Mine sisusse
Otsi siit
  • Rohkem valikuid...
Otsi tulemusi mis sisaldab...
Otsi tulemusi...
Jälgi teemat sisse logides  

Aasta pärast tuleb uus skill ja palju muud.

Soovitatud postitused

VIP
muudeti seda järjekorravärki jms, spellide graafilist uuendust ei tehtud vms :/

loodan, et tuleb mingi normaalne uus skill mida saab normaalselt nolifida mitte toksida ühte ja sama asja nagu robot :)

 

jh.

 

 

ise arvan, et võix tulla näitex ujumine:D

 

ma küll ei tea mis selle ujumisega pealehakata, aga jh:D

 

 

kui ruuni tulevad püssid ja asjad olema kindlalt Quited. loodame, et selliseid pasku sinna ei topita.

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
Lähtudes Mod MMG ja Andrew's Q & A ametikohta, Paul, Mod Mark ja Mod Roderick vastust veel oma küsimustele.

Q) Mainiac97 - Sa peaksid kaardid koopaid ja need maailma kaardil.
A) Paul - olen nõus.


Q) Da usc90 - Minu mure on see, et see Lieveteksti oleks tunduda, et Jagex on muutumas oma kahtlused vaba-mängimiseks elanikkonnast (FTP), selle asemel et maksta liiget. Kui jätkate ajakohastavate FTP, siis millist kasu on seal ei ole liige?

A) Paul - Ma ütleks keskmes on tasuta-mängimiseks, mitte liikmetele. Ma öelda, keskendumine on vaba-mängimiseks samuti. Ärge muretsege: it'll jätkuvalt olla suurem kui väärtuslik on liige. Liikmed on juba palju rohkem sisu kui tasuta mängijaid ja me oleme jätkuvalt vabastamist palju liikmeid ainult sisu.

Mod_Roderick - meelitada rohkem vaba mängijad mäng võib olla ka kasu liiget. Näiteks minu peamine oskusi Kalapüük ja Kuumtöötlemine, nii et mida rohkem inimesed on saanud müüa salehomaarid on, seda parem.

Mod Mark - See on lihtne unustada, et enamik meist alustati tasuta mängija. Vaba mängu vajab palju tähelepanu, kuid see ei tähenda, et me lõpetama liikmete sisu - kaugel sellest.


Q) Dark armor14 - Kas teil kavas teha rohkem muudatusi Summoning? Tahaks tõesti näha rohkem populaarne võidelda kohtades nagu väiksema pit in Karamja Volcano, Brimhaven Dungeon ja muud ühe suuna võidelda avatud valdkondadega familiars, sest mul on tunne, et võidelda aspekti, oskuse raske tähelepanuta.

A) Paul - ma armastan ka näha, et võidelda familiars võimalik kasutada rohkem valdkondades. Võimaldada familiars võidelda ühe suuna osas on mõningaid tehnilisi probleeme, kuigi. Switching mõnes valdkonnas ainukasutaja-viis võidelda, et multicombat on võimalus, kuid oleks kobaras teiste gameplay kõrvalmõjudele näiteks valdkondades enam ohtlik.
Kuna Summoning, enamikus uutes monster koolituse valdkonnad on multicombat koolitust valdkondades, mis on sobivad selleks, et familiars. Plaanime jätkata selles vaimus ning lisada veel sellise koolituse valdkondades.

Mod Mark - See sisaldab ka uusi ja huvitavaid võimalusi, kuidas saada charms, nagu hiljutine Soul Wars minigame.


Q) Acejesse13 - Enamik oskused end madalamal tasemel kui 99, ja ei ole tõesti selline punkt, et tõsta nende suhtes suurem.

A) Paul - Me ei plaani täita lüngad kõrgema taseme oskusi ajas

Mod Mark - Paul õigust - me kõik unistus päevas kus iga kord, kui ma minema tasemele saan midagi uut ja põnevat ma teha saan, mitte lihtsalt midagi paremat.


Q) Lalala7324 - Nüüd, ühenduse turniirid mainitud, kas need tuleb võidelda põhineva nagu Duel Turniirid või on neid rohkem minigame põhinev nagu Trouble Brewing, Stealing Creation jne?
A) Paul - Ma olen kindel, et me eesmärk on teha erinevaid kogukonna üritusi. Tagasiside seoses erinevaid asju, mida soovite näha selles valdkonnas oleks suurepärane.

