Mine sisusse
Otsi siit
  • Rohkem valikuid...
Otsi tulemusi mis sisaldab...
Otsi tulemusi...

Soovitatud postitused

Tere!

 

Ma leidsin netist kena krossika omale.

Kuid olen sellel alal täielik algaja :(

Lähen varsti proovisõidule ,ja ei oska isegi käivitada :D :D

 

Esitan siis mõned küsimused ,kui leiate aega siis palun vastake.

 

#Kuidas üldse käivitada poolautomaatse käigukaga krossiratast?

#Mida müüa käest küsida?


Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites

Krossikaid käivitad sa ikkagi samamoodi, vahet ei ole kas automaat või manuaal. Tööle läheb ta kas starterist või siis vändast. Müüalt võid küsida, millal on tehtud mootorile remont(kui üldse on tehtud), kas amordid töötavad kenasti, kuidas karpaga on, kett, hammakad ja palju muud. Küsi talt mis tal rääkida on krossika kohta.

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
SUPERVIP

Pane kuulutus siia, ehk oskame aidata.

Vaata mis aasta masin on.

Plastmasse katki.

Vaata, et käik oleks väljas, kui tööle paned. Ei tea milline käigukast tal on. Kas 1. käik üles või alla.

Löö käima, seejärel vajuta sidur alla (paremal pool tavaliselt) ja käik sisse.

Vaata kas ikka tõmmet on masinal.


5LmT5nZ.png

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
paremal pool sidur wtf? ei kujuta ette kuidas sa kiirelt käike vahetad o.O

Sidur on tavaliselt ikka lenksu küljes ? Me ei räägi siin autodest hetkel.

Paremal on gaas ja esipidur

Vasakul on sidur.

Parema jala juures on tagapidur ja vasaku jalaga vahetad käike.

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
SUPERVIP

Mul on küll sidur all seal kus peaks olema vänt.

Esimest korda oli mul ka krossaga natukene piinlik, kuid seal midagi rasket pole.

Proovi kenasti pidurid ära ja palju sisse võtab.

Edu sulle.


"The true sign of intelligence is not knowledge but imagination."

- Albert Einstein

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
SUPERVIP

Müüalt kysi et kuna moottori remont on tehtud. palju sõidetud peale seda ja kui ta ytleb et nad vahetasid kolbi ja sülindri ära siis kysi peale seda et kudas on sisse sõidetud. Sisse sõidetakse esimesed 100km alla poole kaasi kogu aeg. ja pidurdamiseks kasutatakse pidurid mitte moottorid.

Kui sisse sõidetud on mingi täie kaasiga ja nokka tõstetud siis ära osta kuna kaua see sul vastu ei pea.

 

Alguses kui selle saad siis käik ei pea vabal olema et käima saada, lihtsalt hojad sidurid põhjas mis asub vasaku käe juures, paremal pool on esipidur. Paremapoole jala juures on tagupidur ja vasaku jala juured käigud. Kui käik on vabal siis vajutad alla läheb esimene käik sisse. Kui hakkad teisele panema siis tõstad ylesse ja jätkat niikaua kuni käikke jätkub.

Peab meeles lihtsalt pidama et esimene käik on alla ja muud ylesse.

Mõned krossid jaksavad ka teiselt käikult minema hakata et ei pea esimesele panema aga enamus 50cc ei jaksa minna ja surevad välja.

Mõnel on ka veel nii et käima ei lähe kui elekter pole peal või jalg on all.

 

Vähemalt endal oli nii ja krossikas oli mul siis Derbi drd pro 50. Ja hetkel on Husqvarna SM 125. Pole veel tulnud krossi vastu millel on käigud erinevad või toimib teisiti.

 

siis kui ma krossi sain panin youtubeesse "how to drive motorbike" Tuli head õppetused. (Y)

Aga harjutamine teeb meistriks. Lihtsalt tasakesi hakkad tundma enda krossi kiirust ja hääli ja siis kui pikemad aega sõidad siis ei pea enam mõtlema mis käik sees vaid häälte järgi vahetad.

Lihtsalt see vajab harjutamist.

