Mine sisusse
Otsi siit
  • Rohkem valikuid...
Otsi tulemusi mis sisaldab...
Otsi tulemusi...
Jälgi teemat sisse logides  

Aitan RSBotiga <Tagasi Postita Probleem>

Soovitatud postitused

SUPERVIP

Kust seda saab siis tõmmata?

Kes seda välja mõtles ja loos?

Kus ma leian selle programmi looja?

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
Author of the topic Postitas
Kust seda saab siis tõmmata?

Kes seda välja mõtles ja loos?

Kus ma leian selle programmi looja?

1.seda saab tõmmata ametlikult kodulehelt http://www.rsbot.org/

2.Tegelevad

# Dave

# ins3

# Qauters

# Speljohan

# The_Flames

# USMC

# [Tyler]

3.Registeeri ja vaata Announcements

 

***************************** sain siukse scripti pakki rsbot.org , kontrollige yle ka igaksjuhuks enne kui müni seda levitama hakkab veel

 

hoia eemale olen 89% kindel et keylogger tõmba originaal selliseid juhtumeid on varem ka olnud et tõmmatakse mingi pack umbe hää kõik on olemas ja hiljem vaatad et kasutaja on läinud või siis asjad on rotti lastud . Kasuta originaal lehelt tõmmatud ja sul ei juhtu midagi

 

keegi sellsit scripty saks anda mis läheb karamajale püüab lobysid läheb tagasi panka ja laevalt tuleks korralikult maha või siis et ta müüks lobsteerid poodi keegi saaks siia alla või pmina lingi saata !

thx:)

*-Läheb panka

*-Võtab raha pangast

*-saab kõiki kalu püüda mis karam

 

SALVESTA FGLobs.java

muidu see ei tööta

 

/*
* FGLobs.java v.1.1 By Flight (Wolf)
*
* Features:
* -Auto cages at the fishing guild
* -Advanced anti-whirlpool, random combat, cage lose
* -Automatic fishing potion drinking (Taken out)
* -Better walking to bank procedure
*
*/

import java.awt.*;

import com.speljohan.rsbot.bot.Bot;
import com.speljohan.rsbot.event.listeners.PaintListener;
import com.speljohan.rsbot.script.Script;
import com.speljohan.rsbot.script.wrappers.*;

public class FGLobs extends Script implements PaintListener {

   public int fishBanked = 0;
   public int whirlPoolCount = 0;
   int randomTime = 0;
   int progress = 0;
   Graphics draw;
     public int startLevel = 0;
   public int startXP = 0;

   public void onRepaint(Graphics g) {
       if (isLoggedIn()) {
           long millis = System.currentTimeMillis() - startTime;
           long hours = millis / (1000 * 60 * 60);
           millis -= hours * (1000 * 60 * 60);
           long minutes = millis / (1000 * 60);
           millis -= minutes * (1000 * 60);
           long seconds = millis / 1000;
                 int XPChange = skills.getCurrentSkillExp(10) - startXP;
           int LevelChange = skills.getCurrentSkillLevel(10) - startLevel;

           g.setColor(Color.black);
           g.drawString("Banked " + Integer.toString(fishBanked) + " total fish.", 200, 365);
           g.drawString("Runtime: " + hours + " hrs " + minutes + " mins " + seconds + " secs.", 200, 380);
                 g.drawString("Gained: " + LevelChange + " levels and " + XPChange + " exp.", 200, 395);
           g.drawString(skills.getXPToNextLevel(10) + " XP to next level, we are " + skills.getPercentToNextLevel(10) + "% to next level.", 200, 410);
       }
   }

   // Getting time so we can check if we have been idle for awhile
   public long time = System.currentTimeMillis();
   public long startTime = System.currentTimeMillis();

   public double getVersion() {
       return 1.1;
   }

   public String getName() {
       return "FGLobs";
   }

   public String getAuthor() {
       return "Flight(Wolf)";
   }

   public String getScriptCategory() {
       return "Flight";
   }

   public RSTile[] fishToBankA = new RSTile[] { new RSTile(2594, 3419),
           new RSTile(2592, 3415), new RSTile(2587, 3419) };

   public RSTile[] fishToBankB = new RSTile[] { new RSTile(2596, 3410),
           new RSTile(2591, 3416), new RSTile(2587, 3419) };

   public RSTile[] bankToFish = new RSTile[] { new RSTile(2592, 3415),
           new RSTile(2594, 3420) };

   public static final int[] bankWindows = new int[] { 2213 };

   public boolean onStart(String[] args) {
       Bot.getEventManager().addListener(PaintListener.class, this);
       if (isLoggedIn()) {
           startLevel = skills.getCurrentSkillLevel(10);
           startXP = skills.getCurrentSkillExp(10);
       }
       return true;
   }

   public void onFinish() {
       Bot.getEventManager().removeListener(PaintListener.class, this);
   }

   public int loop() {
       switch (progress) {
           case 0: // Fishing part
               if (isInventoryFull()) {
                   log("Full inventory, walking to bank.");
                   progress++;
                   return random(1000, 1500);
               }
               if (getMyPlayer().isInCombat())
               {
                   log("We're being attacked, oh noez! Running away...");
                   runAway();
                   return random(400, 700);

