Mine sisusse
Otsi siit
  • Rohkem valikuid...
Otsi tulemusi mis sisaldab...
Otsi tulemusi...

Volkswagen Touareg 2012, 4.2 TDI V8 250KW Soon to be remapped

Soovitatud postitused

Tere kõik.

 

Peale 1000km läbimist otsutasin lõpuks ka teha teema antud masina kohta. PS. Töötasin kunagi nooremana VW Airport Helsinki esinduses ning seal seisis just turule tulnud pruun Touareg(gen-2). Igakord sealt mööda kõndides hakkas ila tilkuma. Olnud üks lemmikutest luksus maasturidest pikalt.

 

Olen omanud päris rida masinaid minevikus, aga volkswagen ja maastur on midagi uut. Kiiruse pisik on enda autost seniajani sees, seega saigi valitud V8 4.2 TDI versioon(eks määravaks said ka hind ja varustus). Auto maksis 37000e koos käibemaksuga ja registreerimisega, hinnale lisandus veel 500km sõitu, kuna auto sai toodud Madridist(ise elan Marbellas). Auto läheb igapäevaseks liikuriks pruudile. Hetkel ta kasutanud Audi A5-t 3.0 TDI, seega hüpe päris korralik.

 

Kuna tegemist ikkagi uuena 100k+ maksva luksusautoga, siis sai ajalugu korralilult kontrollida ning selgesti lastud ka VW esinduses teha müügieelne kontroll, et vältida suuremat rahasüsti kohe peale auto ostmist.

 

Ajalugu:

Auto on ostetud ettevõttele 2012 aastal, järgmine hooldus oli 2013 aastal(31000km peal), sellest järgmine on tehtud 07/2014(62000km peal). Peale seda olevat läinud autot omanud ettevõte pankrotti ja omanik andis auto pangale tagasi. Kuna firma oli teada ning pank ka, siis ei olnud raske kontrollida antud väidete korrektsust. Järgmised 18-19 kuud seisi auto panga parklas ning kilomeetreid ei tiksunud juurde(teen ise sama pangaga päris palju koostööd ja personaalne haldur kinnitas mulle fakti, et see auto ja 4 muud osteti nende käest antud kuupäevadel). Järgmine auto omanik oli autopood, kellelt ka mina viimase ostsin. Enda nimele nad kirjutasid auto 22.09-2015:

2016-04-09_1702.png

Peale seda auto ametlikult taas arvele võetud, sest panga käest ostmisel peab rida asju läbi tegema Hisaapanias, enne kui saab ametlikult autot müüma hakata. Peab tänama carfax.es, 10e eest saab üpriski korraliku ülevaate, mis autoga on tehtud ja juhtunud.

 

Peale seda väidetavalt autopoe omanik olevat vahetanud õli, mis ka kõik ning andnud auto enda abikaasale liiklemiseks. 4-5 kuuga naine liikunud vähe, kuna auto pidi olema liiga suur talle ning 3 nädalat tagasi ilmuski masin müüki. Olin ise jälginud juba Touarege mitu kuud ning koheselt sinna kihutasingi ning endale soetasin.

 

Masinast täpsemalt(stock andmed):

 

Volkswagen Touareg 4.2 TDI V8 automaat

Võimsus: 250kw/340bhp 4000RPM juures

Vääne: 800nm 1750RPM juures

CO2: 239 g/km

Kaal: 2297kg

Mootor: V8 4134cc

Käigukast: 8 käiguline automaat

Kiirendus: 0-100km/h 5.9s

Pikkus: 4795mm

Laius: 1940mm

Kõrgus: 1709mm

Küttekulu keskmine: 9.1l

Piiratud tippkiirus: 250km/h, kiirteel sain lausa 240 kätte(spido järgi)

 

Varustus:

Nagu ma olen aru saanud, siis 4.2 TDI on touaregide seas ''high end'' versioon, mis tähendab, et baasvarustus oli juba üpriski viisakas.

