Mine sisusse
Otsi siit
  • Rohkem valikuid...
Otsi tulemusi mis sisaldab...
Otsi tulemusi...
Jälgi teemat sisse logides  

[Õpetus] Dungeoneering glitch [ kuni 1,3m exp tunnis ]

Soovitatud postitused

- Õpetus ostetud & tõlgitud Chfz'i poolt, ilma loata teistes foorumites mitte ''jagada'' -

 

 

Eesti keeles :

Alusta 2-5 mängijaga (rohkem mängijaid, rohkem expi).

1. Exp ''andja'' inviteb kõik mängijad partyle, paneb flooriks 1 ja complexityks 6.

 

2. Exp ''saaja'' dropib itemi maha, valmis seda ülesse korjama.

 

3. Exp ''andja'' klikib ukse peal ja ootab kuni küsitakse dungeoni suurust. Samal ajal exp ''saaja'' korjab itemi ülesse (peab toimuma samal ajal, + kaotad itemi mis varem maha droppisid).

 

4. Peale itemi korjamist exp ''andja'' valib suurima dungeoni suuruse ja kickiba kõik ülejäänud partylt.

 

5. Exp ''saaja'' dropib itemi, kui pole seda varem teinud.

 

* Exp ''andjal'' võiks olla võimalikult suur dung level.

 

6. Exp ''andja'' inviteb exp ''saaja'', nii et accept aken oleks lahti.

 

7. Kasutage msni / Teamspeaki / skype et ajastus oleks võimalikult täpne. Exp ''saaja'' ja ''andja'' peaksid samal ajal mitmekordselt vajutama ''accept'' ja ''teleport''.

 

8. Exp ''andja'', kes on juba teleportinud peaks spammima telepordil kuni ''andja'' kinnitab et ta on dungeonis.

 

9. Kohe peale teleportimist peab exp ''andja'' spammima + nupul, mis asub notede sektsioonis.

 

10. Samal ajal exp ''saaja'' teeb uue party, kõrgeima flooriga, complexity 6.

 

11. Exp ''saaja'' läheb dungeoni, kus on väikseim suurus mis võimalik.

 

12. Kohe kui ''saaja'' siseneb, mõlemad peavad exit dooril (väljumisuks vms) spammima, aga ÄRGE väljuge.

 

13. Umbes 5 sekundi pärast exp ''saaja'' võib lõpetada.

 

14. Exp ''andja'' peab complexity muutma 1 peale.

 

15. exp ''saaja'' läbib dungeoni ja tapab bossi aga ei lahku, veel mitte.

 

16. kui boss on tapetud ja kõik toad läbitud anna exp ''andjale'' sellest teada.

 

17. exp ''andja'' peab muutma floori ja complexity suurimaks mis võimalik, nii andja & saaja jaoks.

 

18. exp '' andja'' lahkub partylt.

 

19. exp ''saaja'' lahkub samuti, ja saab massiivse expi.

 

 

Inglise keeles ka siis, kui eestikeelne jääb segaseks :

Start with 2-5 Players (more players, more exp)

1. The exp "giver" will invite all the players to the party, set the floor to 1 and the complexity to 6.

2. The exp "gainer" will have an item dropped on the ground, ready for pickup.

3. The exp "giver" will click on the door, and wait til it asks for the dungeon size. At this point, the exp "giver" will tell the exp "gainer" to pick up the item.

-NOTE- you WILL lose the item

4. After the item has been picked up, the exp "giver" should select the largest dungeon size possible, and then kick everyone from the party.

5. The exp "gainer" will drop the item, if not done so already.

____________

-NOTE- Exp "giver" should be highest dungeoneering level

6. Exp "giver" invites the "gainer", so the 'accept screen' is open

7. Use skype or other countdown method to time it accurately. The exp gainer and the exp giver should hit "accept" and "teleport" respectively, at the same time.

Now the individual roles after this

 

8. The exp "giver" (teleported) should SPAM teleport until the "gainer" has confirmed he is in the dungeon.

9. Right after teleporting, the exp "giver" MUST spam the "+" button in the Notes section.

10. Meanwhile, the exp "gainer" makes a NEW party - HIGHEST floor possible, COMPLEXITY 6.

11. Exp "gainer" enters the dungeon in the SMALLEST size possible.

12. As soon as the "gainer" enters, they MUST spam click the exit door, but DO NOT EXIT.

13. After about 5 seconds of this, the exp "gainer" can stop.

14. The exp "giver" must change the complexity to 1.

15. Exp "gainer" CLEARS ENTIRE DUNGEON and kills boss, but DOES NOT exit yet

16. After the boss is dead and all rooms are cleared, notifity the "giver".

17. The "giver" should change the floor + complexity to the HIGHEST POSSIBLE for both.

18. The "giver" should LEAVE the party

19. The "gainer" leaves the dungeon, and gains MASSIVE exp.

 

TIPS

If you need to clear a door with a hatchet/pickaxe/vial etc.

1. Person in dungeon goes to starting room and waits next to smuggler (NPC) and DOES NOTHING.

2. Exp "giver" changes complexity from 1 to 6.

3. Exp "gainer" trades NPC and buys item(s) AND THEN WAITS AND DOES NOTHING.

4. Exp "giver" changes complexity from 6 to 1.

5. Commence clearing the dungeon.

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
SUPERVIP

oleks paarilist vaja p2p et asja proovida, dung 1


「FAKER」dtjg.mart

 

 

「Ainuke ja ÕIGE skype」dfjg.mart

 

#karvased.ee[/b]

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
SUPERVIP

pmige kellel soovi, dung 83, tahaks proovida..


「FAKER」dtjg.mart

 

 

「Ainuke ja ÕIGE skype」dfjg.mart

 

#karvased.ee[/b]

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
SUPERVIP
alles oli 1 sul dung

 

2 kasutajat, mõtlesin et proovin sellega millel 1 dung


「FAKER」dtjg.mart

 

 

「Ainuke ja ÕIGE skype」dfjg.mart

 

#karvased.ee[/b]

Jaga seda postitust


Postituse link
Share on other sites
Külaline
This topic is now closed to further replies.
Jälgi teemat sisse logides  

×
×
  • Loo uus...

Oluline informatsioon

Selle veebisaidi paremaks muutmiseks oleme teie seadmesse paigutanud küpsised . Võite kohandada oma küpsiste seadeid , vastasel juhul eeldame, et te olete küpsiste kasutamisega nõus kui jätkate veebisaidil sirvimist.. Palun lugege läbi Kasutustingimused ja Privaatsuspoliitika.