Mine sisusse
Otsi siit
  • Rohkem valikuid...
Otsi tulemusi mis sisaldab...
Otsi tulemusi...
Jälgi teemat sisse logides  

TheRevolution Server

Soovitatud postitused

Nii tulemas , siis selline server , seal on paljud vanad JSR liikmed ning ka samuti on seal RuneAnarchy liikmed.Runeanarchy ei tule enam minuarust ülesse , aga nüüd uus projekt on neil TheRevolution.

http://therevolution.at.ua/forum/

Administrators :

LadyLaura

HeartLess

Light

Global Moderators (Game+Forums) :

LolAtSocks

LadyKrystal

Jaga seda postitust

Postituse link
Author of the topic Postitas

problems in paradise....

11:31 Pm

Well, As It Seems, The Hole "The Revolution" Team... Had a BIG UPRAWR!

about the dedi..

((The Team: Me, Jonny, Light, Deadhead, Lady Laura))

DeadHead Is The One With The Dedi For The Server..

DeadHead Wonted Jonny, Jonny Didnt Wont me.. therefore i got kicked, yet there all FALING to recognize, I was one of the main coders, but anyways, I WILL NOT BE HELPING WITH "The Revolution" ANYMORE!

As Far As Rune Anarchy Is Consernd, I Have NO-IDEA what is going on..

Chase(aka evil) got home Sunday night, i called his cell, he said he had just goten home and would be online in about a hour..

its now WED 3 days later... and still no word from him, he also isn't answering his cell phone, so i have no idea what is going on with ra! if i haven heard from by tmrw, i'm more than likely to RE-Start A Old Server called "Anarchy's Riot" Witch is almost EXACTLY Like RA, Just a few diffrent things! But I'm Not Sure Yet, I'll Keep you guys posted ;)

Vägagi huvitav.

Jaga seda postitust

Postituse link
Author of the topic Postitas

Anarchy's riot emo teddybear keeras sitta neile imo , kuna ta oli põhi coder , aga keegi the revost tahtis Jonnyt , aga Jonny ei tahtnud emot , ja ta visati välja , nüüd keerab sitta neile.Anarchys riot foorumis ka juttu sellest.

Jaga seda postitust

Postituse link
Külaline