 

Hetkel täpset listi veel ei tea, aga märkimisväärsed ja mugavad lisad:

-panoraam katus täielikult elektriline ja avatav

-keyless entry, keyless go

-elektriline tagaluuk

-pruun interiöör koos pruuni ektriliste nakhistmetega

-elektriline tagaluuk

-follow home tuled koos kurvituledega

-eletriliselt kokkuklapitavad peeglid

-elektriliselt alla lastavad tagaistmed

 

Ei hakka isegi mainima tavalisasid st bluetooth ja nav jne.

 

Vigadest niipalju:

 

Kerge vibratsioon kiirustel 100-115km/h. Lahendus? Eks tuleb alustada kergedest asjadest, nagu velgede balanss ... LAHENTATUD

Juhipoolset peeglist kraabitud jääd, mis jätnud kriimud peale. Lahendus? Peab muretsema uued peeglid, kunagi läbi käidud probleem erineva masinaga.

Värvitööd tehtud lohakalt. Mitmes kohas värvitolm sees. Eriti tagaluugi ühes ääres. Lahendus? Poleerimine.

 

Rohkem vigasid hetkel ei ole täheldanud, kõik eletriline pool toimib ning puuduvad värvikahjustused/mõlgid/täkked.

 

 

Tuleviku plaan:

Kuna tegemist mu pruudi autoga, siis suuremaid velgi ta mul muretseda ei lubanud. Rääkimata madaldamisest või kõrgendamisest. KINDLASTI üritan järgmine nädal viia auto hooldusse ning lasen ära vahetada kõik asjad, mis seismisega võivad mädanema minna. Peale seda dyno, remap ja veelkord dyno. ECU ümberkirjutamisele sain juba hinnapakkumise antud ettevõtte poolt:

http://www.quantumtuning.co.uk/

 

Hinnapakkumine:

2016-04-09_1820.png

 

 

Natukene ka pildimaterjali autost:

DSC_0747.JPG

 

2.jpg

 

3.jpg

 

4.jpg7.jpg

 

6.jpg

 

8.jpg

 

9.jpg

 

10.jpg

 

11.jpg

 

12.jpg

 

13.jpg

 

 

Kahju küll, et autol ei ole õhkvedrustust, aga kuna pole kunagi olnud, siis ei oska ka puudust tunda.

 

Hetkel lõpetan, järgmine postitus peale hooldust ning siis DYNO tulemused.

 

Päikest,

Desteny


Oldschooler

"I never saw a wild thing feel sorry for itself..." D.H Lawrence

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
SUPERVIP

Haigelt ilus auto sellise ilmaga.


“I prefer to be in the grave in Colombia than in a jail cell in the United States.” ― Pablo Escobar

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
Külaline Mackelm

Tõeliselt ilus auto, ajab korralikult ila jooksma. :D

Eks muretuid kilomeetreid su naisele siis, mis seal ikka.

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
SUPERVIP
Tõeliselt ilus auto, ajab korralikult ila jooksma. :D

Eks muretuid kilomeetreid su naisele siis, mis seal ikka.

 

Siit saab valida yhe hea pildi arvuti desktopi pildiks :D


“I prefer to be in the grave in Colombia than in a jail cell in the United States.” ― Pablo Escobar

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
SUPERVIP

Kena auto küll.

 

Vibratsioonist rääkides, mul enda autol on hetkel sama teema. Kui kiirus 95+ läheb, on vibra sees. Mulle öeldi, et poolteljed ja pidurikettad. Muidugi esmalt alusta velgede balanssiga ja vaata sillad ka üle, ehk vajavad regulli.


29wqo2f.pnglogo.pngveebo_logo.png

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
Külaline Mackelm
Kena auto küll.

 

Vibratsioonist rääkides, mul enda autol on hetkel sama teema. Kui kiirus 95+ läheb, on vibra sees. Mulle öeldi, et poolteljed ja pidurikettad. Muidugi esmalt alusta velgede balanssiga ja vaata sillad ka üle, ehk vajavad regulli.

