Mine sisusse
Otsi siit
  • Rohkem valikuid...
Otsi tulemusi mis sisaldab...
Otsi tulemusi...

Vabateema. 'Garaaž' versioon.

Soovitatud postitused

VIP
Jep sama mõte käis peast läbi. Oleks väheke rohkem vaba raha ostaksin kasvõi mädanema praegu selle. Kui rohkem ressurssi tekiks, siis hakkaks nokitsema.

 

Just.. Damn miks just siis sellised pakkumised tulevad, kui rahaga kitsas on. :D


Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
VIP

Paraku ta nii on jah:d Isegi täheldanud, et just siis kui mingi suur väljaminek olnud või lihtsalt sitt seis:D


"Kabjad löövad meile musta pori näkku, aga tee ei lõpe otsa sõit ei saa."

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
VIP
Keretööd on raske? Kas minusugune, kes pole varem selliste asjadega kokkupuutunud saaks hakkama, kui natukene lugeda ja uurida? Mõtisklen seda bumerit osta.

 

Nagu öeldakse, harjutamine teeb meistriks. Keevitust oskad ja teadmisi on, siis anna tuld. Kui vastupidi siis ei ole mõtet.


Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
VIP

Ega mujalt oskused ei tule kui ise ei tee. Kui huvi on lase käia.

 

Ise sain augustis keevituse, kui kätte sain, siis natuke säristasin ja proovisin ja oli kõik. Detsembris kakkusin auto laiali(volvo siis) ja hakkasin algul küll sõbraga tegema, tema pmst keevitas algul ise, sain tema pealt töövõtted ja asjad kätte ja siis mingi hetk hakkasin ise tegema ja lõpuni keevitasin kõik ise. Pahteldamine ja värvimine on kõige hullem, värvimine ka isegi mitte,a ga pahteldamine. Et kõik sirgeks saaks, seda ei julgenudki ise teha, lasin pahteldada ja värvida kellelgi kes seda oskab.


"Kabjad löövad meile musta pori näkku, aga tee ei lõpe otsa sõit ei saa."

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites

Nojah, mõistlik. Kui hästi läheb ja nädala jooksul raha saan, siis ostan ära. Ma loodan, et motivatsioonist puudust ei tule ja seisma ei jäta. Aga eks me näe, see võib-olla hetkemõte praegu.

 

Muidu, mul on 800W Alpine supakas ja Pioneeri võim(võim peaks olema võimsam, ehk võimendab üle 800W). Mõlemad on originaalid, mis ma selle eest küsida võiksin, kui müügiks läheb?

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
Nojah, mõistlik. Kui hästi läheb ja nädala jooksul raha saan, siis ostan ära. Ma loodan, et motivatsioonist puudust ei tule ja seisma ei jäta. Aga eks me näe, see võib-olla hetkemõte praegu.

Muidu, mul on 800W Alpine supakas ja Pioneeri võim(võim peaks olema võimsam, ehk võimendab üle 800W). Mõlemad on originaalid, mis ma selle eest küsida võiksin, kui müügiks läheb?

 

Ei tasu üle enda varju hüpata, kuna sellises olukorras E12 taastamine sööb raha rohkem kui sa arvata oskad. Selgesti ei pea ju kõike koha valmis tegema, aga ma pakun, et auto saada ametlikult(keevitus, värvimine, varuosad) sõitvasse olukorda, peab arvestama vähemalt 3-4k euriga. Kõik oleneb, kui hästi auto taastada, kuidas on juppide saadavusega ja kui palju peidetud vigu leidub. Kuulutuses oli selgesti kirjas, et mootor käivitus, aga see ei tähenda, et seal kõik korras on. Rääkimata käigukastist.

Muidugi kui huvi; tahtmist; kohta, kus hoida nokitseda ja igapäevane liikur olemas, muidugi võta projekt ette.

 

Me taastasime kunagi sõbraga Mitsubishi 3000gt VR4 versiooni. Muidugi küll too auto sai tehtud 95% näituse autoks, seega pedantlikke otsuseid sai vastu võetud korduvalt. Aga märkamatult kulus see raha mõttetutele vidinatele.

 

Ei ole see pahteldamine ka kõige raskem. Lihtsalt algajal võtab kordades rohkem aega, et saada kõik pinnad siledaks. Värvida kindlasti ise ei soovita ...