Mõned neist võivad olla konkurentsivõimeline turniirid, mõned võivad olla ka muid asju. Mõned, mida me ei võiks olla töötaja isännöimiä, samas kui saaksime ka lisate objektide ja funktsioonid, mis aitavad mängijad juhivad oma üritusi.

Rääkige meile, mida soovite!


Q) Nokama889 - Ma arvan, et te peaksite vabastada Achievement Diary keep.

A) Mod Mark - The kava Achievement Diaries on lõpuks vabastada täielik komplekt seadmeid, mis moodustavad "Achievement Diary seada." Sarnaselt on hautaröykkiöitä püügivahendeid, kogum annab teile juurdepääsu teatud võimeid. Võib juhtuda, et lõplik seade Cabo. Nii et jah, siis Achievement Diary keep kuid see ei tohi olla nagu tase 99 keebid.

Paul - Ma tahaks, et hoida meie valikud avatud nüüd. Kui me kunagi tahtnud panna "väga kõva tase" saavutuste üle päevik, mis võivad olla palju ootamatut hüpata taseme nõuded kui sujuvalt kasvava taseme nõuetele oleme kohta Quest Cape.


Q) Eirikjoh - Kas on vaja uusi oskusi 2010 aasta lõpuks ja mida sa töötad ühel hetkel?

A) Paul-Jah


Q) Kiwi Bahamut - Mängijad nagu oskusi. See, mida me teha selleks, et teha Quests või valmistada end ette pking jne Kas on võimalik, et arendada ja programmitöö meeskonna isegi vabastada uute oskustega aasta kohta? Alates mängija vaatepunktist, siis on raske teada, kui kerge või raske on rakendada uusi oskusi juurde mängu. Nii et see on liiga palju küsida uue oskust igal aastal või nii?

A) Paul-uued oskused on palju tööd, et areneda. Viimased oskusi nagu Summoning ja ehitus on olnud rohkem tööd pannakse neile kui mis tahes muu projekti. Nad on viimase tüüpi projekti Sooviksin piirata end regulaarselt vabastamist ajakava, kuna nad on olulised, et saada õigus. Ma arvan, et Summoning tegelikult sai natuke kiirustades, mis vabastatakse konkreetsel kuupäeval. Siis kulutatakse 3 väga hektisessä kuud pärast vabastamist püüavad seda kutseoskustes tahame seda. Ole ideaalne!

Jätkame vabastada uusi oskusi, kuid eraldub oskust igal aastal tundub liiga sageli, et mind just nüüd, kui on ikka üsna palju me saame teha, et parandada mitmeid olemasolevaid oskusi.
Võiksime tõenäoliselt saaksin oskused on väike arv funktsioone viia lühikese aja jooksul, kuid ei mängijaid olla pettunud, kui me välja teise Firemaking-tüüpi oskusi?

Mod Roderick - See on märkida, et iga update RuneScape muutub veidi keerulisem. See tähendab, et tehnika ja tasakaalustusmehhanismide väljakutseid saanud raskem iga oskusi, et saab lisada, samuti mängija ootusi kasvab.


Q) Matbob20 - Paljud viimase aasta jooksul on teinud ettepaneku uue gildid nagu fletching ja woodcutting poolt ulatudes Guild ja farming tsunft on vähemalt 500 toetajatele. Mida te kavatsete teha umbes gildid ja kui tihti sa vaatad meie ideid?

A) Paul - Ma arvan, et vahetu keskenduda Guild tark võib olla tegemist mõne vanema gildid kasulik uuesti. Meil on juba ulatudes Guild, kuid see ei ole populaarsemaid gildid praegu. Kui on ideid ujuva umbes selle parandamiseks, need võiksid olla huvitav.

See ei tähenda, et me ei mõtle teeme uue Guild ka. Nii et jah, mängija ettepanekut niidid nendel teemadel on huvi meile.

Me oleme alati vaadeldi mängija ideid üsna palju, aga viimasel ajal oleme ramped et üles veelgi.


Q) Blackkingx - Kaua Wilderness Tag pannakse ootele?

A) Paul-Tahaksin kaaluda beacon valgustus mängu saab mängida, kui olete lõpetanud Quest "Kõik Köetakse Up" on areng Wilderness Tag. Kõik originaal Wilderness Tag tõesti suurus oli sõiduasendile ümber Wilderness valgustus hoiatustuled!


