Mine sisusse
Otsi siit
  • Rohkem valikuid...
Otsi tulemusi mis sisaldab...
Otsi tulemusi...

Soovitatud postitused

Tere , tahtsin siis kirja panna oma ''meeldivad'' kogemused 1a veebipoega.

Ei tea kas kirjutan selle õigesse kohta, petturitte alla panna ei saa kuna otseselt mind ei pettetud.

Tahtis lihtsalt rääkida venitamisest ja jamadest mis seal toimuvad.

 

Kõik algas ilusti läksin siis nende veebipoodi kus nad kisasid oma kvaliteedist ja usaldusväärsusest.

Leht ilusti kujundatud. öelda pole midagi, selle kallal vähemalt natukene vaeva nähtud.

Panin oma tellimuse kokku, tellisin ära. Olin teadlik sellest et kaks asja on välismaa laos ning võib rohkem aega minna

kui 2-4 päeva nagu lubatud. Mõtlesin et okei ootan siis natukene kauem kui vaja.

Ootasin siis nädal aega. Helistasin ja küsisin, et kuidas mu juppidega läheb. Hiirt polnud ikka veel laos.

Ootasin veel nädal aega ja helistasin uuesti. Hiirt polnud taaskord laos. Siis olin juba närvis et mis neil viga

on ja millega nad seal kontoris tegelevad, ei suuda poole kuuga hiirt lattu tellida omale? Ütlesin hiirest ära ning

sain siis kätte oma pakki.

Siinkohal pean mainima, et DPD kullerifirmaga jäi ülimalt meedldiv kogemus, kõik käis kähku ja lihtsalt.

Soovisin kella 12 pakki ja tuli kell 12:10 väga hea.

Nüüd pöördun siis tagasi 1a juurde, sain siis jupid kokku pandud ning tuli välja et emapaat on praak .''KVALITEET''

Testisin muude arvuti komponentidega ja selgitasin välja et emaplaat on praak.

Viisin neile siis kontorisse emaplaadi (teatasin ka ette). Rääkisin siis selle tehnikuga või kes iganes seal on natukene juttu

sellest emaplaadist ja siis sain oma paberi kätte et saadavad selle garantiisse, küsisin kaua sellega aega läheb ning sain

vastuse ''mõni nädal'' siis olin juba tõesti vihane, mingit asendust ka ei pakkuta, kõigepealt oota hiire pärast 2 nädalat

ja siis mõni nädal mis võib vabalt ka 4 nädalani venida veel. Mina siis lihtsalt istun käed taskus ja ootan ja vaatan oma ilusaid

usaldusväärselt firmalt saadud juppe. Mõistan et nad ei testi neid oma kontoris ja saavad otse tehasest, aga sellisel juhul

tuleks sõna ''KVALITEET'' eemaldada nende kodulehelt.

 

Kui teil on aega 1-2 kuud oodata kuni oma arvuti kokku pandud saate siis andge minna, tellige 1a lehelt.

Kuid minupoolt hindeks neile 0,3/10.

Lihtsalt kirjutasin selle kuna arvasin et ma ei saa seda kirjutamatta jätta, ehk keegi tahab ka tellida ning siis on peale

ise välja mõeldud kirjadega kodulehel (Andres: sain kauba kätte 5 minuti ja 12 seknudiga) ka üks mitte just tore kogemus.

Peab siis tänama 1a veebipoodi imelise kuu sisustamise eest.

Kui kellegil on taolisi kogemusi siis kirjutage kindlasti siia üles.


Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
VIP

Endal juhtus sama asi umbes aasta tagasi. Tellisin 1a poest omale läpaka, kuid kohale jõudis see alles 2 nädalat hiljem lubatud ajast. Vabanduseks toodi, et toode ei ole veel jõudnud lattu. Ise ei soovi selle poega enam kokku puutuda, kuna pidin neile väga tihti helistama ja aru pärima oma ostu kohta, kuid vastuseks sain vaid, et nemad ei tea millal jõuab.

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
VIP

Oli eripakkumine lauaarvutil, sai siis tellitud ja tuli välja, et arvuti jaoks pole sobivat videokaarti mis alguses pakkumises lubati, sai siis kokkulepitud, et panevad parema graafikakaardi sisse, et mul summa ei muutu. Aega läks 2-3nädalat, kuna tellisid seda videokaarti kuskilt x-kohast aga lõpuks saime kätte ka.

Väga ei kurda, aga oleks võinud kiiremini tegutseda sellises olukorras. Ajaa, arvutil oli seest mingisugune juhe ka lahti, mille ise ära ühendasin, täpselt ei mäletagi kas videokaardi juhe oli lahti vms :D

 

Edit: Jutt käib ka minu puhul 1a.ee-st

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites

Nende kodulehel on tõesti kahtlast infot. Minu puhul siis see: "Pole probleemi, meie anname Teile kvaliteetset nõu arvuti jõudluse parandamiseks ja mis peamine, see on TASUTA!". Nad vastasid mulle 5 korda vahemikus 12:30-18:10. Siis mõtlesin, et nendele küll loota ei saa. Esmalt, nende info toote kohta oli mööda. Oskavad öelda, et minu valitud jupid on väga OK aga mingeid ventilaatoreid ei oska soovitada korpusele. Kui te vaid näeks seda vestlust... Ma nimelt ei telli neilt nüüd.

