-
Postituste kogus
131 -
Liitus
-
Viimati külastas
-
Tagasiside
100% -
VP$
230 [ Anneta ]
Turu statistika
- 0
- 0
- 0
Reputatsioon
10 Goodinfo Partydoll'i kohta
-
Aste
Pehme Vahvel
Viimased profiili külastajad
Viimaste külastajate blokeerimine on keelatud ja teistele kasutajatele seda ei näidata
-
Varsti wildis näeme.
- 14 vastust
-
Mõned pure klannid on veel toimivad. Suur probleem nende jaoks on ilmselt see, et multit ja nonmultit saab vahetada vastavalt oma suva järgi. See on muidugi lahe, kui iga klann oleks nõus oma inimesi multi peal hoidma. Saaks kasutada uusi ja vingeid võitlustandreid, kus varem oli single aga see on idealiseering. Ilmselt suurim põhjus on see, miks inimesed quitisid ja osa klanni kohe kinni läks, et inimesed lihtsalt ei viitsinud ega tahtnud uut süsteemi ära õppida. Osa klanne kolis vist privaatserverisse nimega Battlescape: http://www.pure-warfare.com/forums/index.php?showtopic=33567843 Teine osa proovib eoc's hakkama saada: http://www.pure-warfare.com/forums/index.php?showtopic=33567828
-
Enne alphat tuleb 7 päevane countdown. Seda pole veel tulnud, seega ei saa mängida ka. Vahepeal võib vaadata nende progressi tutorial islandi osas: [video=youtube;7z-V85QzSJo]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=7z-V85QzSJo http://2006scape.com/services/news/newsitem.ws?id=119
-
Viimased uudised: Küsimused ja vastused: http://2006scape.com/services/news/newsitem.ws?id=116
-
[video=youtube;Ypv5ChrA-wQ]
-
Kui nad teevad mingeid suuremaid töid, siis on üleval. Nt praegu testib üle 600 inimese. Vahelduva eduga. See 13 okt on küll natuke kahtlane. Ma arvan, et selleks ajaks nad küll ei jõua.
-
Kiiremat ülevaadet käesolevast momendist saab nende twitteri kaudu: https://twitter.com/2006Scape ca 6h tagasi: "Server will not go online tonight. We've, again, spent all day fixing issues with both saving/loading and Castle Wars. Most likely tomorrow." Ehk siis täna peaks uuesti testida saama. Loodame parimat
-
Arvata võis. Ma toon siin paralleeli nt Eesti ehitusega, suuremad firmad hilinevad oma hoonetega kuude, mõni isegi aastatega. Firmad, kus on eesotsas 50 pealine organiseeritud juhatus, alltöövõtjad jne. 06scape puhul on tegu võib öelda, et sama suure projektiga, kui mõne väiksema ühiskondliku hoone ehitamine. Nt koolimaja. Vahe on selles, et 06scape eesotsas on meie vanused õpilased/üliõpilased, mitte firmad, kes palkaks rasvaste patsidega programmeerijate tippe või disainereid. Ma usun küll, et nad on andnud kõik ja enam, et seda massideni tuua. (Kõik ja enam oma vanuse kohta). Kui nad saaksid börsiturgudele nt aktsiatega, siis see oleks koht, kuhu investeeriksin. Eks neid motiveerib ka see, et kui asi edukas, siis prolly varsti millionärid. This: There are currently 303,143 registered! Mõne päevaga lihtsalt 3k kasutajaid juurde reganud.
-
Aidake tuvastada sounde: http://2006scape.com/services/news/newsitem.ws?id=108
-
Ja teisi ägedaid kasutajate tehtud pilte Player Gallery 1 ja Player Gallery 2
-
Pole hullu, prealpha tuli ka viivitusega välja. Sul võib õigus olla, seda ei saa välistada aga poisid on nii palju tööd siia sisse pannud. Ei saa eeldada, et see töö oleks kõik tasuta tehtud. Kui nad oleks pidanud kõik oma taskust kinni maksma, et meie tasuta mängida saaksime, siis poleks rs06 niigi kaugele jõudnud nagu see praegu on. Pealegi arendajad on irl'is teada ja neid ootaks päris karm saatus, kui nad kogu kommuuni üle laseksid ja ise selle arvelt rikastuksid.
-
http://www.2006scape.com/services/news/newsitem.ws?id=100 Toimus xp rate hääletus, mille võitis 1x xp rate. 1x exp rate sai 1202 häält, 2x exp rate sai 932 häält. Üpris tasavägine ja nad pidid raske otsuse tegema. Kuna suurem osa rahvast ütles 1x, siis otsustati, et see ka jääb. Lisaks sellele veel põhjendusi, miks peaks 1x olema: "We have chosen to go with the experience rate of 1x. This is for a few reasons: 1) This is a remake of RuneScape as it once was in 2006, so it only makes sense to keep it that way. 2) Things would be unbalanced, and items would be looked over or deemed useless if the experience rate was higher than 1x. For example, lower-leveled armor would have little-to-no value because no one would wear it (why buy iron armour, when you can simply skip straight to steel if the experience rate was higher than 1x). With the experience rate of 1x, everything keeps the same "value". 3) Everything stays balanced with an experience rate of 1x. However, before you get excited or before you rage, there is one thing you need to know: Once we are a few weeks into Alpha (most likely 2-3 weeks in), we will have one more poll to confirm that everyone is comfortable with the experience rate of 1x. The staff team has a feeling that many of you will change your minds, and this poll will help find out if the experience rate of 1x is really the best thing for the server." Ma arvan, et juba mõne aja pärast mängijaskond tüdineb ning hakkab 2x exp rate nõudma. Eks näis. Alpha pole veel väljas, kuid peaks selle kuu keskel või lõpus tulema. Alphani tehakse 7-days countdown.
-
http://www.youtube.com/watch?v=IX_sMN3Pja4&feature=player_embedded 06scape trailer tuli välja. Mixitud kokku erinevate mängijate salvestustest. Mõni aeg tagasi tehti küsitlus, kas 1x või 2x exp rate. Tulemused praegu: 1x 59% 2x 41% Et 06scape ka tulevikus ära elaks on pakutud sellised ideed välja: Kusjuures asi tuleb välja hilis-septembris ning alguses on ainult f2p world ja f2p questid. Hiljem hakatakse samm-sammult laiendama p2p linnu jne. Worlde tuleb mitu.. Lähemalt: http://2006scape.com/services/news/newsitem.ws?id=99 http://2006scape.com/services/news/newsitem.ws?id=98
-
Praegu on õhtuti 200-400 online, alguses oli rohkem aga nüüd on kohe reset tulemas ja enamus ei leia mõtet enne alphat mängida. Need, kes praegu online pkivad või treenivad skille pkimiseks.