Q) Drews Might - Üks asi, mis oleks ka tore teha seda nii, et mängijad saavad kogemusi mängides Stealing Creation. See tõesti varemed mängu palju mängijaid.
Tenn Hunter - Alates Stealing Creation loomingus on tohutult mõjutanud mängu ja oskusi. See viib mind uskuda oskusi tuleb täiendada, või 1-2 aastat oskuste kõrge on mõttetu ja mitte palkitsevaa enam, muutes RuneScape kasutuks va PVP ja minigames. "


A) Mod Roderick - Üks põhjus Stealing Creation ei anna XP sees minigame on takistada tasakaalustamata XP tõus, mis Tenn Hunter juhib oleks liiga lihtne jõuda kõrgel tasemel. Pidada XP kaudu premeerida kirjete võimaldab palju paremini tasakaalustatud XP boonust. Mõte on selles, et XP hoogu tasu kompenseerib Teid kulutatud aja mängides Stealing Creation. See peaks võimaldama tasanduslube in RuneScape olla lõbus.
Mod Mark - Minigames like Stealing Creation eesmärk on olla alternatiivne oma tavalise igapäevase koolitust. Loodetavasti inimesed saavad neid ja saada inimväärse summa XP selleks. See on kindlasti eesmärk, kui me ehitada neist.


Q) Sir Kilot95 - Kas sa graafiliselt update osad RuneScape, et lihtsalt ei sobi koos kohtades nagu Varrock? Draynor, näiteks.

A) Mod Roderick - Kuigi meil pidevalt parandada graafika, RuneScape on nii suur, see võib võtta aega, et ajakohastada kogu maailmas. Teil tavaliselt leiavad, et sisu on kohandatud või parandasid seotud graafika ka ümber. Kui projekteerimisel uut sisu me kaaluda olemasolevad lubada selliseid parandusi teha sagedamini.


Q) Pyro Bond - See oleks kena, kui te saaksite esitada ametlik klanni andmebaasi mitte ainult "klanni vestlus", kuna nad lihtsalt laguneb pärast paari nädala jooksul.
Q) Kingrandy0 - Millised on tuleviku plaanid on poe hõimud?
Q) Digory Barns - Ma tahaksin ka näha rohkem uuendused on Clan, näiteks POCs ja POEs (Player Owned linnades; Player Owned Empire). Uus aste jututoaga oleks kena.
Q) Lordjay82 - Teha asju ette hõimud. Hõimud vaja kraami sümboliks nende staatust.

A) Mod Roderick - Soovin rohkem funktsioone nii võidelda ja oskuste põhinev hõimud. Osa sellest Stealing Creation projekteerimise aluseks oli idee, et oskuste hõimud võiks jhk võidelda hõimud, ja liit süsteemis võimaldab kuus hõimud sisestada mängu. See on 600 kaasarääkijad mäng!

Oled küll, aga Pyro Bond. Mis puutub mängu teab, hõimud on natuke rohkem kui vestluse kaudu. See tähendab, et tehniliselt oleme endiselt üsna piiratud, mida me saame teha hõimud. See nõuaks olulist tööd oleksid Player Owned Linnad või sarnane klanni rajatised, kuigi see oleks kindlasti lisada huvitav aspekt mängu ja väärt tehniline väljakutse.


Q) Xeniel6 - On palju müsteeriumist ja intriig sees on erinevad Gods of RuneScape. Äkki te võite teada, veidi umbes neid?

A) Paul - Nagu olete Quests võite hästi hakkama mõistma, et RuneScape gods, kõik ei ole nii esmalt tundub. Ma ei sõjasaak on storylines selgitades jumalapuu siin, aga ma ei maininud olen tegelnud Quest kaasates Mahjarrat, kes võtavad jumalad üsna tõsiselt.


Q) Shaneekwa27 - Kas sa (kui firma) plaani toimub ettepanekud niidid tihedamini ja tegelikult annab meile tagasisidet meie ideid?

A) Mod Roderick - Kuna sisu Developer olen tihti lugeda foorumeid, kuid pöörates erilist tagasisidet saab keeruline. Kui JMod toetab ideed, inimesed sageli eeldada, et seda kavatsetakse rakendada. Järgmine asi, mida sa tead foorumid on täis niidid imestavad, miks idee ei ole kasutatud veel, kui Jagex "lubanud", et seda teha!

Mod Mark - Mina isiklikult soovin, et ma võiks vastata iga hea ettepanek, foorum - kuid siis ei oleks aeg teha mõni neist mäng!

