Mine sisusse
Otsi siit
  • Rohkem valikuid...
Otsi tulemusi mis sisaldab...
Otsi tulemusi...
Jälgi teemat sisse logides  

Kuidas teha enda account recoveritavaks ainult enda ip pealt ?

Soovitatud postitused

VIP

Kuna väga paljud saatsid mulle pm-e sellekohalt , et kasutajat võetakse tagasi jnejne, siis kirjutan siia selle .

saada email aadressile [email:7yh67c9t]parents@jagex.com[/email:7yh67c9t]

pealkiri About my sons account

sisu :

Hey Jagex,

My son Robert has a account in runescape,username is "username" , but somebody hacked in his computer and got all the information about his account, it was in notepad file ,

could you make it able to recover only from his IP address or something? We would be very thankful, our ip address is "ipadre"

Best Wishes,

James

võid nimesi muuta vms kui tahad .

signaw.png

Jaga seda postitust

Postituse link

Banni ei sa sest nad kirjutavad vastu et see pole teiste suhtes õiglane ja neile pole antud luba selle jaoks

Ise ka sinna saatnud kirja ja kirjtanud et keyloger oli sees et account võeti ära ja järelukult siis botidi aga kasu pole:D

Mul selline teema acciga et võeti kunagi käest mult, aga enam ei sa tagasi

kuigi kasutan samasi pw ja req jne mida koguaeg selle accil ja olen tagasi saanud

enam ei sa ei tea mis pull on

Jaga seda postitust

Postituse link
VIP

Jaga seda postitust

Postituse link
SUPERVIP

Jaga seda postitust

Postituse link
Kuna väga paljud saatsid mulle pm-e sellekohalt , et kasutajat võetakse tagasi jnejne, siis kirjutan siia selle .

saada email aadressile [email:smvg9ztr]parents@jagex.com[/email:smvg9ztr]

pealkiri About my sons account

sisu :

Hey Jagex,

My son Robert has a account in runescape,username is "username" , but somebody hacked in his computer and got all the information about his account, it was in notepad file ,

could you make it able to recover only from his IP address or something? We would be very thankful, our ip address is "ipadre"

Best Wishes,

James

võid nimesi muuta vms kui tahad .

Täpselt õiged nimed olemas . :D

James pole ainult :P

Jaga seda postitust

Postituse link
SUPERVIP

Saatsin samasuguse kirja, mis esimeses postis. Ainult muutsin nimed ära.

Jagex saatis kirja vastu, kus oli recoverimis õpetus. Nad said vist valesti aru vms?

Jaga seda postitust

Postituse link
VIP
Author of the topic Postitas

eitea, mul funksioneeris igatahes ,......

signaw.png

Jaga seda postitust

Postituse link
Hello James,

I now have confirmation that the account in question has been cleaned, and as such only the original account creator can access the account.

We are not able to make it so the account is only recoverable by your IP because you did not create this account. We have conclusive evidence of this, which also highlights that the account was not actually created in your country of origin.

I must remind you that buying/selling/trading accounts is strongly against our rules, and to continue to do so may leave us with no option but to take decisive actions against all of your accounts. I strongly recommend that from now on you only play via accounts that you have created.

With Regards,

-------

Mod Fen

Player Support Representative

Jagex Games Studio

Kerge feil?

Jaga seda postitust

Postituse link

Dear Robert,

All our password recovery requests are dealt with by members of our player support staff. There is a large amount of information that we consider when establishing who is the account owner. IP is only one part of this. If we were to base our decision purely on IP your son’s account would be less secure. As IP addresses change frequently this could also lead to your son being locked out of his own account.

If you are concerned about the security of your account please take some time to read through our safety and security guidelines.

Kind regards,

Mod Alena

Community Safety

Jagex Games Studio

Jaga seda postitust

Postituse link

Hi Artur,

Thank you for your email regarding your son’s account.

Please rest assured that your son’s account is completely secure in our database and has been noted by a colleague to highlight any suspicious recovery attempts. It will not fall in to the wrong hands.

Kind regards,

NÜÜD ON KASUTAJA LUKKUS JA TAGASI EI SAA !

Jaga seda postitust

Postituse link
Hi Artur,

Thank you for your email regarding your son’s account.

Please rest assured that your son’s account is completely secure in our database and has been noted by a colleague to highlight any suspicious recovery attempts. It will not fall in to the wrong hands.

Kind regards,

NÜÜD ON KASUTAJA LUKKUS JA TAGASI EI SAA !

Ei tasu saata... Sest, kui ip muutub ja seda ip-d ei mäleta on jama... GL

Jaga seda postitust

Postituse link

Kommentaari lisamiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks peate olema liige

Loo konto

Liituge meie kommuuni uue kontoga. See on lihtne!

Loo uus konto

Logi sisse

On juba konto? Logi sisse siit.

Logi sisse nüüd
Jälgi teemat sisse logides  

• Loo uus...

Oluline informatsioon

Selle veebisaidi paremaks muutmiseks oleme teie seadmesse paigutanud küpsised . Võite kohandada oma küpsiste seadeid , vastasel juhul eeldame, et te olete küpsiste kasutamisega nõus kui jätkate veebisaidil sirvimist.. Palun lugege läbi Kasutustingimused ja Privaatsuspoliitika.