Mine sisusse
Otsi siit
  • Rohkem valikuid...
Otsi tulemusi mis sisaldab...
Otsi tulemusi...
Jälgi teemat sisse logides  

Klienditeeninduses abi tarvis.

Soovitatud postitused

VIP

Palun abi järgnevaga. Suured tänud inimesele, kes viitsib aidata.

 

 

 

[spoiler=Muuda laused kliendisõbralikumaks]Aga te ise ütlesite...

 

Te saite valesti aru

 

miks te kohe ei öelnud

 

Ma ei tea midagi, mina sellega ei tegele

 

mina praegu ei teeninda, mul on lõuna

 

Te peate pöörduma...

 

Tulge homme kell 12.

 

Pange uks kinni

 

Kui te homseks ei ole tagasi tulnud..

 

Järgmine kord täitke see blankett õigesti

 

Ärge seiske sinna

 

Kas te siis ei tea

 

Ma juba ütlesin, et..

 

Ei tea, mina küll pole kuulnud

 

Ma ei saa midagi lubada

 

Mina ei saa seda otsustada

 

See pole meie süü

 


Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
Palun abi järgnevaga. Suured tänud inimesele, kes viitsib aidata.

 

 

 

[spoiler=Muuda laused kliendisõbralikumaks]Fakk, te ise ütlesite ju :S

 

Te ei saa absull millegist aru

 

nahuj sa kohe ei öelnud?

 

ei koti mind see, ma ei tegele sellega

 

kao nahuj, mul lõuna preegu

 

minge selle venna juurde

 

dvaj homme kell 12 olete siin nagu krips ja kraps

 

pane see faking uks kinni

 

kui te homme tagasi ei tule

 

õpi kirjutama lohh

 

kao ära sealt lohh

 

kas sa siis ei tea lohh

 

ma ju ütlesin lohh

 

ei tea sellest midagi, lohh

 

kuule lohh ma ei saa midagi lubada

 

see pole minu otsustada lohh

 

see pole meie süü lohh

 

fixd

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
VIP
Author of the topic Postitas
fixd

 

???

Siiani otsin abi..


Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
Palun abi järgnevaga. Suured tänud inimesele, kes viitsib aidata.

 

 

 

Teie sõnul ...

 

Te mõistsite mind valesti

 

Miks Te kohe ei öelnud - pigem humoorikas ütlus, peab ka valima õigehääletooni.

 

Vabandust, aga mina/meie sellega ei tegele

 

Kahjuks olen hetkel lõunal, aga ...

 

Palun pöörduge...

 

Tulge homme kell 12.

 

Palun sulgege uks. (ka enda järel lisandiga)

 

Kui Te homseks ei ole tagasi tulnud..

 

Järgmine kord täitke blankett vastavalt regulatsioonile.

 

Palun ärge seiske sinna/seal

 

Kas Te siis ei mäleta

 

Ma juba ütlesin, et.. - on üldjuhul kliendile ärritav ütlus. Norivas stiilis. Pigem lihtsalt korrata ennast ja kõik.

 

Kahjuks mina pole olukorrast teadlik ...

 

Ma ei saa midagi lubada, aga üritan teha kõik endast oleneva ...

 

Otsus ei ole minu langetada, aga...

 

See ei ole meie süü.

 

Ära kasuta kunagi kliendi juuresolekul ütlust, ma ei tea, kuna see näitab amatöörlikkust ja ebakindlust. Ürita aidata klienti igal võimalusel, siis viimane tunneb, et temaga tegeletakse. Ka mitte kasutada sõnalühendeid nt pole-ei ole.

 

-Desty.


Oldschooler

"I never saw a wild thing feel sorry for itself..." D.H Lawrence

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
VIP
Author of the topic Postitas

Ma küsingi abi, et neid väljendeid kliendisõbralikemaks muuta. Need laused anti mulle ette, et teeksin ära.


Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites

Kui sa tähele ei pannud, ongi enamus muudetud kujul :)

 

Paar tükki jäid ka muutmata, kuna reaalselt neid võib kasutada, peab valima lihtsalt õige koha.


Oldschooler

"I never saw a wild thing feel sorry for itself..." D.H Lawrence

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
VIP
Author of the topic Postitas
Kui sa tähele ei pannud, ongi enamus muudetud kujul :)

 

Paar tükki jäid ka muutmata, kuna reaalselt neid võib kasutada, peab valima lihtsalt õige koha.

 

Ahnii, ei märganud. Tänud sel juhul. :D

 

Mõte on mul selline põhimõtteliselt:

Ma ei tea midagi, mina sellega ei tegele - Kahjuks ei oska ma teid aidata, kuna mina sellega ei tegele.

 

Või midagi sellist.


Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
VIP
Author of the topic Postitas
pane lihtsalt, hmm palun pöörduge selle inimesele poole, tema on ekspert ja näitad näpuga kaaskolleegi peale, kes sulle kõige vähem meeldib

 

Saa aru, et need on laused, mis tulevad ümber vormistada kliendisõbralikumaks, mitte seda, et kuidas ma käituma peaksin.


Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
VIP

Ma kahtlen, et keegi viitsib neid kõiki siia kirjutada, kasuta natuke loovust, tee lihtsalt vastandid. Alati tee asjad MINA vormis, see tekitab sinu ja kliendi vahel usaldust.

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
VIP
Author of the topic Postitas

Sain hakkama selle värgiga. Tänud siiski, kes püüdsid aidata.


Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
Külaline
This topic is now closed to further replies.
Jälgi teemat sisse logides  

×
×
  • Loo uus...

Oluline informatsioon

Selle veebisaidi paremaks muutmiseks oleme teie seadmesse paigutanud küpsised . Võite kohandada oma küpsiste seadeid , vastasel juhul eeldame, et te olete küpsiste kasutamisega nõus kui jätkate veebisaidil sirvimist.. Palun lugege läbi Kasutustingimused ja Privaatsuspoliitika.