Mine sisusse
Otsi siit
  • Rohkem valikuid...
Otsi tulemusi mis sisaldab...
Otsi tulemusi...
Jälgi teemat sisse logides  

Lugejapildid: keemiapilved Tallinna kohal?

Soovitatud postitused

SUPERVIP

Kaks Telegrami lugejat on meile täna saatnud fotosid Tallinna kohale taevasse väidetavalt lennukitest pritsitud keemiapilvedest. Avaldame galerii nende saadetud fotodest. Toimetusse helistas ka kolmas lugeja, kelle Nõmmel asuva maja kohal lennukid juba mitu tundi risti-rästi üle lendavad.

Huvitav on fakt, et 24. veebruaril ühtegi lennukijälge taevas näha polnud. Keemiapilvi uurivad eksperdid USA-st ja Suurbritanniast on maininud, et imelikul kombel riiklikel tähtpäevadel või massikogunemiste aegu pritsimist ei toimu.

Mis keemiapilved endast kujutavad, loe siit ja siit.

PILT1

PILT2

PILT3

PILT4

Rohkem pilte ja allikas

siin.

6.märts

https://www.youtube.com/watch?v=zeRZKIXYGuo

Muudetud liikme udukas'i poolt

"The true sign of intelligence is not knowledge but imagination."

- Albert Einstein

Jaga seda postitust

Postituse link

:fp: Jagad linke kust saab lugeda mis keemiapilv endast kujutab kuid samas jätad ise lugemata.

Up there, almost 6 miles high, the air is thinner and colder -- very cold. Outside temperatures can dip to minus 60 F and the air is often full of minute ice crystals that hang suspended and invisible. When these ice crystals get sucked into a hot jet engine they turn into a gas, like steam, and can be seen as puffy white cloud-like lines that follow behind the jets. They usually dissipate and fade away as the moisture once again returns to form invisible ice crystals.

"Chemtrails" are something different. They are often formed behind jet aircraft at a much lower altitude and seem to persist in the sky. They often have a different color from contrails and frequently exhibit a rainbow spectrum if lit just right from the sun.

They have been sprayed in the atmosphere in an attempt to protect micro-circuitry and semiconductors -- primarily involved with avionics -- from atmospheric and solar radiation that causes them to fail.

Täiesti valged on ju ja hakkavad kaduma. o.o

Mingi random pensionär kes pole elusees õues käinud.

[video=youtube;_O-TpVFavbs]

Muudetud liikme Finnish'i poolt

Love me like you do, lo-lo-love me like you do

Jaga seda postitust

Postituse link
SUPERVIP
Author of the topic Postitas

Kas mina olen selle uudise kirjutanud? Ei ole.

+ need ongi ju nii kõrgel, aga tunduvad rohkem kiudpilved olevat.

- Albert Einstein

Jaga seda postitust

Postituse link
SUPERVIP
Author of the topic Postitas

- Albert Einstein

Jaga seda postitust

Postituse link
Külaline