEAM_T)
                   iRealPlayers++;[/b]
       }

       if(pnum > 0 && iRealPlayers > 1) {
               new newTerr = players[random(pnum)];
               cs_set_user_team(newTerr, CS_TEAM_T);
               UusTerro(newTerr);
               g_Curr_T = newTerr;
               g_rtt &= ~(1                 return;
       }
       g_Curr_T = 0;
}

 

Siin väike pseudokood, mis teeks boldis märgitu palju ARUSAADAVAMAKS:

boolean userConnected = is_user_connected(i);

if(userConnected){ // if not, whole 'if' is skipped
   Object user = cs_get_user_team(i); // get 'user'

   if(user == CS_TEAM_CT || user == CS_TEAM_T){ // if from either those teams...
       iRealPlayers++; // ...increment
   }
}

 

Kui sa selle koodi eest maksid, siis tunnen kaasa, sest s!tta koodi ei viitsi keegi lugeda, parandada. Mis tähendab sinu jaoks uue koodi tellimist -- ülla ülla, see maksab. Järgmine kord ära lepi odavaima pakkujaga, see kehtib ka Säästumarketi ja turgude kohta :D Hinna/ kvaliteedi suhe loeb.

- - - - -

 

Oskab keegi öelda, mis keeles see kirjutatud on? Ja mis on deathrun (meenub midagi cs-ga...) ? :D

Ja küsimus algatajale: miks sa arvad, et viga siin (meetodis) on? Ma panen tähele mitut muutujat, mida selle meetodis ei deklareerita...

Samuti, miks selle koodi kirjutaja ise selle parandamisega ei tegele? Tema selle supi ju kokku keetis :D

Muudetud liikme Lorrez'i poolt
panen tarka juurde

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites

Kommentaari lisamiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks peate olema liige

Loo konto

Liituge meie kommuuni uue kontoga. See on lihtne!

Loo uus konto

Logi sisse

On juba konto? Logi sisse siit.

Logi sisse nüüd
Jälgi teemat sisse logides  

×
×
  • Loo uus...

Oluline informatsioon

Selle veebisaidi paremaks muutmiseks oleme teie seadmesse paigutanud küpsised . Võite kohandada oma küpsiste seadeid , vastasel juhul eeldame, et te olete küpsiste kasutamisega nõus kui jätkate veebisaidil sirvimist.. Palun lugege läbi Kasutustingimused ja Privaatsuspoliitika.