Paul - ma ei taha kommenteerida ettepanekud veidi rohkem, aga see on tõesti enam aega meie jaoks, kui te võiks mõelda. Nagu Rod ütleb, peame olema ettevaatlikud, et inimesed ei saada vale idee, mida me oleme kirjutanud. Olen kindlasti sattunud seda tõlgendas ka varem.

Teine näide on, et kui me rõhutada puudujääke soovitusel, mõned inimesed võivad saada solvunud, et Jagex on vallandatud kogu oma seisukohast käest ära, kui tegelikult me ei ole alati koondamisi kogu idee, lihtsalt palub inimesi kaaluma, võttes arvesse arvesse erinevates küsimustes, et parandada nende ettepanekut.


Q) Callum2a - Mis on teie seisukoht mängijate tegemise RuneScape videod? Kas sa usud, et see on hea võimalus mängijate väljendada oma loovust ja isikupära? Ja sa arvad, see toob RuneScape ühenduse tihedam koostöö?

A) Mod Roderick - I love watching mängija arvessevõtvad RuneScape videod. Mõned on väga lõbus ja näitaks RuneScape mängija kultuuri nii, me ei saa väljendada mängu ilma rikkumata "neljanda seina".

See on kindlasti tore näha mängija tõlgendamiseks, RuneScape maailmas, eriti varjavad teemasid.

Selle sisu Arendaja, video võib olla ka suur ressurss. Need võimaldavad teil vaadata ajas tagasi, millal ajakohastatud käivitati ja näha, kuidas mängijad vastanud uue sisu. See on eriti kasulik, et hinnata sisu, mis enam ei ole, nagu puhkemajade üritusi.


Q) Johnnyharris1 - Kas kirjutada skript ja loo rida mäng nagu te minema või on see kõik kavandatud välja?

A) Mod Roderick - Seal on palju seljapeki lugu ja RuneScape ajalugu, mis ei ole veel ilmnenud mängu, kuid on endiselt vabaduses luua individuaalne storylines iga Quest seeriast. Tegelik dialoog kipub olema kirjutatud samas kui Quest on tehtud, kuigi mõnikord lühike osades vestlus on kirjutatud varem, et aidata arendaja saada paremini aru saada tärki kaasatud.

Mod Mark - On osade storylines et Paul wrote aastat tagasi, enne kui ma isegi koos äriühingu (wow, see on 6 aastat nüüd!), Et me ei ole isegi lähedal, räägime veel. Plotlines nagu kivi Jas on rääkinud sellest ajast peale hakkasin siin, ja see oli ainult "Kuigi Guthix unenäod", et hakkasime rääkima tõsiselt. Loomulikult mitu inimest märkas spoilers eksisteerinud mängu eelnevalt, kuid mitte miski asutatud asjaolu, enne käivitamist, et Quest. Siis on muidugi olemas suur Z. ..


Q) Onionhead02 - Kas on mingeid võimalusi a RuneScape rong ja raudtee-süsteemi?

A) Mod Roderick - Dwarves, kuna ekspertide tehnilistes asjad, kas on midagi sarnast, et rongid: auru jõul kaevanduse kärryt.

Mod Mark - tegelikult nad ei ehitada rong koos goblins!


Q) Wilmslow - Mis kõrgetasemeline oled sa töötad?

A) Mod Roderick - Ma olen praegu planeerimise ajakohastamiseks palve. Nagu võite kujutada, kõike, mis mõjutab võitlemiseks peab olema väga hoolikalt kaaluda. Seda ei saa luua kiiresti, nii et see on väga varajases arengustaadiumis.


Q) Wilmslow - Kas sa töötad muid võimalusi teha kontod unikaalne nagu rasside / klassid / hõimud või?

A) Mod Mark - Ei, mitte praegu. Kogevad elu Ahvid või Goblin või isegi penguin kipub olema piiratud teatud Quests ja aladel - RuneScape ei ole tegelikult ehitatud teiste rasside meeles, ja see on tehniliselt raske teha, kasutades vahendeid, mis on meil saadaval. Oleme olnud kaalub spetsiaalse minigame keskkonnas, kus saab mängida erinevaid loomi või olendid, kuigi nii see ei ole võimalik ka tulevikus. Tahaksin kindlasti armastus saaks mängida kandma. Bears reegel.


Q) Fitzcairn - Zaros tagasipöördumine on viidatud juba pikka aega. Kas on saavutatud sellel aastal?