Muudetud liikme JorKsX_'i poolt

no pain, no gain

no work, no results

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
Alguses kui selle saad siis käik ei pea vabal olema, hojad sidurid põhjas mis asub vasaku käe juures, paremal pool on esipidur. Paremapoole jala juures on tagupidur ja vasaku jala juured käigud. Kui käik on vabal siis vajutad alla läheb esimene käik sisse. Kui hakkad teisele panema siis tõstad ylesse ja jätkat niikaua kuni käikke jätkub.

Peab meeles lihtsalt pidama et esimene käik on alla ja muud ylesse.

Mõnel on ka veel nii et käima ei lähe kui elekter pole peal või jalg on all.

 

Vähemalt endal oli nii ja krossikas oli mul siis Derbi drd pro 50. Ja hetkel on Husqvarna SM 125. Pole veel tulnud krossi vastu millel on käigud erinevad või toimib teisiti.

 

siis kui ma krossi sain panin youtubeesse "how to drive motorbike" Tuli head õppetused. (Y)

Aga harjutamine teeb meistriks. Lihtsalt tasakesi hakkad tundma enda krossi kiirust ja hääli ja siis kui pikemad aega sõidad siis ei pea enam mõtlema mis käik sees vaid häälte järgi vahetad.

Lihtsalt see vajab harjutamist.

 

Võib-olla sain praegu su tekstist valesti aru, kuid kui sidur all on siis ei saa ju masinat tööle lüüa, niiet peab vaba käigu ikkagi sisse panema.


"Parem naine lits kui auto Opel." - Albert Einstein[h=1][/h]

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
SUPERVIP
Võib-olla sain praegu su tekstist valesti aru, kuid kui sidur all on siis ei saa ju masinat tööle lüüa, niiet peab vaba käigu ikkagi sisse panema.

 

See oleneb masinast, m6ned lähevad sidur peal nuppu vajutades käima, aga m6nel on nii et kui sidur peal ja tahad lyya käima siis lööb ainult tyhja, sellel juhul jah vaja olla vaba. See minu DRD sidur peal käima ei läinud et pidi vabal olema, samuti husq. aga s6pra yamaha läheb kyll tööle.

Näiteks mingi Beta RR selle saad sidur peal tööle aga pead suht kiiresti selle lööma käima, kuna kohe kui käima hakkad lööma hakkab ta sul edasi liikuma ja siis kui käib juba siis alles v6tab siduri.

 

Sa saad isegi käima panna lykkattes selle siduriga ja niisama joostes ilma sidurid.


no pain, no gain

no work, no results

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
SUPERVIP

Kõige targem tegu oleks kui sa paneksid siia vähemalt pildi, kui mitte kuulutust nagu eespool mainitud. Krossikad on erinevad ja kõik ei lähe samamoodi käima.


「FAKER」dtjg.mart

 

 

「Ainuke ja ÕIGE skype」dfjg.mart

 

#karvased.ee[/b]

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
VIP

Soovitan ise ka, et vajuta amordid alla ning vaata, kas surub tagasi üles (ei tohi nagu põrkuma jääda edasi-tagasi).


29wqo2f.png veebo_logo.png

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
VIP
Oh ,tänan teid :) ,kuid kui ma politseinikust krossikas käekõrval mööda jalutan ,siis ta ei küsiks mult midagi? (juhiluba ,vanust)

 

Ta võib küsida küll, kuid need pole vajalikud sinul. Võid öelda, et sõidad põllupeal, tulid ainult bensiini võtma, sõbra juurde lükkama vms (põllu peal liikluseeskirjad ei kehti).


29wqo2f.png veebo_logo.png

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
SUPERVIP

Ära end siis vigaseks sõida, kui sa midagi nendest masinatest ei tea, teiste ees eputada ka mõtet ei ole, sest noortel nagu sa oled on see kombeks.


「FAKER」dtjg.mart

 

 

「Ainuke ja ÕIGE skype」dfjg.mart

 

#karvased.ee[/b]

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
Author of the topic Postitas

Eks ma proovin :)

Olen kuulnud ütlust:

Mootor-raturiga on nii et ei küsita 'kas ta kukkub ,vaid millal ta kukub

Mmm... jaa ,aga ma lähen vist krossirajale ,kui saan :D põldu mul pole.