Oldschooler

"I never saw a wild thing feel sorry for itself..." D.H Lawrence

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites

Plaan olekski just rahulikult ning vaikselt nokitseda. Läheb palju läheb, niimoodi vaikselt kulutada ei ole hullu, ilmselgelt päris tuhandeid kohe alla ei loobi, aga lõpuks midagi sinnakanti see summa tuleb küll. Olen arvestanud juba sellega. Mootor ja möllud oleks nagu nii plaan välja vahetada.

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
Plaan olekski just rahulikult ning vaikselt nokitseda. Läheb palju läheb, niimoodi vaikselt kulutada ei ole hullu, ilmselgelt päris tuhandeid kohe alla ei loobi, aga lõpuks midagi sinnakanti see summa tuleb küll. Olen arvestanud juba sellega. Mootor ja möllud oleks nagu nii plaan välja vahetada.

 

Sellisel juhul osta ära ja anna minna. Kulutad küll raha, aga mõtle, kui palju kogemusi kogu protsessi vältel omandad ...


Oldschooler

"I never saw a wild thing feel sorry for itself..." D.H Lawrence

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
SUPERVIP
Sellisel juhul osta ära ja anna minna. Kulutad küll raha, aga mõtle, kui palju kogemusi kogu protsessi vältel omandad ...

 

Mitte vaid kogemusi, saad ka väga kena pilli millega Eesti teedel kulgeda :)


5LmT5nZ.png

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
VIP

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
VIP
Ei tasu üle enda varju hüpata, kuna sellises olukorras E12 taastamine sööb raha rohkem kui sa arvata oskad. Selgesti ei pea ju kõike koha valmis tegema, aga ma pakun, et auto saada ametlikult(keevitus, värvimine, varuosad) sõitvasse olukorda, peab arvestama vähemalt 3-4k euriga. Kõik oleneb, kui hästi auto taastada, kuidas on juppide saadavusega ja kui palju peidetud vigu leidub. Kuulutuses oli selgesti kirjas, et mootor käivitus, aga see ei tähenda, et seal kõik korras on. Rääkimata käigukastist.

Muidugi kui huvi; tahtmist; kohta, kus hoida nokitseda ja igapäevane liikur olemas, muidugi võta projekt ette.

 

Me taastasime kunagi sõbraga Mitsubishi 3000gt VR4 versiooni. Muidugi küll too auto sai tehtud 95% näituse autoks, seega pedantlikke otsuseid sai vastu võetud korduvalt. Aga märkamatult kulus see raha mõttetutele vidinatele.

 

Ei ole see pahteldamine ka kõige raskem. Lihtsalt algajal võtab kordades rohkem aega, et saada kõik pinnad siledaks. Värvida kindlasti ise ei soovita ...

Kamoon simmo, see pill umbes samas seisus nagu mu Volvo oli. Minul tuli pmst mingi üle 1k veits. mingi 2k lagi bemmi puhul. Kui ise just ei taha hullult palju kõige eest maksta.

 

Ja minu arust ise värvimine pole sittagi, pahteldamine on hullem. Algaja ei pruugigi neid pindu siledaks saada. Muudkui laod seda pahtlit peale ja lihvid sama targalt maha, kui eeltööd tehtud, siis värvi pole sinna midagi peale tuisata, isegi kui ei tule kõige siledam, mõtlen et apelsiini koor jms peal on ja jooksud tulevad, sisi need saab vesilihviga väga ilusti siledaks ja ongi kõik.


"Kabjad löövad meile musta pori näkku, aga tee ei lõpe otsa sõit ei saa."

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
Kamoon simmo, see pill umbes samas seisus nagu mu Volvo oli. Minul tuli pmst mingi üle 1k veits. mingi 2k lagi bemmi puhul. Kui ise just ei taha hullult palju kõige eest maksta.

 

Ja minu arust ise värvimine pole sittagi, pahteldamine on hullem. Algaja ei pruugigi neid pindu siledaks saada. Muudkui laod seda pahtlit peale ja lihvid sama targalt maha, kui eeltööd tehtud, siis värvi pole sinna midagi peale tuisata, isegi kui ei tule kõige siledam, mõtlen et apelsiini koor jms peal on ja jooksud tulevad, sisi need saab vesilihviga väga ilusti siledaks ja ongi kõik.