A) Mod Mark - Zaros meeldib endiselt salapärane sellistest asjadest, ja tõenäoliselt ei lasta ka meile teada, millal ta kavatseb tagasi pöörduda. Siiski, valige meeskond arendajad eesotsas Paul püüab selgitada välja:)


Q) Freak Nerd01 - Kas me teeme draakonit kirgas?

A) Mod Mark - Dragon pickaxes ilmub ka tulevikus. Ma ei saa tõesti öelda midagi enamat, kuid ta ei jõudnud ära arutelu sel nädalal, et me ei ole unustanud seda ja meil on plaan.


Q) Heavenlyevil - Kui tihti te kavatsete kohta vabastades Development Diaries?

A) Mod Mark - kui arendajad tunnevad, nagu neil on midagi öelda. Mõtle neile nagu blogi - you'd panevad blogi kui te tunda nagu te oleksite midagi sa tahtsid jagada. DD tahe olema sama.


Q) Darth Stefan - Kas on olemas teine Jumal Wars?

A) Mod Mark - Meil on tugev ideid teise kõrge Dungeon, kuid see ei ole tõenäoline, et teine jumal Wars ... ah, hang on ... sa oled palunud mind, kui on olemas teine tegelik sõda jumalapuu ? Ma tahaks öelda, et oli väga tõenäoline, eelkõige tagasipöördumise Z on rääkinud nii palju ja Guthix endiselt kiire magab. Nad ei meeldib võtta küsimustes nende endi kätes.


Q) Fitzcairn - Kas me palun tie mõningaid lahtised lõpeb Quest lugu read, enne kui alustada täiesti uus lugu read?

A) Mod Mark - Jah, ja me teeme seda. Võib-olla olete märganud, et rohkem Quests keskenduda lahendamata küsimusi, aga mitte uusi. Meil on siiski uute storylines, kuid mitte nii sageli, kui me tegime enne. Isegi küsimust, kuidas Vargas sai muuta Yeti on ilmnenud käesoleva aasta!


Q) Amaradicana - Füüsikalis suurust oma iseloomu peaks suurendama veidi vastavalt max tasandil.

A) Mod Mark - Nizza idee, kuid sitke teha. Selleks, RuneScape, kõik on kujundatud standard inimese raam, nii mees-kui naissoost. Kui teil hakkas mängima ringi, et raam, mis võimaldaks näiteks laieneva kõhutükk või suuremad lihased, töö muutuv ALL kulunud objektide mäng oleks astronoomilised. Ma eelistan kasutada oma ressursse, et toota uusi kvaliteetmaterjalide, et kõik oleks nautida. Ma ei saa eitada, et oleks tore näha ja kasutada, kuid nii suurem pilt, seal on palju muid asju ma pigem meie aega.


Q) Freemason13 - Ma tahaksin ka teada, kas Jagex mingit kavatsust suurendada arvu inventuuriaruande ruum parasjagu kasutuses.

A) Mod Mark - Me lihtsalt ei kaudu Summoning oskusi.


Q) Manblood222-Kas te muudate keskkonna suit hooajal?

A) Mod Mark - Meil oleks meeldib! Paljud piirkonnad, mis on mängus kasutada lume / kõrb mõjusid nii, ilm ja hooajal on võimalik tuleviku jaoks.


Q) Taunter2 - Kas teil taastada Tales alates Tavern?

A) Mod Mark - Oleme alati nähtud mängijad esitama lood meiega. Me asendati Tales alates Tavern aspekte nagu rollimänge foorumeid, et Post on riskimaandusest ja Galerii lehekülge. Kõik need aspektid tunduda üsna populaarne ja hästi kasutada meie mängijad (me muidugi endiselt saada palju taotlused) ja meil on lugemine neid. Üsna vähe lõpuks emailitaks ümbruses meeskonnale meile lugeda ja olema inspireeritud.


Q) Tyky95 - Palju parem on draakon kirves võrreldes Rune? Kas dragon kirves tegelikult väärt on?

A) Mod Mark - Jah! I vestlesid meie Tasakaalustatuse osakond selle täna ja õppinud järgmisega:

Dragon prioriteeditelgede umbes 5 kuni 10% parem kui Rune telgi. See sõltub täielikult millist puude te lööb ja millised teie praegune Woodcutting tasandil, aga see on umbes 5-10% parem. Võttes parema kirves tähendab rohkem lokeissa ja seega ka XP. Nice'i asi dragon telge on see, et nad on haruldased piisavalt hoidke oma kaubandushuvid väärtusi - see tähendab, et võite olla suhteliselt ohutu, teades, et saate osta ja müüa. Iga ekstra lokeissa te ei saanud kasutada oleks rohkem maksma raha võite kaotada alates nihkub edasi hind, oletades, et sa seda kasutanud tõhusalt ajal üritasite seda.