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
SUPERVIP

Ise just hiljuti pettusin ka arvutitark.ee's. Tellimus on sees olnud 31.12-xx.xx ja täna saatsin neile kirja kell 11.25 ja sellele vastati alles kell 16.45 ning helistades neile kontorisse, ei suutnud keegi seal ka telefoni võtta ning minuga rääkida. Lõpuks tuli välja, et seda videokaarti, mida mina soovisin polegi üheski laos ning ma pean valima uue videokaardi. Valisin välja ja saatsin kirja neile ära. Sellele nad vastavad arvatavasti homme õhtul (16-17.00) ning seejärel läheb veel aega, kuna videokaardi tarneaeg on 2-4tp. Arvatavasti peaksin oma arvuti kätte saama teisipäev 14.01. Nii palju siis selle firma poolt kiirest tegutsemisest.

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
VIP

Nad peaks ikka kontrollima, mida nad edasi müüvad, kui nad arvuti kokku panevad

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
SUPERVIP
Tere , tahtsin siis kirja panna oma ''meeldivad'' kogemused 1a veebipoega.

Ei tea kas kirjutan selle õigesse kohta, petturitte alla panna ei saa kuna otseselt mind ei pettetud.

Tahtis lihtsalt rääkida venitamisest ja jamadest mis seal toimuvad.

 

Kõik algas ilusti läksin siis nende veebipoodi kus nad kisasid oma kvaliteedist ja usaldusväärsusest.

Leht ilusti kujundatud. öelda pole midagi, selle kallal vähemalt natukene vaeva nähtud.

Panin oma tellimuse kokku, tellisin ära. Olin teadlik sellest et kaks asja on välismaa laos ning võib rohkem aega minna

kui 2-4 päeva nagu lubatud. Mõtlesin et okei ootan siis natukene kauem kui vaja.

Ootasin siis nädal aega. Helistasin ja küsisin, et kuidas mu juppidega läheb. Hiirt polnud ikka veel laos.

Ootasin veel nädal aega ja helistasin uuesti. Hiirt polnud taaskord laos. Siis olin juba närvis et mis neil viga

on ja millega nad seal kontoris tegelevad, ei suuda poole kuuga hiirt lattu tellida omale? Ütlesin hiirest ära ning

sain siis kätte oma pakki.

Siinkohal pean mainima, et DPD kullerifirmaga jäi ülimalt meedldiv kogemus, kõik käis kähku ja lihtsalt.

Soovisin kella 12 pakki ja tuli kell 12:10 väga hea.

Nüüd pöördun siis tagasi 1a juurde, sain siis jupid kokku pandud ning tuli välja et emapaat on praak .''KVALITEET''

Testisin muude arvuti komponentidega ja selgitasin välja et emaplaat on praak.

Viisin neile siis kontorisse emaplaadi (teatasin ka ette). Rääkisin siis selle tehnikuga või kes iganes seal on natukene juttu

sellest emaplaadist ja siis sain oma paberi kätte et saadavad selle garantiisse, küsisin kaua sellega aega läheb ning sain

vastuse ''mõni nädal'' siis olin juba tõesti vihane, mingit asendust ka ei pakkuta, kõigepealt oota hiire pärast 2 nädalat

ja siis mõni nädal mis võib vabalt ka 4 nädalani venida veel. Mina siis lihtsalt istun käed taskus ja ootan ja vaatan oma ilusaid

usaldusväärselt firmalt saadud juppe. Mõistan et nad ei testi neid oma kontoris ja saavad otse tehasest, aga sellisel juhul

tuleks sõna ''KVALITEET'' eemaldada nende kodulehelt.

 

Kui teil on aega 1-2 kuud oodata kuni oma arvuti kokku pandud saate siis andge minna, tellige 1a lehelt.

Kuid minupoolt hindeks neile 0,3/10.

Lihtsalt kirjutasin selle kuna arvasin et ma ei saa seda kirjutamatta jätta, ehk keegi tahab ka tellida ning siis on peale

ise välja mõeldud kirjadega kodulehel (Andres: sain kauba kätte 5 minuti ja 12 seknudiga) ka üks mitte just tore kogemus.

Peab siis tänama 1a veebipoodi imelise kuu sisustamise eest.

Kui kellegil on taolisi kogemusi siis kirjutage kindlasti siia üles.

 

Sa vist päris lol peast. Kui sul on neid tellimusi 100 kond päevas siis sa kdnilasti suudad tegelda mingi kutiga kellel on hiir puudu. Ega pood ei võta sul igat juppi pakist lahti ja ei testi kas see töötab. Garantiiga lähebki aega, kuna see saadetakse maaletoojale või siis firmale või tehasele tagasi kust see on toodud. Mõtle ka natuke.

Sõpradel on koguaeg hästi läinud, 2 päevaga asjad kätte ja vsjo.