 

Minu peast käis läbi bilsteni amordid + uus näitav velg + uued rehvid ja juba 1.5k läinud. Kes oskab, jaksab ja suudab sebida kõike, saab kindlasti väga hea hinna eest - loe sina, Herr.


Oldschooler

"I never saw a wild thing feel sorry for itself..." D.H Lawrence

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
VIP

Aa no muidugi, ma velge, rehve jms ei arvestanud sinna sisse, paljalt keretööd pmst. Sessuhtes lõpp produktini ikka raha läheb jah.


"Kabjad löövad meile musta pori näkku, aga tee ei lõpe otsa sõit ei saa."

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
VIP

Talveks ideaalne. Kui garaaz olemas. Mina võtsid detsembris laiali ja sain koli tõttu aind nädalavahetustel teha ja pmst pool aastat. Kui iga nv oleks teinud, siis tunduvalt kiiremini isegi, vahepeal polnud viitsimist ja motti ja persetasin niisama.


"Kabjad löövad meile musta pori näkku, aga tee ei lõpe otsa sõit ei saa."

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
Talveks ideaalne. Kui garaaz olemas. Mina võtsid detsembris laiali ja sain koli tõttu aind nädalavahetustel teha ja pmst pool aastat. Kui iga nv oleks teinud, siis tunduvalt kiiremini isegi, vahepeal polnud viitsimist ja motti ja persetasin niisama.

 

Kui oleks piisavalt vahendeid ja aega, kas võtaksid veel ühe sarnase projekti ette?


Oldschooler

"I never saw a wild thing feel sorry for itself..." D.H Lawrence

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
VIP

Muidugi. See on sitaks hea hobi ikka. Ja see ehitamise protsess on tegelt üks parimaid. Istud garaazis, teed autot ja on hea. Muidugi ehitamise ajal ei jõua lõppu ära oodata, aga tegelikult see ehitamise osa ongi kõige vingem. Sõita ka muidugi pärast on lihtsalt ülikõva. Kui oleks vaba 500-600 euri, siis ei kahtleks ka ja võtaks selle bemmi kohe ligi ära. Ajas pole küss, samamoodi nv-del nokitseks. Aga raha on see mida paraku pole. Volvo nõuab veel oma osa, et ma täiesti rahul saaks olla ja öelda, et "valmis". Kuigi on tunne, et see on nagu tallinna linn mis kunagi valmis ei saa.

 

Ei aga jah, kui veidikenegi raha oleks sisi võtaks selle ligi. Kui oleks 300 euri praegu olemas, et see ära osta, sisi tooks ära ja jätaks kasvõi aeda edasi mädanema, seni kuni ressurssi tekib, et tegelema hakata. 500-600 oleks idekas saaks pmst kohe nokitsema hakata. Tegelikult kuni värvini ei lähegi eriti sittagi raha. Masin laiali, tuleb osta tahvel plekki, relaka lõike kettaid, lamell kettaid, keevituse gaasi ja traati ja pmst võib lõbu alata ja seda keevitamise lõbu jätkub üsna tükiks ajaks, see ilmselt üks aega nõudvamaid asju. Suuri pindu keevitada pole hullu, väiksed nikerdamised vätavad räigelt aega. Näiteks kui õigesti mäletan, siis

 

mõlemal pool selle esitiiva nurga tegemine võttis aega kokku u pool päeva.

01024185178396a.jpg

 

 

Ehk siis sisuliselt sama kaua kui see tagatiiva alumine nurk ära vahetada

0101751683b269e.jpg

 

Aga jah kindlalt võtaks. Mul isegi 2 järgmist pilli peas olemas, mida teha tahaks. Järgine selline projekt tõenäoliselt bmw e28 või merdeces benz w123. Kumbgi neist. Lõppkokkuvõttes tahaks neid mõlemat ja 83 aasta omad sest volvo juba on.

Muudetud liikme Herr Olari'i poolt

"Kabjad löövad meile musta pori näkku, aga tee ei lõpe otsa sõit ei saa."

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
VIP

Kes nagu keretöid väga teha ei taha, kas kogemuste, aja või ressursside tõttu, siis soovitaks midagi sellist toorikuks.