Mod Roderick - Isegi kui te ainult teade väikese vahega kaks vahendit aja jooksul on erinevus tõesti tõusta. See on alati meeldiv leida niidid, mida arutada selliseid küsimusi, kus inimesed võtavad jõupingutusi katsematerjaliga ja avaldab oma järeldused kohta foorumitel.



Q) Byzantine279 - kas olete ajakohastamine võidelda magic olema kooskõlas võimu ülejäänud lahing oskusi, või "downdating" need või ei?

A) Mod Mark - See on huvitav kommentaar, et üks. Paljud inimesed arvavad, et see on mõlema overpowered JA underpowered samal ajal! Foorumis on täis selle väite ümber. See on väga keeruline teema, arvestades nihkub kulu Runes kehtestamise järel infinite tarneid lao loomisega, vere Rune altar ja muidugi võime tabanud mitu sihtpunkti korraga. Mages do keskmiselt kulutada rohkem oma rünnakud, kuid nad võivad sageli rünnaku vahemiku, mis tekitavad veidi kulusid näiteks Potions toidu-ja Nujakka kasutajad usaldada. Rangers sageli võimalik valida nende laskemoona jälle, mis muidugi mages ei saa, seega ei ole tegemist kahju minutis argumente, mis kipuvad domineerima palju arutelusid. Combat Magic sageli kasutab mitme mängud, mis Nujakka kasutajate või Rangers lihtsalt ei saa teha. Me teame, et taktika ja kasutamist kirjeldab saa muuta, ja seega ei ole ei tule kõne allagi, et teha muudatusi ka edaspidi. Me oleme teadlikud ka sellest, et me ei vabastata ühtegi uut Magic püügivahendi või tähendab veel mõnda aega, ja nii me tõesti tahame.



Q) G0dz Pe Ka - Kas teete minigame või uue võidelda stiil, mille oskust isik mängib iseloomu ja mitte tähed ise on võtnud jõustuma, nagu sa rakendada võti pardale võtta mäng, kus saab blokeerida või miski.

A) Mod Mark - Ma olen mõtlema, et mingi sisu mõnda aega - me isegi pidada justkui "Rune olümpiamängud", kus mängijad võivad konkureerida omavahel. Mõned sündmused, mis põhinevad oma iseloomu oskusi, mõned oma oskusi. See on võimalus, see on kindel.

Mod Roderick - Kuigi kasutades klaviatuuri "Tõmblemine" gameplay on mõnus, see on oluline, et mängijad ei ole ebasoodsas olukorras tehniliste küsimuste, nagu nihkega. Oleks fantastiline, et on suurem otsene mõju tulemustele võitlemise eest keegi, kes on keskendudes mäng paremaid tulemusi, kui keegi, kes on ka telekat. Meil oleks vaja tagada, et seda ei teinud mängu ebaõiglane, aga ja mõjusa vahe on ükskõikse mängija ja lag on üsna keeruline.

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
SUPERVIP

Google translatoriga tõlgitud :D

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites

Need kes pidevalt tahavad vanat WILDI, STAKET, trade limiidi eemaldamist jms on idioodid. Kui tahate mängige RS PRIVAAT SERVERITES, saate teha mida tahes.

 

RuneScape on hea nii nagu ta on praegu ning koos kõigi tulevaste uuendustega :P

 

Word!

:ty


dumb2vp8.png

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
VIP

nad võiksid selle skilli ära teha ja siis mingi 3-4 aastat ei tee uut skilli sest muidu liialtatakse üle

minu arust.


3e851e6f514c109.gif

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites

Kommentaari lisamiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks peate olema liige

Loo konto

Liituge meie kommuuni uue kontoga. See on lihtne!

Loo uus konto

Logi sisse

On juba konto? Logi sisse siit.

Logi sisse nüüd
Jälgi teemat sisse logides  

×
×
  • Loo uus...

Oluline informatsioon

Selle veebisaidi paremaks muutmiseks oleme teie seadmesse paigutanud küpsised . Võite kohandada oma küpsiste seadeid , vastasel juhul eeldame, et te olete küpsiste kasutamisega nõus kui jätkate veebisaidil sirvimist.. Palun lugege läbi Kasutustingimused ja Privaatsuspoliitika.