See kes ütles sulle oli ilmselt nurgataguse töökoja vasja.

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
Author of the topic Postitas (muudetud)
Kurja, pead ikka naise ära moosima, et vähe suurem velg sinna soetada, näeks väga maasikas välja.

Aga muretuid kilomeetreid.

 

Millega need pildid tehtud on?

 

Need pildid on tehtud Nikon D5100.

 

Kunas proovisõidule viid :):D?

 

Minupärast võin viia kohe, kui keegi potsatab Marbella kanti :)

 

Teil koguaeg selline ilm?

 

Oleks vaid nii. Costa del Sol peaks saama aastas 320 päeva päikest, seega vahepeal ka pilves. Aga nüüd viimasel ajal olnud päris viisakas jah, tunda on suve saabumist varsti.

 

Kena auto küll.

 

Vibratsioonist rääkides, mul enda autol on hetkel sama teema. Kui kiirus 95+ läheb, on vibra sees. Mulle öeldi, et poolteljed ja pidurikettad. Muidugi esmalt alusta velgede balanssiga ja vaata sillad ka üle, ehk vajavad regulli.

 

Vibratsiooni allikat leida on alati paras peavalu.

 

Minu järjekord:

1) Velgede balansseerimine

2) Silla regull

3) Kettad

 

Edasi läheb korralikult kallimaks, st poolteljed, roolilatt.

 

See kes ütles sulle oli ilmselt nurgataguse töökoja vasja.

 

Eks seda ei saagi tegelikult keegi öelda täpselt, sest kust nemad teavad. Neid põhjuseid võib olla päris palju ...

Muudetud liikme Desteny'i poolt

Oldschooler

"I never saw a wild thing feel sorry for itself..." D.H Lawrence

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
Külaline Mackelm

Jah aga pidurikettad peaksid olema nii kõverad et pidurdades raputab hambad välja et ilma piduriteta tunda annaks. :)

Saada päikest siiapoole ka. :D

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
Author of the topic Postitas

Täna sai siis hakatud juba esimese murega tegelema, rooli vibratsioon. ÕNNEKS lahenes see ainult velgede balansseerimisega. Ühe autoga oli see päris õudukas, kui vahetad juppe ning probleem ei kao ära, tuhandeid eurosid matsin. Mäletan, et lahendus oli mingisugune rooliotsa juures asetsev seade(näidati mulle seda kolakat, aga ei saanudki aru, mis see oli).

Esimesed veljed andsid tulemuse vanade raskustega 15 10, 30 25 ja sealt see vibratsioon tuligi. Tööline küll pani vale bar-d õhku rehvidesse(kõigile 2.6), peaks olema ees 2.3 ja taga 2.7. Aga kergesti lahendatav probleem minule.

 

Üllatus oli esimeste supportite suurus:

12991769_1084613541605324_1002960713_o.jpg

 

12970637_1084613571605321_1198270117_o.jpg

 

 

Kahjuks autot küll üles ei tõstetut, nii et väga uudistada ei saanud. Aga märkasin väljelaskes, et nagu üks osa oleks puudu mõlemalt poolelt. Kuna ma autole ei saa suuremaid velgi panna(mis tavaliselt mu üks lemmikutest tegevustest), siis mõtlesin, et võiks natuke mehisema väljalaske teha. Ma ei räägi väga valjust, mis pikas perspektiivis hakkab häirima, vaid lihtsalt rohkem urinat seistes ja kiirendades. Tegemist ei ole ikkagist sportautoga, seega mingisugust väga valju varianti ei kaalukski. Kas ratsionaalsem tuleks seda lasta ümber muuta, või lihtsam ja soodsam on tellida kellegilt valmis toode? Ehk kellegil kokkupuudet?

12986885_1084613551605323_337639691_o.jpg

 

 

Päikest,

Desteny.