               }
               RSNPC whirlpool = getNearestNPCByID(405);
               if (whirlpool != null) { //Whirlpool detection, comes before everything else.
                   int myX = getMyPlayer().getLocation().getX();
                   int myY = getMyPlayer().getLocation().getY();
                   if (isInAreaNPC(405, (myY - 1), (myY + 1), (myX - 1), (myX + 1))) { //Whirlpool within 1 square radius of us.
                       CageFish(); //Finding a new spot.
                       whirlPoolCount ++;
                   }
               }
               if (System.currentTimeMillis() - time                     if (getMyPlayer().getAnimation() == 619 || getMyPlayer().isMoving()) {
                       return random(350, 500);
                   }
               }
               if (!isInventoryFull()) {
                   setRun(true);
                   CageFish();
                   log("Time to fish...");
                   RSItemTile item = getGroundItemByID(20, 301);
                   if (item != null && !getMyPlayer().isMoving() && !inventoryContains(301)) {
                       atTile(item, "Take");
                       log("Recovering lobster cage.");
                   }
                   randomTime = random(1000, 20000);
                   time = System.currentTimeMillis();
                   return random(1500, 2000);
               }

           case 1:
               if (getMyPlayer().isMoving()) {
                   return random(250, 500);
               }
               if (isInArea(2595, 3420, 2604, 3425)) { // Northern dock
                   walkPathMM(randomizePath(fishToBankA, 2, 2), 20);
               } else if (isInArea(2603, 3406, 2611, 3416)) { // Southern dock
                   walkPathMM(randomizePath(fishToBankB, 2, 2), 20);
               }
               if (distanceTo(findObject(2213))                     progress++;
               }
               return random(1500, 2000);

           case 2:
               RSObject bankWindow = findObject(2213);
               if (bankWindow != null) {
                   if (!atObject(findObject(2213), "Use-quickly"))
                   {
                       return random(500, 750);
                   }
                   fishBanked += getInventoryCount(377);
                   depositAllExcept(301);
                   if (!isInventoryFull()) {
                       if (!inventoryContains(301)) {
                           atBankInventoryItem(301, "Withdraw 1");
                           log("Withdrawing a lobster cage.");
                       }
                   //DoFishyPot();
                   progress++;
                   log("Returning to fishing spot.");
                   }
                   closeBank();
               }
               return random(500, 750);

           case 3:
               if (getMyPlayer().isMoving()) {
                   return random(250, 500);
               }
               walkPathMM(randomizePath(bankToFish, 1, 1), 20);
               if (distanceTo(bankToFish[1])                     progress = 0;
               }
               return random(1500, 2000);
       }
       return random(500, 1000);
   }

   public void DoFishyPot() {
       boolean GoOn = false;
       if (getBankInventoryCount(151) != 0 && !GoOn) {
           atBankInventoryItem(151, "Withdraw 1");
           GoOn = true;
       } else if (getBankInventoryCount(153) != 0 && !GoOn) {
           atBankInventoryItem(153, "Withdraw 1");
           GoOn = true;
       } else if (getBankInventoryCount(155) != 0 && !GoOn) {
           atBankInventoryItem(153, "Withdraw 1");
           GoOn = true;
       } else if (getBankInventoryCount(151) == 0 && getBankInventoryCount(153) == 0 && getBankInventoryCount(155) == 0) {
           log("Out of fishing potions, continuing script anyways.");
           GoOn = true;
       }
       if (GoOn) {
           //wait(random(1500, 1750));
           closeBank();
           if (inventoryContains(151)) {
               atInventoryItem(151, "Drink");
               progress++;
           } else if (inventoryContains(153)) {
               atInventoryItem(153, "Drink");
               progress++;
           } else if (inventoryContains(155)) {
               atInventoryItem(155, "Drink");
               progress++;
           }
           log("Returning to fishing spot.");
       }
   }

   public void runAway() {
       RSTile foo, foo2;
       foo = getMyPlayer().getLocation();
       setRun(true);

       foo2 = new RSTile(2586, 3419); //bank

       walkTileMM(foo2);
       wait(random(2000, 4000));
       walkTileMM(foo);
   }

   public void CageFish() {
       RSNPC spot = getNearestNPCByID(312);
       if (spot != null && distanceTo(spot.getLocation()) > 10) {
           log("Could not find fishing spot, walking to new spot.");
           walkTileMM(new RSTile(spot.getLocation().getX() - 3, spot
                   .getLocation().getY() - 3));
       } else {
           atNPC(spot, "Cage");
           log("Fishing spot found.");
       }
   }

   public boolean isInAreaNPC(int NPCId, int minX, int minY, int maxX, int maxY) { //A bit of my home-made code 
       RSNPC Npc = getNearestNPCByID(NPCId);
       int npcX = Npc.getLocation().getX();
       int npcY = Npc.getLocation().getY();
       if ((npcX >= minX && npcX = minY && npcY             return true;
          return false;
   }

   public boolean isInArea(int minX, int minY, int maxX, int maxY) {
       int myX = getMyPlayer().getLocation().getX();
       int myY = getMyPlayer().getLocation().getY();
       if ((myX >= minX && myX = minY && myY             return true;
          return false;
}

