• Rohkem valikuid...
Otsi tulemusi mis sisaldab...
Otsi tulemusi...
Jälgi teemat sisse logides  

Counter-Strike: Global Offensive [Võimalik esmaesitlus täna]

Soovitatud postitused

SUPERVIP

Tervist

Mõtlesin et teen ka siia teema kuna tundub, et lõpuks täna tundub esitletakse uut Counter Striket. Nimeks saab Counter-Strike: Global Offensive.

Mõned lingid kus juttu:

http://www.eurogamer.net/articles/2011-08-12-counter-strike-global-offensive-spotted

http://www.facebook.com/ESEA.net

(leitud kuskilt lehelt)

Kuulujutud:

Plaanitud väljalase on esimene kvartal 2012

Maksimum mängijate arv tuleb 5vs5

Mäng on ehitatud uuele source mootorile

Põhjalik statistika süsteem sisse ehitatud

Uued relvad/granaadid

Dust & Aztec suured muudatused nendes mappides

Laskemoon on tasuta mängus.

http://www.youtube.com/watch?v=tSBHmgkFMPw

b_560_95_1.png

Public TS3. Tule ja liitu!

Jaga seda postitust

Postituse link
VIP

See Steam/nonsteam :D?

pic.php?id=9Skype triple.-

Jaga seda postitust

Postituse link
SUPERVIP
Author of the topic Postitas

Mõned küsimused ja vastused seoses uue mänguga. Vastab inimene kes seda juba mänginud.

Nobody asked this yet and I'm surprised: what are the new guns?

Rocket Launcher and Samurai Sword

Is there an ammo buying system?

Are there new guns?

Is the armor system the same? Can you just buy head armor now?

Are there new maps?

Is the deagle, assuming it's still there, like source or 1.6 ie is it super accurate while moving and whatnot?

Ammo is free as in source, it was debated a couple of times through the day though, so it might not be how it's going to be in the final version, even though I personally think it won't have ammo-buying.

There are a few new guns (and all the guns have been changed more or less, but their current versions aren't at all final). There are also a couple of new nades, which are pretty cool. There are molotov grenades, which create a fire-blanket that slows players are little. It sounds crazy, but it actually played really well I think, even though the size/dmg might need a bit tweaking. The other new nade is a decoy-nade, that can play firing-sounds, so it can be used to fake that a player is in a position. Not sure how usable it is, but the idea is pretty nice I think.

In the current build armor is also free, but I am pretty sure this will be changed, at least for the competitve mode, since most people here thought it was a bad idea and there basically was no point to even have armor in the game, if it was given for free every round.

Because of this armor-change they also revamped the money system, which wasn't too nice, you didn't really get enough money, so sometimes you would end up needing to have 3-4 ecos or having won 5 rounds in a row and still only have 4k left xD This was also down to more grenades and other equipment being available though.

All the maps have names you know, but most of them have been altered. Dust2 only has very minor changes from the source version, but the other maps have some pretty big changes (most importantly dust and aztec have been changed to try and make them more usable for 5on5 play)

The deagle is about as powerful as in source, but it's hard to tell after such little playing time, we spent more time trying out other guns/stuff mostly.

running with the knife out... still faster than running with gun out?

Yes.

ironsights?

No, the closest thing is still the aug/sig kind of zoom ;>

Mõned nopped siis antud lingilt, kellel huvi see loeb ise täpsemalt ja uurib! Igatahes mina loodan et serverite hostimisel pole mingeid probleeme ja seda saavad teha kõik kuigi jutud liiguvad, et asi läheb eksklusiivseks ehk väga valitud seltskond saab hostida.

---------- Post added 12-08-11 at 15:15 ----------

How similar is the feel and the movement model to CS:S and 1.6?

It is pretty similar to source, as it is on the same engine. Some of it isn't quite the same, but after playing it for a while it felt just fine. For my taste there is a little too much of a slowdown when you land after jumping for my taste, but that might be tweaked and if it isn't it's not something that I think will be a problem in the long run, just needs a little getting used to

b_560_95_1.png

Public TS3. Tule ja liitu!

Jaga seda postitust

Postituse link
VIP

Oh jumal mingi Samurai mõõk. Kui nii mõttetuid asju sisse topitakse, siis see on fail ka ma arvan.

Jaga seda postitust

Postituse link
VIP

CS: Source mootoril jookseb? Kui jah, siis milleks üldse sellist paska teha?

"I'm not saying I'm gonna change the world , but I guarantee that I will spark the brain that will change the world." Tupac Amaru Shakur 1971-1996

Jaga seda postitust

Postituse link
VIP

+1, source mootoril liikumine täiesti ära nussitud.

pic.php?id=9Skype triple.-

Jaga seda postitust

Postituse link
SUPERVIP

See ei ole cs source mootor, see on kõvasti ümber tehtud nagu portal 2

Siin on 1 gameplay video

Nagu näha sealt siis seal on päris palju model buge silmaga näha.

See on ju ikka valve , mis parata : )

Jaga seda postitust

Postituse link
VIP

Nagu ma aru saan siis ainult pc mängu omajad saavad rohkem kui 5n5 teha? Või noh pub style. :D

Aga kohe kui mäng tuleb ostan ära. :P

Jaga seda postitust

Postituse link

Kommentaari lisamiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks peate olema liige

Loo konto

Liituge meie kommuuni uue kontoga. See on lihtne!

Loo uus konto

Logi sisse

On juba konto? Logi sisse siit.

Logi sisse nüüd
Jälgi teemat sisse logides  

• Loo uus...

Oluline informatsioon

Selle veebisaidi paremaks muutmiseks oleme teie seadmesse paigutanud küpsised . Võite kohandada oma küpsiste seadeid , vastasel juhul eeldame, et te olete küpsiste kasutamisega nõus kui jätkate veebisaidil sirvimist.. Palun lugege läbi Kasutustingimused ja Privaatsuspoliitika.