5LmT5nZ.png

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
SUPERVIP

miks kohe ei maksnud siis


5LmT5nZ.png

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
SUPERVIP
Sa vist päris lol peast. Kui sul on neid tellimusi 100 kond päevas siis sa kdnilasti suudad tegelda mingi kutiga kellel on hiir puudu. Ega pood ei võta sul igat juppi pakist lahti ja ei testi kas see töötab. Garantiiga lähebki aega, kuna see saadetakse maaletoojale või siis firmale või tehasele tagasi kust see on toodud. Mõtle ka natuke.

Sõpradel on koguaeg hästi läinud, 2 päevaga asjad kätte ja vsjo.

 

Miks kedagi lolliks tuled sõimama, kui ise oled hullem? Kui nad ei suuda garanteerida toote kvaliteeti ning kohale jõudmist kuna neil tellimusi nii palju tuleb, siis ei tohiks neil ka kirjas olla "kvaliteetne ja paari päevaga kohal". Sina kes ilma igasuguse kokkupuuteta 1a suhtes, ei tohiks sõnagi lausuda. Selle all mõtlesin just isikliku kokkupuudet. Kogu selle teema point on ju tegelikult selles, et nad ei tule toime lubatuga. Mõtle ka natukene kui kedagi sõimama tuled.

 

Ise just hiljuti pettusin ka arvutitark.ee's. Tellimus on sees olnud 31.12-xx.xx ja täna saatsin neile kirja kell 11.25 ja sellele vastati alles kell 16.45 ning helistades neile kontorisse, ei suutnud keegi seal ka telefoni võtta ning minuga rääkida. Lõpuks tuli välja, et seda videokaarti, mida mina soovisin polegi üheski laos ning ma pean valima uue videokaardi. Valisin välja ja saatsin kirja neile ära. Sellele nad vastavad arvatavasti homme õhtul (16-17.00) ning seejärel läheb veel aega, kuna videokaardi tarneaeg on 2-4tp. Arvatavasti peaksin oma arvuti kätte saama teisipäev 14.01. Nii palju siis selle firma poolt kiirest tegutsemisest.

 

Kui videokaardi tellisid, siis ikka kontrollisid, et see laos olemas oleks? See on seal selgelt kirjas.

Muudetud liikme hendrik'i poolt

sadwa.jpg

 

"Success is the best revenge"

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
SUPERVIP
Miks kedagi lolliks tuled sõimama, kui ise oled hullem? Kui nad ei suuda garanteerida toote kvaliteeti ning kohale jõudmist kuna neil tellimusi nii palju tuleb, siis ei tohiks neil ka kirjas olla "kvaliteetne ja paari päevaga kohal". Sina kes ilma igasuguse kokkupuuteta 1a suhtes, ei tohiks sõnagi lausuda. Selle all mõtlesin just isikliku kokkupuudet. Kogu selle teema point on ju tegelikult selles, et nad ei tule toime lubatuga. Mõtle ka natukene kui kedagi sõimama tuled.

 

Kas ma ütlesin sulle, et ma ei ole tellinud, kui ei, siis mida sa ajad? Minu kirjas on selgelt, et sõpradel on hästi läinud, aga ma ei rääkinud, et mul oleks halvasti või hästi läinud, endal läks 5 päeva aega, sellepärast ka ei kirjutanud ja ei tahtnud ebameeldivat muljet jätta. 5 päeva läks sellepärast, kuna asi ei olnud laos ja ma ise tellisin reedel, ehk siis pühapäeval tuli vahe sisse ja laupäval ka vb.


5LmT5nZ.png

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
SUPERVIP
Kui videokaardi tellisid, siis ikka kontrollisid, et see laos olemas oleks? See on seal selgelt kirjas.

 

Seal oli kirjas, et TELLITAV 2-4tp. Ootasin selle 5 päeva ja võtsin nendega ühendust, ning see oli nende poolne viga, et seda polnud seal.

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
SUPERVIP
See oli juhus.Selle pärast ei pea kohe 1a-d maha tegema.

 

Vii ennast teemaga kurssi. Kahjuks ma ei tellinud 1a'st. Ma rääkisingi üldse arvutitargast ning minu oote aeg on olnud kokku 8 päeva atm, ning arvuti jõuab alles E-T ning kokkuvõttes teeb see 12-13 päeva. See on loogiline, et selliseid asju juhtub. Aga lihtsalt mina olen momendil kannataja, kes peab ilma arvutita olema.

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites

Kommentaari lisamiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks peate olema liige

Loo konto

Liituge meie kommuuni uue kontoga. See on lihtne!

Loo uus konto

Logi sisse

On juba konto? Logi sisse siit.

Logi sisse nüüd

×
×
  • Loo uus...

Oluline informatsioon

Selle veebisaidi paremaks muutmiseks oleme teie seadmesse paigutanud küpsised . Võite kohandada oma küpsiste seadeid , vastasel juhul eeldame, et te olete küpsiste kasutamisega nõus kui jätkate veebisaidil sirvimist.. Palun lugege läbi Kasutustingimused ja Privaatsuspoliitika.