Oldschooler

"I never saw a wild thing feel sorry for itself..." D.H Lawrence

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
Külaline Mackelm

Ehk on universaalsed pütad et mõlemad istuksid mõlemale poolele ilusti. Eeldan et tal on eespool ka 1 pütt ja kui eesmine pütt ja katalüsaator vahelt ära võtta muutub hääl oluliselt mõnusamaks ning müratase ei tõuse.

 

Siin videos küll otsetoru aga annab häälest enamvähem aimu.

Muudetud liikme Mackelm'i poolt

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
Author of the topic Postitas
Ehk on universaalsed pütad et mõlemad istuksid mõlemale poolele ilusti. Eeldan et tal on eespool ka 1 pütt ja kui eesmine pütt ja katalüsaator vahelt ära võtta muutub hääl oluliselt mõnusamaks ning müratase ei tõuse.

 

Siin videos küll otsetoru aga annab häälest enamvähem aimu.

 

Thanks, Martin. Eks uurin ja vaatan, mis saab. Mõnusad hääled on küll videos oleval. Ma arvan, et isegi liiga karmid minu jaoks. Ma just tahakski midagi, et hääl on mehisem just stardil, normaalselt kulgedes oleks tavaline.

 

Homme hooldus!


Oldschooler

"I never saw a wild thing feel sorry for itself..." D.H Lawrence

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
SUPERVIP
Ootan kutset külla :D

 

Ära nüüd niiväga ka auto peale erutu :D


“I prefer to be in the grave in Colombia than in a jail cell in the United States.” ― Pablo Escobar

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
SUPERVIP

Millega tegelenud oled? Teema oleks nagu surnud, :(


“I prefer to be in the grave in Colombia than in a jail cell in the United States.” ― Pablo Escobar

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
Author of the topic Postitas

Hei,

 

Kuule jah, olen viimasel ajal jubedalt hõivatud olnud kõikide probleemidega. Taas reisinud üpriski palju ja tõesti olnud vähe kodus.

 

Autost nii palju, et täitsa alles ning sõidab edukalt. Kuskil 1.5 kuud tagasi näpiti autol aju ja ''lubaduste'' kohaselt peaks olema nüüd 390HP ja 900NM. Pole küll dynos käinud, aga peale ümber programeerimist turbo lagi on tunduvalt vähem, edasi liigub ka ehk sujuvamalt ja kiiremalt, aga raske täpsetest numbritest rääkida. Võttis aega see kuskil 1.5 tundi, autol pidavat olema kaks aju. Maksis 599e. Peaksin ka uurima küttekulu kohta, kas on muutunud.

 

Kohale on ka jõudnud ammu ammu tellitud nahk iste, aga taaskordselt aja puuduse pärast hetkel seisab esinduses.

 

 

Kuskil nädalake tagasi juhtus selline asi:

t2.png

 

Ei oska küll öelda kas tõesti hakkab andur läbi minema, sest ta vahelduva eduga toimib ja siis taas mitte.

t1.jpg

 

 

Võib ka olla hetkese kuumuse pärast. Mu alfal põles terve armatuur, kui temperatuurid küündisid 40 peale.

 

Päikest kõigile.


Oldschooler

"I never saw a wild thing feel sorry for itself..." D.H Lawrence

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites

Kommentaari lisamiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks peate olema liige

Loo konto

Liituge meie kommuuni uue kontoga. See on lihtne!

Loo uus konto

Logi sisse

On juba konto? Logi sisse siit.

Logi sisse nüüd

×
×
  • Loo uus...

Oluline informatsioon

Selle veebisaidi paremaks muutmiseks oleme teie seadmesse paigutanud küpsised . Võite kohandada oma küpsiste seadeid , vastasel juhul eeldame, et te olete küpsiste kasutamisega nõus kui jätkate veebisaidil sirvimist.. Palun lugege läbi Kasutustingimused ja Privaatsuspoliitika.