Aga kas metsas võib sõita? (juhul kui mets pole looduskaitse all või mootorsõidukite keelu all)


Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
VIP

Minu teada võib, aga kui mets ei ole sinu maal, siis parem ära suuri rööpaid tee, muidu võib kerge pahandus tulla.


Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
Külaline NiceSk1ll3r

Peaks olema nii, et hoiad sidurit alla, siis hakkad vänta taguma. Kui ta hakkab nagu podisema, et nagu läheks juba käima aga veel ei lähe, siis annad natuke gaasi ka. Ofc peab olema vabakäigu peal.

 

Ma pole selles täiesti kindel, kuna endal läks starterist käima. :D

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
Peaks olema nii, et hoiad sidurit alla, siis hakkad vänta taguma. Kui ta hakkab nagu podisema, et nagu läheks juba käima aga veel ei lähe, siis annad natuke gaasi ka. Ofc peab olema vabakäigu peal.

 

Ma pole selles täiesti kindel, kuna endal läks starterist käima. :D

 

Masinatega millega mina sõitnud olen (110cc tms ja 250cc orion) ei saa sidurit all hoides tööle lüüa.


"Parem naine lits kui auto Opel." - Albert Einstein[h=1][/h]

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
Külaline NiceSk1ll3r
Masinatega millega mina sõitnud olen (110cc tms ja 250cc orion) ei saa sidurit all hoides tööle lüüa.

Endal oli ka 110cc ATM, kahjuks Hiinakas. :)

Oleneb ka, mis käigukastiga see pill sul on, kas manuaal või automaatne. Automaatsel polegi vist sidurit?

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
SUPERVIP
paremal pool sidur wtf? ei kujuta ette kuidas sa kiirelt käike vahetad o.O

 

Oih, vaatasin valesti, muidugi vasakul pool

:D:D Paremal pidur, vabanduseD ;D

 

Endal oli ka 110cc ATM, kahjuks Hiinakas. :)

Oleneb ka, mis käigukastiga see pill sul on, kas manuaal või automaatne. Automaatsel polegi vist sidurit?

 

Miks kasutada sidurit, kui sul on käik väljas? :D

Mina lükkan oma masina nii käima, et alguses 2 korda panen nagu gaasi natuke, kui mootor suretatud ning siis esimese laksuga kohe käima. Talvel kasutasin toorest, siis läks toorega ka 1 laksuga, kuid talvel pidi ootama pikka aega enne kui mootor soe.


5LmT5nZ.png

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
SUPERVIP
Endal oli ka 110cc ATM, kahjuks Hiinakas. :)

Oleneb ka, mis käigukastiga see pill sul on, kas manuaal või automaatne. Automaatsel polegi vist sidurit?

 

Rollerittel on automaat ja seal toimib sidur auomaatselt, ehk kui pöördeid pole on nagu sidur peal, vajutad kaasi siis hakkab kohe edasi minema.

Nagu ma eespool mainisin siis see oleneb täitsa masinast kas saad sidur peal tööle või ei.


no pain, no gain

no work, no results

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
VIP

Suurem osa krossikatest on poolautomaat siduritega, ehk siis sa ei pea käige vahetamisel sidurit kasutama, aga soovitav oleks käiku väiksemaks vahetades sidurit kasutada. Peab masin kauem vastu.


Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites

Kommentaari lisamiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks peate olema liige

Loo konto

Liituge meie kommuuni uue kontoga. See on lihtne!

Loo uus konto

Logi sisse

On juba konto? Logi sisse siit.

Logi sisse nüüd

×
×
  • Loo uus...

Oluline informatsioon

Selle veebisaidi paremaks muutmiseks oleme teie seadmesse paigutanud küpsised . Võite kohandada oma küpsiste seadeid , vastasel juhul eeldame, et te olete küpsiste kasutamisega nõus kui jätkate veebisaidil sirvimist.. Palun lugege läbi Kasutustingimused ja Privaatsuspoliitika.