}

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
Author of the topic Postitas
kuda seda lisada saan scriptide hulka?

addi mind plz [email:1wodjip7]taavi133@hotmail.com[/email:1wodjip7]

pole aega pean minema aga mine rsboti kausta võta lahti seal kaust nimega Scripts paste sinna sisse mine tagasi main kasuta juurde võta lahti compile_all.bat run it oota kuna see ära teeb kui ära teeb vajuta enterit siis võta Run Non-Members.bat või Run Members.bat ja vali seal Run ja Scripts ning otsi too üles palun pane postiivne tehing

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
[palun pane postiivne tehing[/color][/b]

 

Sorry for spämm aga see naeruväärne juba. Sellise asja eest ei panda tehinguid. See ei tõesta mingit usaldusväärsust.

 

Kui nii võib tehinguid koguda siis ma teeks koguaeg teemasi õpetustega ja küsiks tehinguid. Kunagi rs2eesti ajal oli keegi kes müüs rsis sees sulle rune scimmy ja tahtis tehinguid. Lõpuks eemaldati vist. Selliste asjade eest tehingute küsimine peaks olema keelatud. Ma ei imesta enam ,et 70% rahval tewhingud +20 kui selliste asjade eest ka küsitakse.

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
SUPERVIP
Sorry for spämm aga see naeruväärne juba. Sellise asja eest ei panda tehinguid. See ei tõesta mingit usaldusväärsust.

 

Kui nii võib tehinguid koguda siis ma teeks koguaeg teemasi õpetustega ja küsiks tehinguid. Kunagi rs2eesti ajal oli keegi kes müüs rsis sees sulle rune scimmy ja tahtis tehinguid. Lõpuks eemaldati vist. Selliste asjade eest tehingute küsimine peaks olema keelatud. Ma ei imesta enam ,et 70% rahval tewhingud +20 kui selliste asjade eest ka küsitakse.

 

Õiget jutt...

 

Selliste asjade eest EI PANDA TEHINGUID !!!


b4asxt.jpg

Võrkpall

(Y)

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites

tere kas saaksite anda siukse skripti kus mees cuttiks willoweid daynor villages ja sis viiks panka ja tuleks uuesti cuttima ja kui keegi ründab jookseb panka ja kui NPC tuleb siis r22gib temaga ja kui vaja teeb ka taski 2ra

oeks tore kui annaksite mulle selle skripti

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
tere kas saaksite anda siukse skripti kus mees cuttiks willoweid daynor villages ja sis viiks panka ja tuleks uuesti cuttima ja kui keegi ründab jookseb panka ja kui NPC tuleb siis r22gib temaga ja kui vaja teeb ka taski 2ra

oeks tore kui annaksite mulle selle skripti

see on olemas botiga kaasas ju:P

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
VIP

swoosh oleks vaja siis. edge man killerit.

mis foodiks ja tapaks ja ei failiks.

PM mulle kui leidad sobiva :)


3e851e6f514c109.gif

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites

Kas ProMiner'is on viga? Seal on 2x12!!! Seal peab ju kasti sisestama, mida kaevatda.... aga kahe asja jaoks on 12.. Milles asi???

Ma tahaks Mining Guild'is Coal'i kaevandada!!

 

Tänan!


Vajuta siia ,et tünga saada!

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites

Ma vaatasin kh koodi!

 

Seal nii-moodi:

 

if (mode >= 17 && mode 

 

Ehk siis 17 peab vajutama! Aga kui olen Mining Guild'is ja sisestan 17, siis paneb jooksmise peale ja Ütleb, et ei leia kivi....

Keegi oskab parandada?

 

Ise oskan Ainult PHP ja HTML


Vajuta siia ,et tünga saada!

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites

Kommentaari lisamiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks peate olema liige

Loo konto

Liituge meie kommuuni uue kontoga. See on lihtne!

Loo uus konto

Logi sisse

On juba konto? Logi sisse siit.

Logi sisse nüüd
Jälgi teemat sisse logides  

×
×
  • Loo uus...

Oluline informatsioon

Selle veebisaidi paremaks muutmiseks oleme teie seadmesse paigutanud küpsised . Võite kohandada oma küpsiste seadeid , vastasel juhul eeldame, et te olete küpsiste kasutamisega nõus kui jätkate veebisaidil sirvimist.. Palun lugege läbi Kasutustingimused ja Privaatsuspoliitika.