 

Kere tundub ideaalses seisukorras tooriku jaoks. Auto piisavalt haruldane, et midagi erinevat ja erilist teha, mitte e36 coupe, mida võib päevas sadu kordi näha. Ja see ei maksa sisuliselt sittagi. Mõtlesin vahepeal talveautoks seda osta, aga krt mootor liiga janune kardan. Suvepill juba on röövel, talveoma võiks vähe ökom olla.

 

http://www.auto24.ee/used/1460651

42845300.jpg

 

Stiilinäidet:

 

GG.jpg

a1.jpg

DD.jpg


"Kabjad löövad meile musta pori näkku, aga tee ei lõpe otsa sõit ei saa."

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
Kes nagu keretöid väga teha ei taha, kas kogemuste, aja või ressursside tõttu, siis soovitaks midagi sellist toorikuks.

 

Kere tundub ideaalses seisukorras tooriku jaoks. Auto piisavalt haruldane, et midagi erinevat ja erilist teha, mitte e36 coupe, mida võib päevas sadu kordi näha. Ja see ei maksa sisuliselt sittagi. Mõtlesin vahepeal talveautoks seda osta, aga krt mootor liiga janune kardan. Suvepill juba on röövel, talveoma võiks vähe ökom olla.

 

http://www.auto24.ee/used/1460651

42845300.jpg

 

Stiilinäidet:

 

GG.jpg

a1.jpg

DD.jpg

 

Olen sinuga kuradi ühel nõul.

 

Siuke püss oleks hale mõnus. Teine mida ma isiklikult aretaks oleks suhteliselt sarnane Toyota Chaser, kuigi seda vist Euroopa turu jaoks ei tehtud.

 

Aga nagu Olari mainis, siis minagi sügavalt soovitaks võtta toorikuks auto mida ei liigu väga. Pärast kui asjast asja saab, keeravad pilgud iseenesest. Näiteks Olari enda Volvogi. Silm kohe puhkab kui sellist masinat näeb. Oleks endal võimalust, ressurssi ja kohta kus teha võtaksin ise ette mõne vanema Opel Manta või Monza mida peaaegu, et ei eksisteerigi enam.


demon_phunk.png

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
SUPERVIP

Sõitsin X6-le eile tagant sisse. Ilmselgelt ta auto pidurdab paremini kui minu oma. Silmnähtavat viga temal ei tundunud, mul kapott mitmest kohast mõlkis + iluvõre puru.

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
Sõitsin X6-le eile tagant sisse. Ilmselgelt ta auto pidurdab paremini kui minu oma. Silmnähtavat viga temal ei tundunud, mul kapott mitmest kohast mõlkis + iluvõre puru.

 

Mersuga? Ei vedanud, sina jäid süüdi ja kindlustus kinni ei maksa jah. Aga väike mõlkimine väga kalliks minna ei tohikski.

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
VIP

Tagant otsa sõit alati süüdi jep. Annaks välja vingerdada kui tal tagatuled ei tööta või nt tumedaks lakitud.


"Kabjad löövad meile musta pori näkku, aga tee ei lõpe otsa sõit ei saa."

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
SUPERVIP

Kui aus olla, siis ma mõtlesin, et kuidas see võimalik, on et ma talle sisse suutsin sõita. Jõudsime just haapsalu esimese ringteeni. Vaatasin sellelt mõõdikult tee äärest, et kiirus alla 50 veel ja ei sõitnud ma talle eriti lähedal ka. Ja mõtlesingi sellele, et äkki ta tuled ei töötanud normaalselt vm. Tükk aega plaanisin pardakaamerat osta, aga ei raatsinud. Võiks selle investeeringu vast lõpuks ära teha.

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites

Kommentaari lisamiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks peate olema liige

Loo konto

Liituge meie kommuuni uue kontoga. See on lihtne!

Loo uus konto

Logi sisse

On juba konto? Logi sisse siit.

Logi sisse nüüd

×
×
  • Loo uus...

Oluline informatsioon

Selle veebisaidi paremaks muutmiseks oleme teie seadmesse paigutanud küpsised . Võite kohandada oma küpsiste seadeid , vastasel juhul eeldame, et te olete küpsiste kasutamisega nõus kui jätkate veebisaidil sirvimist.. Palun lugege läbi Kasutustingimused ja Privaatsuspoliitika.